AMG přijde s novým ostrým osmiválcem

Kdo by neznal skvělé agregáty z dílny AMG, které lze najít v ostrých modelech vozů Mercedes-Benz, nebo po úpravách v různých dalších supersportech. Dlouhé roky byly v nabídce především dva motory a to osmiválce 6,2 s atmosférickým plněním a 5,5 s přeplňováním kompresorem.

Tyto motory by měl doplnit a v budoucnu nahradit nový osmiválec o objemu 5 litru, který bude dopován turbodmychadly. Výkon by se měl dle varianty pohybovat od 570 do 700 koní a točivý moment od 900 do 1200 Nm s tím, že elektronicky bude opět omezen na kulaté tisícovce.

Není přesně známo, kdy by se měl nový motor na trhu objevil, jelikož i pro sportovní model SLC, který přijde na trh v roce 2010, je plánován současný osmiválec 6,2.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků