"Americké" nafťáky v Evropě s filtry pevných částic

Již jen poslední opozdilci v dnešní době nenabízejí ke svým naftovým motorům filtry pevných částic. Protože nikdo nechce být poslední, automobilky se předhánějí, která jako další nabídne tento doplněk zvětšující ekologii provozu naftových motorů. Nyní jsou na řadě nafťáky amerických vozů, které najdeme na trhu v EU. Protože však většina těchto nafťáků je vyráběna v licencích a nebo jsou kompletně dodávány jinými firmami, není tak jednoduchá jejich instalace a přímo ve výrobních závodech se do vozů nemontují. K obratu pomohla tunerská firma Startech, která dodá filtry prodejcům a servisním střediskům, které je pak mohou samy aplikovat. Po nainstalování tohoto filtru není třeba jakkoli měnit elektroniku, ani není třeba provést jiné úpravy a výkon zůstane nezměněn. Tento filtr bude k dispozici u prodejců Chrysleru za cenu okolo 750 Euro (cca 21 500 Kč) a bude montován do modelů PT Cruiser 2.2 CRD, Voyager 2.5 CRD a 2.8 CRD a dále pro Jeep Cherokee 2.8 CRD a Grand Cherokee 2.7 CRD a 3.0 CRD ve verzi WG/WJ.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků