Americký Opel Insignia dostal šestiválec a 310 koní. Dočkáme se i v Evropě?

Buick, americká odnož Opelu, v tichosti potvrdil, že chystá model Regal ve sportovní specifikaci GS. Právě Buick Regal je převlečený Opel Insignia. Informace byla zveřejněna přímo v magazínu automobilky:

Klepněte pro větší obrázek

Píše se v ní o šestiválci s výkonem 310 koňských sil (231 kW). Článek o Regalu GS chybí v online verzi letního vydání magazínu, ale zákazníci jej našli v tištěném vydání. Dále se zde píše o agresivnějším pojetí bodykitu či možnosti volby jízdních režimů. To jsou přesně věci, které bychom od evropské verze OPC očekávali.

Uniklé dokumenty z kalifornského úřadu pro životní prostředí navíc dokazují, že tím výkonným šestiválcem bude motor o zdvihovém objemu 3,6 litru. Ten bude spárován s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Dočkáme se šestiválcové varianty i v Evropě? To zatím není jasné. Stejně jako je nejistá varianta od sportovní divize OPC.

Prohlédněte si Opel Insignia ve speciální edici Exclusive:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků