Škoda byla „Simply clever“ už téměř před 100 lety. Tady jsou převratná řešení

Libor Stejskal  |  24. 01. 2017 13:30

Tohle už je čirá demagogie, obsahující jasné lži: nápad s vyjímatelnou lampičkou v kufru přece nemůže být připsán Škodě, pokud totéž několik let předtím použil např. Citroen! Jak lze chytrost deštníku ve dveřích připsat Škodě, pokud totéž činí Rolls-Royce? Už jsem jinde četl, jak je "simply clever" vysouvací šuplík pod sedadlem, kam lze umístit reflexní cestu. Zvláštní, i moje 9 let staré auto - nikoli Škoda - má takový šuplík a lze tam umístit reflexní vestu!

Odpovědět  |   | 
Ja  |  24. 01. 2017 14:20

Ja myslim ze by bylo lepsi kdyby ty skodovky v zime topily. To by bulo simply clever.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 01. 2017 15:29

Ony netopí?

Odpovědět  |   | 
Ja  |  24. 01. 2017 16:43

Octavie po 10 km.

Odpovědět  |   | 
unicz  |  24. 01. 2017 17:14

Octavia II po 3 minutách... Rapid je na tom ale hůře. Takže to asi chvíli umí, chvíli ne.

Odpovědět  |   | 
šéfér  |  24. 01. 2017 17:29

kéž by..... pokud je to v naftě a je pod minus deset, tak po 20-30 km...

Odpovědět  |   | 
Asics88  |  24. 01. 2017 17:31

nafta, 1.6 tdi (2016/e6) teplej vzduch začne foukat po cca 2 km, topit to začně po cca 5 km.

máš to rozbitý

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  24. 01. 2017 18:40

Ale houby, topit zacne cca po 10km a olej se na provozni teplotu dostane po 20km-overeno na x kusech tohohle zazraku "ceskeho" prumyslu. Kastlik pod sedacku davalo hyundai uz 88.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 01. 2017 19:35

Jsou auta, která topí hned... (pomocné, nezávislé topení...atd.). Nebo ještě dřív, než člověk přijde ka autu... (dálkové ovládání topení). V současné zime k nezaplacení, žádné škrábání skel od námrazy a sněhu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 01. 2017 19:42

Tady se asi s nezávislým topením nepočítá.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 01. 2017 19:49

Když si to majitel Simply Clever vsugeruje, tak mu to "jeho" topení ve Škodovce bude topit lépe než nezávislé topení...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 01. 2017 21:04

A když se nemajitelé Simply Clever potřebují vyřádit, tak svoji hloupost předvádějí na takovýchto diskusích. Protože jak je z některých příspěvků vidět, vědí o tom kulový. Taky znám jednoho takového. Pomlouváním škodovky před jejich majiteli si hojí rány ze své popelnice, protože díky své lenosti a neschopnosti na něco lepšího mít nebude.
Nejsem majitelem Simply Clever.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 01. 2017 22:01

tak toto je úžasný príspevok!! Všetci majtelia siply newer, sú veľmi schopní a pracovití ľudia. Tak to už fakt rozum neberie. Takže škodovka je etlónom schopnosti jeho majteľa.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 01. 2017 20:16

Jirko, pokud bys pozorně četl příspěvky, na které jsem reagoval, tak bys pochopil, oč jde. "Diskuse" typických "škodovkářů", komu to o kolik km (či minut) dříve "zatopí", je přesně tou sortou zákazníků, na které cílí Škoda se svým "Simple Clever". Přece pokud potřebuji spolehlivě "zatopit" a mít čistá skla bez "škrábání", tak jsou spolehlivě účinné možnosti nezávislého topení (mimochodem to nezávislé topení nabízí i Škoda) nebo garážování (jsou takoví, co to mají zařízené a jezdí z garáže do garáže...). Kolik km je potřebné ujet, aby to "topilo" záleží na mnoha faktorech. Kromě typu a velikosti motoru (naftový, benzinový,..) závisí, jestli např. pojedu po nastartování do kopce nebo s kopce (své vědí ti, kteří se vrací domů po lyžovačce třeba z Horních Míseček a jsou závislí na normálním topení motorem...). Dále třeba když někdo záměrně bude hodit motor ve vysokých otáčkách a pojede první km na 1 či 2 rychl. stupeň, tak mu to bude též hřát dříve. Atd.
Já mám služ. Octavii a nikdy mě nenapadlo měřit km, kdy mi to začne "topit". Mám v ní vyhřívaná sedadla, která dopřejí trochu pocitu tepla, ale okna mi bohužel neoškrábou. Nezávislé topení je jiné kafe... A teď to Simply Clever - škrabka je podle mne ptákovina, na kterou se chytnou "škodovkáři" a stejně tak i svítilna s magnetem nebo deštník u Superba. Všechno jsem si mohl osobně vyzkoušet. Škrabka (navíc pořádná) se v pohodě vejde do dveří. Svítilnu používám čelovku, protože s ní má člověk volné ruce a svítí vždy tam, kde je potřeba na rozdíl od "Simply Clever" svítilny, která je titěrná a vypadla mi opakovně z ruky do kaluže a když jsem ji potřeboval nasměrovat, tak "magnetický úchyt" (karoserie...) zrovna nedržel směr kam bylo potřeba svítit. Skládací deštník se v pohodě vejde do kapsy u dveří a otevírám ho už když otevírám dveře. A "oboustranný" koberec do zavazadlového prostoru je naprd, protože lepší službu nabídne "vanička", kterou už Škoda též nabízí a je lepší, protože zachytí nečistoty, které se vysypou nebo vykápnou. To ale mají i jiná auta. Mám občas pocit, že se Škoda překotným Simply Clever zbytečně zesměšňuje a není jí to zapotřebí. Na některé zákazníky to Simply Clever ale působí, a navíc úspěšně, tak proč ne. Nepomlouvám auto Škoda, se kterým jsem byl vždy v rámci možností spokojen, ale žádný zázrak to není. Což mimo jiné vypovídají i celosvětové prodeje, ve kterých, na rozdíl od Česka, na prvním místě Škoda není a ani nikdy nebude. Najdou se lepší značky a řada minimálně stejně dobrých jiných značek.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 01. 2017 20:16

Jirko, pokud bys pozorně četl příspěvky, na které jsem reagoval, tak bys pochopil, oč jde. "Diskuse" typických "škodovkářů", komu to o kolik km (či minut) dříve "zatopí", je přesně tou sortou zákazníků, na které cílí Škoda se svým "Simple Clever". Přece pokud potřebuji spolehlivě "zatopit" a mít čistá skla bez "škrábání", tak jsou spolehlivě účinné možnosti nezávislého topení (mimochodem to nezávislé topení nabízí i Škoda) nebo garážování (jsou takoví, co to mají zařízené a jezdí z garáže do garáže...). Kolik km je potřebné ujet, aby to "topilo" záleží na mnoha faktorech. Kromě typu a velikosti motoru (naftový, benzinový,..) závisí, jestli např. pojedu po nastartování do kopce nebo s kopce (své vědí ti, kteří se vrací domů po lyžovačce třeba z Horních Míseček a jsou závislí na normálním topení motorem...). Dále třeba když někdo záměrně bude hodit motor ve vysokých otáčkách a pojede první km na 1 či 2 rychl. stupeň, tak mu to bude též hřát dříve. Atd.
Já mám služ. Octavii a nikdy mě nenapadlo měřit km, kdy mi to začne "topit". Mám v ní vyhřívaná sedadla, která dopřejí trochu pocitu tepla, ale okna mi bohužel neoškrábou. Nezávislé topení je jiné kafe... A teď to Simply Clever - škrabka je podle mne ptákovina, na kterou se chytnou "škodovkáři" a stejně tak i svítilna s magnetem nebo deštník u Superba. Všechno jsem si mohl osobně vyzkoušet. Škrabka (navíc pořádná) se v pohodě vejde do dveří. Svítilnu používám čelovku, protože s ní má člověk volné ruce a svítí vždy tam, kde je potřeba na rozdíl od "Simply Clever" svítilny, která je titěrná a vypadla mi opakovně z ruky do kaluže a když jsem ji potřeboval nasměrovat, tak "magnetický úchyt" (karoserie...) zrovna nedržel směr kam bylo potřeba svítit. Skládací deštník se v pohodě vejde do kapsy u dveří a otevírám ho už když otevírám dveře. A "oboustranný" koberec do zavazadlového prostoru je naprd, protože lepší službu nabídne "vanička", kterou už Škoda též nabízí a je lepší, protože zachytí nečistoty, které se vysypou nebo vykápnou. To ale mají i jiná auta. Mám občas pocit, že se Škoda překotným Simply Clever zbytečně zesměšňuje a není jí to zapotřebí. Na některé zákazníky to Simply Clever ale působí, a navíc úspěšně, tak proč ne. Nepomlouvám auto Škoda, se kterým jsem byl vždy v rámci možností spokojen, ale žádný zázrak to není. Což mimo jiné vypovídají i celosvětové prodeje, ve kterých, na rozdíl od Česka, na prvním místě Škoda není a ani nikdy nebude. Najdou se lepší značky a řada minimálně stejně dobrých jiných značek.

Odpovědět  |   | 
Sti  |  24. 01. 2017 23:36

Samořejmě nechci nějak hanit zdejší experty - je mi naprosto jasné, že vědí naprosto vše. Ale dieselové škodovky (tuším už od fabie SDI) mají integrované PTC.
Zjednodušeně řečeno jde o topnou spirálu, které při studeném motoru ohřívá vzduch jdoucí do interiéru. U automatické klimy se tučím aktivuje pokud je rozdíl teplot vyšší než 10C (v interiéru je 9 a na klimě je nastaveno 20), manuální klima nebo u auta bez klimy je pro aktivaci PTC nutné otočit ovladač tepla na MAX.
PTC nedává do aut určených do jižných zemí, +Francie, Belgie, Nizozemi, Lucembursko.
S ptc by měl být po cca 2 minutách do interiéru foukat teplý vzduch. Problém je, že spousta aut má rozbitý (pojistka nebo chyba 1K0 963 235 E)

Odpovědět  |   | 
Ja  |  25. 01. 2017 06:52

Jestli to má spousta aut rozbitý tak prostě netopi. Tam kde je automatická klima tak v dnešních mrazech se při nastavených 22 vevnitř auta nezahraje voda na provozní teplotu ani po 10-15km.

Odpovědět  |   | 
venca  |  26. 01. 2017 00:51

takto jsem se zasmál provozní teplota oleje u vás po 20 km (( to je zase blábol kolik to asi je že ? )) , , .Na závodních vozidlech Mitsubishi Lancer EVO 10 300 KONÍ v létě dosahují na rz - specialní zkouška 100 -110 stupnů na přejezdu klesne na 80- 90 stupnů a v zimě at děláme co chceme i zakrýváme chladiče tak se teplota pohybuje na 50-70 stupnů v největší zátěži . U Fabie závodní jsou ty teploty podobný . Snažíme se tu hranici teploty oleje snižovat .Asi máme na závody taky špatný auta , že se to ohřívá pomalu . Vše se odvíjí jak se jede . Při 130- 140 stupních oleje se i nejlepší závodní olej Castrol Formula RS 10W-60. už trhá film a může dojí k poškození motoru .Pak u normálního oleje se trhá už okolo 110 stupnů podle kvality oleje

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 01. 2017 19:39

To je zvláštní, já mám zkušenost, že benziňáky topí dříve, tak nějak kolem ujetých minimálně pěti kilometrů, při -10°C. Diesely při stejných podmínkách znatelně později. Po dvou kilometrech to není možné, když fouká teplý vzduch, tak topí. Buď přehlížíš těch -10°C, nebo jedeš z teplé garáže.

Odpovědět  |   | 
Sti  |  24. 01. 2017 23:35

Samořejmě nechci nějak hanit zdejší experty - je mi naprosto jasné, že vědí naprosto vše. Ale dieselové škodovky (tuším už od fabie SDI) mají integrované PTC.
Zjednodušeně řečeno jde o topnou spirálu, které při studeném motoru ohřívá vzduch jdoucí do interiéru. U automatické klimy se tučím aktivuje pokud je rozdíl teplot vyšší než 10C (v interiéru je 9 a na klimě je nastaveno 20), manuální klima nebo u auta bez klimy je pro aktivaci PTC nutné otočit ovladač tepla na MAX.
PTC nedává do aut určených do jižných zemí, +Francie, Belgie, Nizozemi, Lucembursko.
S ptc by měl být po cca 2 minutách do interiéru foukat teplý vzduch. Problém je, že spousta aut má rozbitý (pojistka nebo chyba 1K0 963 235 E)

Odpovědět  |   | 
nerjan  |  24. 01. 2017 15:31

si pořiď 1.3 feldu

Odpovědět  |   | 
netáhlamu  |  24. 01. 2017 15:51

Místo Feldy si pořiď Citigo. Topí po pěti minutách jízdy, no problem.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 01. 2017 15:53

Ta se dá ještě koupit nová?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 01. 2017 17:01

keby sa dala kupit nova, idem do toho okamzite.

Odpovědět  |   | 
Marco  |  24. 01. 2017 21:10

jo, už tě vidím jak za ni dáváš toho půl milionu co jako nová stála

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 01. 2017 21:17

A navíc, na dnešní poměry je to pojízdná rakev.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 01. 2017 07:45

Neviem kde stala pol miliona, moja 1.6 (kratka) stala 305.000 slovenskych.

Odpovědět  |   | 
eL  |  24. 01. 2017 15:38

Presne napr. Bmw e34 ma ten suplik pod sedacku i lampicku :D

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  24. 01. 2017 18:38

Tak samostatnou lampicku treba mitsu davalo uz v 91 Navic ma magnet a tak se da jednoduse pricvaknout skoro kamkoliv.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 01. 2017 19:38

Ta škodovácká dobíjecí lampička má také magnet a také se dá "přicvaknout" kamkoliv (na plech - na železo).

Odpovědět  |   | 
fero  |  24. 01. 2017 15:48

No třeba výsuvná ochrana dveří u "Kokodaku" to taky vymyslely pánové že Škodovky... Zapomněli ale že Ford to má už 5 let. Zkrátka Škodovka se zesměšňuje sama...

Odpovědět  |   | 
Robo  |  24. 01. 2017 17:40

Hlavně aby hoši ze škodovky neokoukali heslo "fordem tam, vlakem zpět", to by už fordu nezůstala vůbec žádná originalita

Odpovědět  |   | 
Baterka v kufru  |  24. 01. 2017 20:26

Tak to bylo fajn dojet škodovkou aspoň tam ....
Slyšel jsem že nejnovější "simply clever" je, že do servisní knížky škodovky dávají roční volné jízdenky

Odpovědět  |   | 
AcDc  |  25. 01. 2017 18:11

Ale not tak. Tohl má bejt pokus o vtip? Pak to musí mít logiku... Roční volné jízdenky? Na vlak? Na MHD? Do cirkusu? Tenhle chaos očividně vymejšlel někdo s fordem... Někdo, kdo se právě vrátil zmatenej ze servisu...

Odpovědět  |   | 
Citroën Xsara  |  24. 01. 2017 20:47

Šuflík pod předníma sedadlama už od první generace , tedy rok cca 1998 .

Odpovědět  |   | 
Ja  |  24. 01. 2017 23:05

Dobře je také to levé zpětné zrcátko u poslední Octavie. Jezdí sevstim jako se 110, tam také nebylo vidět do mrtvého úhlu. Proč dneska někdo zruší to dělení zrcátko?

Odpovědět  |   | 
defender110  |  24. 01. 2017 13:59

Škoda si zas něco zaplatila, tak co se divíte.

Odpovědět  |   | 
Gary G.  |  24. 01. 2017 14:00

Vy jste fakt mimo. Američané si jistě ničeho nevšimli, tohle vyšlo dávno už v češtině https://goo.gl/RXGP0i... A má to původ samozřejmě u škodovky, akorát jste... fakt mimo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2017 14:17

No, jestli už má marketing Škody potřebu vymýšlet takhle lživé prezentační kampaně, pak v mých očích klesají hluboko pod Hyundai. Ten se svou reklamou je sice dost na hraně, ale tohle je už zcela mimo.

Odpovědět  |   | 
Mr.Elc  |  24. 01. 2017 17:35

Protože jseš debil a jseš zcela mimo, klesl jsi v mých očích úplně nejníže...

http://www.motor1.com/news/134175/skoda-simply-... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2017 19:37

Tak to mě fakt strašně, strašně moc trápí.

Odpovědět  |   | 
pakoPolan  |  24. 01. 2017 23:38

Lol, kdyby tě to netrápilo, tak neodepisuješ. Takhle už všichni vědí, že jseš tu za pitomce a ještě se to snažíš tajit

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 01. 2017 11:46

Tak v očích hlupáků, jako jsi ty, klidně budu pitomec... Pořád budu mnohokrát lepším člověkem, než ty.

Odpovědět  |   | 
pakoPolan  |  25. 01. 2017 18:04

Ztrapnil ses prvním příspěvkem a teď se oháníš tím, že jseš lepším člověkem? To už je poslední level zoufalosti... Ale klidně piš dál, ať všichni vidí, jeký exoti sem přispívaj

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2017 14:39

Neotrele nejsou napady nybrz zpusob, jakym je prezentuje PR mladoboleslavske automobilky

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 01. 2017 19:41

...mne nejvíce dojaly 4 světla v O3 po FL se zdůvodněním, že to vypadá jako Mercedes.

Odpovědět  |   | 
Markus  |  24. 01. 2017 14:56

Američané začalY 😀

Odpovědět  |   | 
Franta  |  24. 01. 2017 15:15

Shoda podmětu s přísudkem! (začaly pokusy,nikoli Američané.Ti si jen všímají)

Odpovědět  |   | 
čert  |  24. 01. 2017 16:41

Kdo co: Američané, koho co: pokusy. Tak co, shodneme se, že amíci jsou podmět a pokusy předmět?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 01. 2017 15:36

Kam se hrabe Bittner, to se neda srovnat!

Odpovědět  |   | 
Robo  |  24. 01. 2017 15:52

Škoda je vyzdvihovaná neprávem ... nevím proč . Česká značka to už dávno není , jen montovna a pro němce sakra laciná ... Jejich motory v poslední době jsou pěkné šroty a ty jejich podvody .... no brr ..

Odpovědět  |   | 
Jonas  |  24. 01. 2017 16:18

SIMPLY NEVWER
Už tu sra..ku z Boleslavi nechci. Tolikrát v servisu co ten SuperB TDI shit byl, no zkrátka je to B kvalita.

Odpovědět  |   | 
AjtaKrajta  |  24. 01. 2017 17:37

Ano, myslím že názor slovenského experta je přesně to, na co tady všichni čekáme.
Akorát je mi jasný, že ten názor nemůže bejt dlouhej, protože přestávky v kasách v tesku asi nejsou moc dlouhý. Takže šup šup zpátky makat, ať tě mistrová nepokárá. A příště zas něco napiš....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 01. 2017 19:57

Bože, do čeho jsi ten rozum dal. Oprava, asi ho tam zapomněl dát.

Odpovědět  |   | 
Mivek  |  24. 01. 2017 23:41

No Mirku, kromě slováků jsme ještě čekali na experta přes náboženství. Tak se nestyď Mirku a ještě nám něco prozraď. Tvému poslednímu příspěvku by v rádiu Proglas zatleskali, tady to ale nestačí. Doufám, že nás expert jako ty nenechá čekat

Odpovědět  |   | 

Rozhodně nejsem přisleplým fandou Škodovek, nicméně napsat o Škodě, že je jen montovnou pro naše západní sousedy chce velkou dávku ignorace faktů a nebo hlouposti. Montovny tu jsou v Kolíně nebo v Nošovicích, Škoda má významný vlastní vývoj a to celokoncernovým dosahem.

Odpovědět  |   | 
ficus  |  24. 01. 2017 16:33

Škodofka je reklamou posedlá. Horší je to s kvalitou....

Odpovědět  |   | 
průmyslčeský  |  24. 01. 2017 17:00

Jaká mladoboleslavská škodovka, když je to VW??

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 01. 2017 17:03

...ja si myslim ze najlepsi napad bol zamontovat nenarocnu koncernovu 1.6 do lahuckej a este nenarocnejsej feldy. Lepsie auto som nemal a ani mat asi nebudem.

Odpovědět  |   | 
Škoda  |  24. 01. 2017 17:20

.... ano do nenáročné to ano, ale s podvozkem, který na nerovnostech odskakoval (obzvlášť když nebylo auto naložené) jak blázen (nejvíc na podélných nerovnostech) a ve vyšších rychlostech nad 100km/h už byl (ve vyjetých kolejích například), doslova životu nebezpečný!

Odpovědět  |   | 
aa  |  24. 01. 2017 20:45

a to kolisanie volnobehu - nie a nie ze by sa trafil :)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 01. 2017 08:02

Tak ta moja nabehala 300.000km, pocet zavad = 0. Jedna poistka, par ziaroviek. Inak len spotrebak. Motor natocil 63kW (normalny vysledok pre dobre zabehnuty kusok), co staci na predstavu o tom, ako isla (radenie takisto vyborne).

Jedine, na co som musel davat pozor bolo malo miesta pod autom, kat bol doslova na rane. Pokial si stretol taku, kde kolisali otacky, bolo to kvoli tomu, ze na 90% bola buchnuta zospodu. Preco, dohladaj si sam. Jazdne vlastnosti treba posudzovat v kontexte doby a toho, v akom zaklade ten motor bol. Na tu dobu z takehoto spojenia vynikajuci vysledok, dnes (snad okrem uspesnej dacie), nik nic podobne nema. Citygo nepocitam- jazdi naozaj vyborne a pohodlne (v ramci triedy jednoznacny vitaz) ale ten motor a polobakelitova prevodovka na tu feldu 1.6 jednoznacne nemaju.

Odpovědět  |   | 
Kverulant  |  24. 01. 2017 18:00

...škrabka, která se schovává ve víku nádrže. A lze údajně využít také jako lupa...
CO TO???

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 01. 2017 19:44

...nebo místo toaletního papíru (pro odolné jedince nebo fanatiky značky Škoda, kteří snesou všechno).

Odpovědět  |   | 
martin  |  24. 01. 2017 19:04

Nejdřív by si měl redaktor zjistit, od koho to bylo okopírované a nešírit tu takové fámy!!! Vněmecku opravdu hodně věcí vzniklo, ale u jiných automobilek

Odpovědět  |   | 
Fuji  |  24. 01. 2017 19:05

Skoda....penazi

Odpovědět  |   | 
ondra  |  24. 01. 2017 19:14

Asi v dobach daaavno minulych to bylo simply clever (chytre reseni) ale dnes mi to pripada spis jako vychytrale reseni coz je taky mozny volny preklad jejich sloganu.doufam skodovaci ze se neurazite ale dat skrabku do vicka pal. nadrze ktere je rano zasnezene a primrzle a rikat tomu (simply clever) smutne

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  24. 01. 2017 19:39

Ale zas takovej vysouvací kýbl s drtí a malou uhelkou by myslím pražáci do Krkonoš přivítali, když zapadnou a řetězi nenasaděj, nebo to neuměj a když uměj, tak nemaj rukavice a když maj rukavice, tak za litr na lyže a ty si přeci neumažou.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 01. 2017 19:59

A když se to dobře zákazníkům podá formou Simply Clever, tak může taková uhelka (lopatka) být použita i místo škrabky na odstranění námrazy ze skel nebo místo smetáčku pro odstranění sněhu z kapoty... (třeba jako alternativa místo škrabky - samozřejmě za příplatek od 2. stupně výbavy za podmínky volby paketu s adaptabilním tempomatem a koženými sedačkami za 50 tisíc...)

