Americký vozový park rekordně stárne

6 komentářů

Fantomas
18. ledna • 17:04

Hehe, lidé velmi často z pouhé rozmařilosti bývají skálopevně přesvědčeni, že nutně potřebují každé tři roky nové auto, vždyť tříleté auto je přece stará plečka. A najednou zjišťují, že nové auto vlastně vůbec nepotřebují.

sir
18. ledna • 17:51

...to by mě zajímalo..kdo je tak skálopevně přesvědčen..??? když v článku píšou že vozový park stárne :D a průměr stáří vozu 10 let ..hm???
Něco jiného je, když jezdím s autem služebně a po 3 letech má najeto víc jak 170tis km a za další rok by mělo přes 200tis km, tak je čas na výměnu....navíc pro někoho je to pomalu druhý domov, tak občasná změna není na škodu.
Pochybuju, že soukromě si někdo z normoš lidí kupuje co 3 roky nové auto :D btw jsem ten ....co to po 3-4 letech mění...služebně a to kvůli nájezdu.

puk123
19. ledna • 8:53

Myslím, že globálně se potřeba služebních jízd zmenšuje. Spousta věcí se dá levněji vyřídit "po drátech" nebo i bez drátů, jak nám napověděl Cimrman. To samozřejmě neplatí pro dodávky a kamiony.

Fantomas
18. ledna • 18:32

Vozový park stárne právě proto, že lidi zjistili, že ve skutečnosti nový auta nepotřebují, že klidně můžou jezdit dál svým několik let starým. Prostě přestali být tak marniví a začali přemýšlet, šetřit, přestávají utrácet za zbytečnosti.
Průměrný věk? Prostě mají registrované spousty starších aut, stejně jako třeba my. Moc to ale s nákupy nových aut nesouvisí, většinou jsou to rozdílné kategorie lidí.
A znám takové lidi, co pořád musí mít nové auto.

baboon
18. ledna • 15:36

Jaký to div !!! ;-)
Když se podívám na současnou světovou (a tedy i americkou) nabídku nových vozidel, do posledního dechu bych udržoval čtyři desítky let starý Full-Size cruiser - 350 HP, V8, nesmírné pohodlí, tuhá zadní náprava, bubnové brzdy a ten správný zvuk ... :-P
F. . k the Fuel Economy !!!:-)

Karel
18. ledna • 17:03

naprostý souhlas

Doporučujeme

Články odjinud