Americké dvojče Mondea se patrně dočká upsizingu a sportovní verze

Podle zpráv magazínu Motor1 by se měl pod kapotu vrátit šestiválec. Ve hře je ale i čtyřválcový motor 2.3 EcoBoost.
Americké dvojče Mondea se patrně dočká upsizingu a sportovní verze

Na autosalonu v Detroitu by měl zažít premiéru facelift Fordu Fusion, což je vlastně americké Mondeo. Strategie One Ford přinesla shodná auta, která se liší jen v detailech. Facelift nás může zajímat i z jiného důvodu, a tím je motor. Podle zpráv magazínu Motor1 by se měl pod kapotu vrátit šestiválec. Ve hře je ale i čtyřválcový motor 2.3 EcoBoost.

Pro šestiválec mluví kultura chodu a také to, že Ford potřebuje větší odbyt tohoto motoru. Jde o jednotku V6 2.7 EcoBoost, která nabízí výkon 315 koní a točivý moment 475 Nm. Tento motor pohání řadu amerických modelů Fordu včetně pick-upu Ford F150.

Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi vs. Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI

Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi vs. Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI

Pro jednotku 2.3 EcoBoost se čtyřmi válci zase hovoří to, že pohání Ford Mustang nebo také Ford Focus RS. Navíc je lehčí. Ať tak či onak, sportovní verze Mondea (respektive amerického Fusionu) bude mít pohon všech kol.

Designově se bude lišit zadním spoilerem a čtveřicí koncovek výfuku, jak prozrazují špionážní snímky. Větší jsou i brzdy.

Nás v Evropě tato zpráva příliš „trápit“ nemusí. Facelift Mondea je v nedohlednu a i kdyby se americký Fusion opravdu začal nabízet i se šestiválcem, na evropské trhy by se tato motorizace nedostala. Vždyť i velké SUV Ford Edge se tady bude prodávat výhradně se čtyřválcovým dieselem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků