Americký supersport Rezvani Beast má 500 koní a jen 743 kg

Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast

Je tomu zhruba rok, co americká miniautomobilka Rezvani představila svůj nový model Beast. V zásadě jde o přestavbu Arielu Atom, takže máme co do činění s lehkým sporťák o velmi neslušném výkonu. Nyní se na silnice dostává produkční verze a tady jsou první oficiální informace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Společnost Rezvani Motors na podvozku a šasi Arielu Atom důkladně zapracovala, pro potřeby konstrukce bylo nutné některé části ještě zesílit. Produkční auto tak má, včetně povinné americké výbavy, hmotnost 743 kg. To je sice víc, než původně udávaných asi 670 kg, ale i tak by to mohlo stačit. Například uvnitř jsou karbonové sedačky a karbonový volant, který prý s hmotností jen 300 g váží méně než volant současné F1.

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

K pohonu slouží kompresorem a turbem přeplňovaný čtyřválec 2,4 l, který na zadní kola přes klasický manuál (můžete mít ale i poloautomatickou sekvenci) posílá výkon 507 koní. Díky tomu Rezvani Beast zrychlí na stovku za méně než tři sekundy a rozjede se na 265 km/h. Není to moc, ale auto má krátké odstupňování převodovky.

Cena této okruhové Bestie, která ale dostala i značky, je 165 000 dolarů (4 125 000 korun) a postavit jedno auto trvá prý osm až dvanáct týdnů při současném množství objednávek.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků