Americký supersport Rezvani Beast má 500 koní a jen 743 kg

Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast

Je tomu zhruba rok, co americká miniautomobilka Rezvani představila svůj nový model Beast. V zásadě jde o přestavbu Arielu Atom, takže máme co do činění s lehkým sporťák o velmi neslušném výkonu. Nyní se na silnice dostává produkční verze a tady jsou první oficiální informace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Společnost Rezvani Motors na podvozku a šasi Arielu Atom důkladně zapracovala, pro potřeby konstrukce bylo nutné některé části ještě zesílit. Produkční auto tak má, včetně povinné americké výbavy, hmotnost 743 kg. To je sice víc, než původně udávaných asi 670 kg, ale i tak by to mohlo stačit. Například uvnitř jsou karbonové sedačky a karbonový volant, který prý s hmotností jen 300 g váží méně než volant současné F1.

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

K pohonu slouží kompresorem a turbem přeplňovaný čtyřválec 2,4 l, který na zadní kola přes klasický manuál (můžete mít ale i poloautomatickou sekvenci) posílá výkon 507 koní. Díky tomu Rezvani Beast zrychlí na stovku za méně než tři sekundy a rozjede se na 265 km/h. Není to moc, ale auto má krátké odstupňování převodovky.

Cena této okruhové Bestie, která ale dostala i značky, je 165 000 dolarů (4 125 000 korun) a postavit jedno auto trvá prý osm až dvanáct týdnů při současném množství objednávek.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků