z modelů americký značek dodvážených do evropy měly všechny vinuté pružiny krom Jeepů a DOHC motory třeba chrysler používá již někdy od roku 1998 a to normálně v běžných sedanech. A to mluvím jen o tom co se vozilo sem, samozřejmě modely pro usa i dalších us zanček to měly taky, samozřejmě nevšechny jako pickupy, dodávky a levné modely, ale měl.y Z článku vyplývá to, že mají jen listový péra a OHV a těd že nastane změna...
Z článku vyplývá, že se bavíme u odpružení o pick-upech "Každopádně i listová péra půjdou pryč a Ford u svých pick-upů nasadí vinuté pružiny."
V8 bigblock 378cui OHV a listová pera+ 2x panhard se vzduchem, popřípadě LOWRIDER nic lepšího neznám a že už jsem se svezl v ledasčem...... no comment...
JE to pravda, proč měnit to co pěkně funguje? Tenhle přístup se mi líbi, jenže my jdeme opačně, co není supermoderní je špatný, ale AUTOREVUE stejně jako všichny ostatní magazíny to i podporují... PŘ: Jak nový auto nemá multilink, je to zastaralej krám, ale že málokdo pozná rozdíl když se tím sveze je všem fuk (např. Astra s klasickou nápravou by strčila hodně multilinků do kapsy) No abych nekřivdil autorevue, tak zrovna ta Astra platí spíš v jiných magazínech :-) No nic.
Kdybych nemusel dodržet jakýsi odstup od čtenářů, tak napíšu "co to melete za bláboly" jenže to nemůžu, takže to nenapíši.Přečtěte si zdejší testy, žádné protěžování multilinku zde není, právě naopak. Klasickou nápravu zde vychvalujeme a neustále říkáme, že je jedno, zda je to multilink, nebo vlečná ramena, výsledek tvoří celkové naladění.
Nic moc napsané.Osobně neznám nikoho, kdo by na českých cestách vyhledával auta s typicky americkým podvozkem. Ty jsou dělány na ježdení rovně a jenou za týden zatočit.Je to tak nějak psané, jako by evropany měla opravdu zajímat americká "technika", myslím, že na naše cesty není o co stát.
..no ja po ceskych cestach jezdim s americkym podvozkem a muzu rict, ze pohodlim a jizdnimi vlastnostmi (zejmena v prudsich zadackach) strci Fobie, Octavky, Corolly, Passaty, A4ky, Camry, Almery a podobna vozidla hrave do kapsy :)Chce to mit moznost srovnavat, na vlastni kuzi zkusit oboji - pak se dockate nejdnoho prekvapeni a padani mytu o "dokonalosti evropskych a asijskych" vozu.
A o jaký vůz jde?Já bych netvrdil, že např. A4, nebo i ta obyčejná Fabie má nějaký nestabilní podvozek.
Představte si např. multilink vs. vlečná ramena. Každou chvíli čtu v diskusích o tom, jak je multilink super a že to je jediná možná cesta k tomu, aby auto nevzlétlo apod. Přitom o co jde? O nic, více méně o PR masáž k prosazení nějakého systému, což pak poslouží k tomu, aby zákazník měl pocit, že dostává něco hyper moderního, bez čehož by to nešlo.A toto je jen to samé. Když někomu řeknete, zda by bral odpružení listovými pery, tak si bude myslet, že se vrátí o 100 roků zpět. Jenže ono to zas nebude tak špatné, když Corvette s tím umí jezdit opravdu výborně a to nejen rovně.Vše je totiž o finálním nastavení ne o vlastní technologii. Ta ma sice určité omezení, ale ta omezení jsou za hranicemi, které potřebuje a využije 99% řidičů. Ovšem musí mít to "in".OHV vs. OHC vše má své plusy a mínusy, ale zkuste přijít v dnešní době v EU s motorem OHV. By byl takový výrobce ukamenován.
No jó, Vettě se to krouží na hladkým asfaltu, ale zkuste jí vzít na ČM Vrchovinu prohnat po zvlněnejch okreskách a garantuju Vám, že by jste z bezpečnostních důvodů raději nestačil ani jedna šestce s multilinkem. Jenže, když mají v americe všude širokananánskej asfaltovej peršan, tak k čemu by jim pak ten multilink byl, že...
Máte za to, že multilinkové Murciélago na tom bude lépe? Mi stačila projížďka v XK a XKR abych zjistil, že na české silnice je dobré tak akorát Porsche
Po tom co jste napsal se divím, že nejezdíte amerikou.Podvozek Corvetty má k tomu klasickému listovému hodně daleko. Nevím jestli jste myslel svůj příspěvek vážně, nebo jen aby se tu rozproudila diskuze, ale já mám zrovna v technice podvozku a motoru docela jasno. Víc toho psát už nebudu, bylo by to, jak vidím, zbytečné.
Vy jste to vůbec nepochopil.
Počítám, že toto je článek z roku 1992, který nějakým omylem vyšel až dnes. GM má v nabídce pro své prémiové modely V8 DOHC již od roku 1993 (http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Premium_V_engine) a Lincoln od roku 1991 V8 SOHC a od roku 1993 taktéž DOHC (http://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Mark_VIII).Doufám, že se zítra nedočtu článek, že firma Bosch dokončuje vývoj svého revolučního stabilizačního systému, který by se během příštích pěti let mohl objevit jako příplatková výbava pro nejluxusnější vozy a do patnácti let by se mohl stát poměrně běžnou výbavou vozů střední třídy.
V článku ale nepíšu o tom, že by DOHC neměli, ale o tom, že budou již jen DOHC.
Ovšem i toto již padlo a americké osmiválce dostanou v budoucnu s ventilovým rozvodem OHC, případně DOHC. U "OHC, případně DOHC" nevidím to "již jen".
souhlasím, ale není tam ani napsáno "konečně" nebo "poprvé" :) dáme plichtu?
jo já sem pro... o houby de. Není každý den posvícení.:-DLK bude asi ale prskavější...;-)
Ale jo... netvrdím, že je ten článek věcně špatně... Ale je psaný opravdu trochu stylem hurá na něj...okurkýýýýýýýýýýýýýýýýýýý ;-) Tak trochu o ničem a nijak.
Jéžišmárjá, to je co za článek.. Radkůůůů, ach jo... tohle je fakt jak z blesku.. Promiň. ale tohle se nepovedlo, alespoň podle mě.:-/;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.