AMG se vrací k šestiválcům, nejprve ho dostane Mercedes SLC

Novinka dostane opět pevnou skládací střechu, rozšíří se bezpečnostní a komfortní výbava.
AMG se vrací k šestiválcům, nejprve ho dostane Mercedes SLC

V současné době mají všechny modely AMG s výjimkou základního Mercedesu A45 AMG minimálně přeplňovaný osmiválec. Platí to i pro předchůdce dokončovaného Mercedesu SLC, který uvidíme na autosalonu v Detroitu. Nyní se ale pod kapotu malého roadsteru vrátí šestiválec.

Tentokrát půjde o jednotku o objemu 3,0 l s dvojicí turbodmychadel, nikoli s kompresorem. Výkon se bude pohybovat okolo 400 koní.

Mercedes navyšuje produkci dvanáctiválců. Narůstá poptávka

Mercedes navyšuje produkci dvanáctiválců. Narůstá poptávka

Novinka dostane opět pevnou skládací střechu, která pomalu vychází z módy, ale Mercedes s ní přišel právě u SLK a u této koncepce zřejmě ještě dlouho zůstane. Design bude kopírovat nastavený směr značky, výstřelky se neočekávají.

Rozšíří se bezpečnostní a komfortní výbava. Lze předpokládat, že spoustu věcí převezme nové SLC od velkého SL nebo také od kupé AMG GT. Pokud jde o základní provedení, pod kapotou budou čtyřválce a samozřejmě bude i turbodiesel. Nové SLC také stále ještě koupíte s manuální převodovkou. Prozatím se můžete podívat na špionážní video, odhalení očekáváme někdy v průběhu prosince.

V minulosti spoléhaly na kompresorem přeplňovaný šestiválec i další modely AMG, vedle Mercedesu SLK třeba také C 32 AMG. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků