Americký Opel Insignia dostal šestiválec a 310 koní. Dočkáme se i v Evropě?

Buick, americká odnož Opelu, v tichosti potvrdil, že chystá model Regal ve sportovní specifikaci GS. Právě Buick Regal je převlečený Opel Insignia. Informace byla zveřejněna přímo v magazínu automobilky:

Klepněte pro větší obrázek

Píše se v ní o šestiválci s výkonem 310 koňských sil (231 kW). Článek o Regalu GS chybí v online verzi letního vydání magazínu, ale zákazníci jej našli v tištěném vydání. Dále se zde píše o agresivnějším pojetí bodykitu či možnosti volby jízdních režimů. To jsou přesně věci, které bychom od evropské verze OPC očekávali.

Uniklé dokumenty z kalifornského úřadu pro životní prostředí navíc dokazují, že tím výkonným šestiválcem bude motor o zdvihovém objemu 3,6 litru. Ten bude spárován s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Dočkáme se šestiválcové varianty i v Evropě? To zatím není jasné. Stejně jako je nejistá varianta od sportovní divize OPC.

Prohlédněte si Opel Insignia ve speciální edici Exclusive:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 432 km
Cena: 73 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 70 000 Kč
Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2013
Stav: 154 726 km
Cena: 171 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 296 000 Kč
Opel Astra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 195 855 km
Cena: 90 000 Kč
Opel Zafira 1,8
Rok výroby: 2001
Stav: 193 983 km
Cena: 45 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků