AMG pracuje na novém třílitrovém šestiválci. Dostane elektrické turbo

AMG pracuje na novém třílitrovém šestiválci. Dostane elektrické turbo

AMG proslulo zejména objemnými motory V8 a V12, ovšem doba takovýmto pohonným jednotkám příliš nepřeje. Navíc se stále se zvětšujícími prodeji vysoce sportovních derivátů je nutné přemýšlet také nad celkovými emisemi, proto i takto vyhraněné sportovní divize zmenšují objem svých motorů.

Video: Z nuly na 300 km/h za 33,53 vteřin. To je Mercedes-AMG E63 S

Video: Z nuly na 300 km/h za 33,53 vteřin. To je Mercedes-AMG E63 S

Tobias Moers, šéf divize Mercedes-AMG, se na probíhajícím autosalonu v Šanghaji nechal slyšet, že AMG vyvíjí zcela nový řadový šestiválec, který se stane základním kamenem nové strategie pohonných jednotek s logem AMG. Nový třílitrový agregát bude vybaven elektrickými turbodmychadly a systémem ISG (Integrierter Starter-Generator) a jeho výkon má být srovnatelný s klasickým V8.

Moers také prohlásil, že nový motor bude vybaven 48voltovou elektronikou, která je kompatibilní s novou generací elektronických turbodmychadel a hybridních systémů, na kterých AMG pracuje společně s mateřskou společností Mercedes. AMG rovněž investovala nemalé peníze do vývoje elektrického sportovního vozu, který by se měl stát budoucností vysokovýkonných automobilů.

Mercedes-AMG odhalil první fotku chystaného GT4, konkurenta Panamery

Mercedes-AMG odhalil první fotku chystaného GT4, konkurenta Panamery

Nový řadový šestiválec se objeví nejspíš už v derivátech příští generace Mercedes třídy E.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků