Americký Opel Insignia dostal šestiválec a 310 koní. Dočkáme se i v Evropě?

Buick, americká odnož Opelu, v tichosti potvrdil, že chystá model Regal ve sportovní specifikaci GS. Právě Buick Regal je převlečený Opel Insignia. Informace byla zveřejněna přímo v magazínu automobilky:

Klepněte pro větší obrázek

Píše se v ní o šestiválci s výkonem 310 koňských sil (231 kW). Článek o Regalu GS chybí v online verzi letního vydání magazínu, ale zákazníci jej našli v tištěném vydání. Dále se zde píše o agresivnějším pojetí bodykitu či možnosti volby jízdních režimů. To jsou přesně věci, které bychom od evropské verze OPC očekávali.

Uniklé dokumenty z kalifornského úřadu pro životní prostředí navíc dokazují, že tím výkonným šestiválcem bude motor o zdvihovém objemu 3,6 litru. Ten bude spárován s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Skupina PSA může převzít Opel. Vznik evropské dvojky schválila Evropská komise

Dočkáme se šestiválcové varianty i v Evropě? To zatím není jasné. Stejně jako je nejistá varianta od sportovní divize OPC.

Prohlédněte si Opel Insignia ve speciální edici Exclusive:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků