"Americká" Acura míří na mateřský japonský trh

Je to již více než devatenáct let, co japonská automobilka Honda představila svou luxusní značku Acura. A teprve nyní se odhodlala přinést své vozy i svým domácím, japonským, zákazníkům. Dalo by se říct, že Honda okopírovala záměry Toyoty, která letos již začala nabízet domácím zákazníkům vozy značky Lexus. Honda to ovšem myslí vážně a hodlá vybudovat více než stovku nových dealerství a zároveň prodávat Acuru v současných salónech Hondy. Lze jen tiše doufat, že se Acura objeví v podobné míře i v Evropě.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků