a) diesle su tazke a tie US emisne normy neplnia vsade a zatial neplnia normy co su na obzoreb) hybrid - ludia bozi, 6.2 V8 ma mensi tocivy moment ako 5.5K V8 a MB nevyraba auto co je schopne preniest ich vykon na cestu bez zodratia pneu - zlepsit zrychlenie o 10-20%.... cim? iba ak awd...c) MB sa snazi aby jeho speedshift vedel imitovat manual [ako napr. v AM DB9] - hybrid s hrdym CVT image nevylepsi...d) AMG malo vzdy pomerne jednoduche motory s pomerne malym vykonom na liter [aka velkoobjemove] co zarucovalo vysoku spolahlivost - motor z vrtacky a V6 mozno nebudu splnat standard kvalitye) MB nemal problem vyrobit tak silny motor ako chcel - ale vzdy pri tom rozbil prevodovky - preto 55AMG -> 63AMG a 65AMG a MB 600 maju obmedzene tocive momentyf) boh vie ako to s hybridmy nakoniec dopadne - BMW evidentne nieco nevonia na tom plane, Porsche ma podla mojho nazoru racionalnejsi pristup ako AMG + hybrid____________________________________dufajme, ze sa mylim, ze Golfsky prud nezastane, Anglicko nezamzne a holandania nebudu musiet plavat po dome.
Jediné lehké sportovní auto, které vyrábí DaimlerChrysler je Smart ForTwo.
Kam to spěje, auto na baterky co váží 2,5 tuny a budem tomu říkat sporťák.
Asi z toho nemas pojem, zavodni elektromobily jsou klidne pod 1t.. Lithium pripadne v polymeru vazi jen par kilo B-]Fosil v dragsteru nema proti elektrice sanci viz. predchozi odkaz,dnes se zacinaji delat i soutezaky a taky vyklepavaj zapachace.Jezdit dnes na fosil je uz znacne demode..
"přísné normy ve Spojených státech" co to je za blbost? kde by se ve statech vzali prisny normy?:-P
Respektovanym sportovni vozem je jen plna elektrika nikoliv hybrid..http://www.nedra.com/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.