AMG přijde s novým ostrým osmiválcem

Kdo by neznal skvělé agregáty z dílny AMG, které lze najít v ostrých modelech vozů Mercedes-Benz, nebo po úpravách v různých dalších supersportech. Dlouhé roky byly v nabídce především dva motory a to osmiválce 6,2 s atmosférickým plněním a 5,5 s přeplňováním kompresorem.

Tyto motory by měl doplnit a v budoucnu nahradit nový osmiválec o objemu 5 litru, který bude dopován turbodmychadly. Výkon by se měl dle varianty pohybovat od 570 do 700 koní a točivý moment od 900 do 1200 Nm s tím, že elektronicky bude opět omezen na kulaté tisícovce.

Není přesně známo, kdy by se měl nový motor na trhu objevil, jelikož i pro sportovní model SLC, který přijde na trh v roce 2010, je plánován současný osmiválec 6,2.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků