Američané vybrali nejoblíbenější asistenční systémy. Volba nepřekvapí

Jim  |  19. 02. 2018 20:23

souhlasím, také jsou to oblíbený hračky paradoxně nejlíp jdou použít na jedničkách. na dálnici se na adaptiv u nás nedá moc jezdit, přestože je u nás omezená rychlost, nenašel jsem optimální rychlost, aby zezadu nepřilít závodník a co hůř, zpravýho nevjel nějakej bezzrcátkař

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 02. 2018 09:51

Udržování v pruhu je ve volantu neustále cítit....neridit nejde a řídit taky ne. Adaptivní tempomat je dobrý pouze na urcite části jízdy za určitých situaci. Proto nechápu proč není vždy prepinatrlny do pasivního režimu. U všech asistentů mi přišlo ze vyžadují stejně pozornosti i zasahu jako normální jízda.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2018 11:30

Jsou to jen asistenti nikoli nahrada.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 02. 2018 12:53

Ja do volantu strčím plastovou láhev a několik set kilometru se o nic nestaram. Je to proti bezpečnosti, ale ja nejezdim na dálnici rychle. Moje auto podle zdejších teoretiků na vyšší rychlosti stejně není stavěné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 02. 2018 13:30

Batman pouziva provaz a to je nejaky sekac

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 02. 2018 15:59

Uznávam, že VW na to asi není nejlepší, ale mně se nepodařilo jet ani několik desítek km aniž by to aspoň jednou neztratilo některou z čar... že to v tom okamžiku jelo zrovna rovně je pravda a že se to pak chytilo taky...ale to je na mě už moc velkej hazard.... Zajímavé je, že starší S-MAX ty čáry četl snad i z krajnice, jak byl přesný - a jen drněl do volantu.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  20. 02. 2018 13:42

A kdo Ti prozradil, že nelze přepnout?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 02. 2018 15:21

Některé adaptivní tempomaty už tu adaptivní funkci skutečně neumí vypnout. Už jsem o tom četl vícekrát.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 02. 2018 14:19

Neustálé řešení situace co vyvede radarový tempomat je únavné.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 02. 2018 15:51

Mne staci na dialnicu tempomat a to aj uplne obycajny. Nastavim nejaku rozumnu rychlost, ked potrebujem pridat, potom zase len uberiem a rychlost sa vrati naspat tam kde to chcem mat. Ked musim na brzdu, nemam problem dat RES a zrychli to tam kde to zasa potrebujem a spim dalej. Nic ine co sa tyka tempomatu mi nechyba.

Signalizaciu mrtveho uhlu by som ale uvital. Mam sice nastavene zrkadla SPRAVNE (na rozdiel od mnohych, ktori v tom maju potrebu vychutnavat obraz vlastnych dveri na aute a h.vno potom vidia - co je toto za zlozvyk, to mi nik nevysvetli), ale nemusel by som sa pozerat dva-tikrat kym zmenim jazdny pruh.

Dalej by som ocenil prepinanie dialkovych/tlmenych.

No a ine veci mi v pekaci nechybaju!~

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 02. 2018 16:05

BLIS má opravdu smysl. A jak tě tak čtu, ty dálkový bys nakonec nechtěl..
Jak já se na všechny ty vychytávky těšil, než jsem s nima musel rok žít

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 47 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A