Americký supersport Rezvani Beast má 500 koní a jen 743 kg

Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast

Je tomu zhruba rok, co americká miniautomobilka Rezvani představila svůj nový model Beast. V zásadě jde o přestavbu Arielu Atom, takže máme co do činění s lehkým sporťák o velmi neslušném výkonu. Nyní se na silnice dostává produkční verze a tady jsou první oficiální informace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Společnost Rezvani Motors na podvozku a šasi Arielu Atom důkladně zapracovala, pro potřeby konstrukce bylo nutné některé části ještě zesílit. Produkční auto tak má, včetně povinné americké výbavy, hmotnost 743 kg. To je sice víc, než původně udávaných asi 670 kg, ale i tak by to mohlo stačit. Například uvnitř jsou karbonové sedačky a karbonový volant, který prý s hmotností jen 300 g váží méně než volant současné F1.

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

K pohonu slouží kompresorem a turbem přeplňovaný čtyřválec 2,4 l, který na zadní kola přes klasický manuál (můžete mít ale i poloautomatickou sekvenci) posílá výkon 507 koní. Díky tomu Rezvani Beast zrychlí na stovku za méně než tři sekundy a rozjede se na 265 km/h. Není to moc, ale auto má krátké odstupňování převodovky.

Cena této okruhové Bestie, která ale dostala i značky, je 165 000 dolarů (4 125 000 korun) a postavit jedno auto trvá prý osm až dvanáct týdnů při současném množství objednávek.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky