Kevin Hart vyřešil dilema. Originálního Biucka může nechat v garáží a užívat si moderní restomod.
Pokud jste měli štěstí a dostali se začátkem měsíce na výstavu SEMA do Las Vegas, mohli jste mít šanci potkat hereckou hvězdu Kevina Harta. Ten se sem přijel osobně podívat na svůj nejnovější přírůstek do sbírky. Úpravce Salvaggio Design mu postavil vytouženého Buicka Regal Grand National T-Top.
Ten sice dostal moderní techniku, ale ve velké míře se dbalo na zachování původního ducha. Například na karoserii nenajdeme žádné výstřelky. Naopak, designéři se snažili nechat vyniknout čisté linie originálu, které podpořili vkusnými detaily.
Nový přední nárazník si uchovává hranatý tvar, ale byl upraven pro zlepšení aerodynamiky a účinnější chlazení nového motoru. Černý lak si zbytečně nehraje s odlesky ani perletí, čímž opět podporuje autenticitu. Dotek moderny prezentují na míru vyrobené kliky dveří a díly z karbonu. Konkrétně se jedná o část kapoty, zpětná zrcátka a zadní spoiler.
Karbonové vlákno se skvěle hodí, protože je lehké a při tmavém schématu vozu nenápadné. Proto se Salvaggio rozhodl pro jeho rozsáhlé použití také v interiéru. Ten je čalouněn modro-béžovou kůží s perforací. Dále zde najdeme dekory z hliníku doprovázené bronzovými detaily, jejichž odstín byl inspirován Batmanovou přezkou opasku.
Hart svému Buicku Regal přezdívá „Dark Knight“ a asi chápete, že palebná síla bude oproti osmdesátkám náležitě posílená. Samozřejmě by stavbu usnadnilo vsadit dopředu V8 LS jak tomu bývá v drtivé většině úprav. Práce na pohonné jednotce byly ale svěřeny specialistům z Gearhead Fabrications, kteří zvolili bi-turbo šestiválec LF4 o objemu 3.6 litru z Cadillacu ATS-V.
Temný rytíř má tak správný počet válců i přeplňování. Původní sestavu totiž nahradilo jediné turbodmychadlo od Boost Labs. Technici na motoru strávili 45 hodin jen pečlivou izolací elektrické soustavy. V základu měl motor výkon 346 kW se 603 N.m. Nyní je vyladěn na 485 kW při použití 103oktanového paliva. To je přibližně dvojnásobek oproti původnímu vozu z roku 1987. Gearhead Fabrications tvrdí, že instalací speciální vačky by šlo hranici posunout až na 522 kW.
Soustava je spojená s osmistupňovým automatem Cadillac a výkon je posílán na zadní nápravu. Ta je čtyřprvková s panhardskou tyčí. Vpředu najdeme modul X-Gen 595 od Detroit Speed & Engineering. Udržet koně na uzdě a ve správném směru pomáhá na zakázku vyrobené šasi pomocí metody TIG svařování. Hlavní práce ale zůstává na šestipístkových brzdách Brembo GT a čtyřpístkové sadě vzadu. Kola HRE obouvají pneumatiky Toyo v rozměrech 265/30 R19 vpředu a 325/30 R19 vzadu.
V této sestavě může Kevin Hart využívat vůz k dennímu ježdění. Je to řešení jeho dilema, jak si užít oblíbený model, aniž by jakkoliv utrpěl jeho zcela originální Buick GNX, který si nadále hoví v bezpečí garáže.