Odpovědět  |   | 

Nebo k tomu, aby tou lopatkou flákli pitomce mezi světla.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 01. 2017 20:10

Tak samozřejmě, že ta škrabka je Simply Clever nápad. Vždyť takový kousek plastu prodávat za cca 70 Kč, to je nápad k nezaplacení.
http://www.auto-doplnky.com/zimni-skrabka-na-led-a-sn... ...
platí i pro ostatní automobily

Odpovědět  |   | 
Baterka v kufru  |  24. 01. 2017 20:16

Citroen Picasso vyjímatelnou baterku v kufru, která je jinak normální světlo tohle nabízí už víc jak 10 let

Simply Škoda...

Odpovědět  |   | 
panhajzl  |  24. 01. 2017 22:38

Ano,opravdu uzasny clanek o tom,co uz davno u jinych automobilek funguje davno..... Nee,nemel jsem nic proti skodofce,fabii1 a octavii 1 a 2,superb 1 a 2 jsem bral jako drzaky s vychytanou ergonomii a festovnim interierem,ale ted,co nam na firme pristala nova fabia,scout a superb 3 musim prohlasit,ze skoda je uz jen nalestena bida z nouzi a jeste predrazena. Ok u fabie beru,je to relativne levne auto,ze ma plechy,jak papir,budiz....ale ten hnus,kdyz sednudo scouta,ta odporna pristrojovka z divneho plastu,vyplne dveri z jednoho plastu...ale co teprve superb,za tu cenu hnus! Tam je to na tom interieru sakra znat,vse jeste korunuje odporna kozenka na sedackach!projev motoru 2.0 tdi 140 kw nekomentuji....radeji....ruku v ruce s DSG.
Ano Skodovko,jsi fakt uzasna,kam jsi to usporama dopracovala. Dostat to za darmo,jde to hned z baraku!

Odpovědět  |   | 
panhajzl  |  24. 01. 2017 22:53

Jo a jeste dodam,ze slavna skrabka je krasna,ale uplne na hou..no,kdyz stece snih a vicka nadrze je primrzle....coz jsem zkoumal minulej tejden

Odpovědět  |   | 
venca  |  26. 01. 2017 00:14

tak raději škodu nebo trabanta a jezdit stále , než mít nalejskaný krám doma a nejezdit . Mám souseda doktora ten má 2 Volva pro rodinu a nedavno si koupil nový další Volvo XC90 1 400 000 KČ Hybridní , nevím jak topí , ale má ho neustále v servisu .Auto hezký to je pravda ,ale k hovnu , bál se s ním jec i na dovolenou jel radši se starým Volvo XC70 .

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  24. 01. 2017 22:58

By bylo možné použít v současnosti jako povinnou zimní výbavu třeba ty někdejší kovové lyže? Tedy samozřejmě pokud by měly vzorek aspoň 4mm a byly by homologovány i pro použití na přední poháněné nápravě, případně na všech kolech, tak to by asi bylo opravdu originální "simply clever" řešení.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  26. 01. 2017 09:08

A kdyby takové lyže nebyly kovové, ale plouvoucí, tedy vodní, pak by možná šlo udělat z každé škodovky simply clever obojživelník?

Odpovědět  |   | 
venca  |  25. 01. 2017 23:50

roomster i při -10 topí po 2 km bez problémů a to nemusím zapínat ani klima aby se to urychlilo .Velká spokojenost na topení roomster . S felicii je problém , ta mi na 2 km netopí ale po 3 km ano , ale mám papír na chladiči když jedu do práce na urychlení topení a rozmrazení oken . U západních starších vozidel jakýkoliv taky žádný zázrak v topení ., Zkrátka musí být na autě vše v pořádku , správný termostat - ne polský kšunty , nebo různý náhražky atd. bez rozdílu co je to za značku auta . Pak se nedivím , že vám to začíná topit po 7 - 10 km V práci máme forda dodávku a taky tak okolo 4 km v -10 stupnů začíná jít trochu tepla a rozmrazuje okna . To víš nesmíš to dát ventilátor hned naplno v začátcích opakuji v začátcích , víc to topí na poloviční otáčky jinak se radiator více ochlazuje pak přidávat otáčky

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  27. 01. 2017 17:37

Proč není v článku ani slovo o tom náklaďáku na dřevoplyn, jehož fotky příspěvku prakticky dominují?

Odpovědět  |   | 
Roth  |  28. 01. 2017 09:33

poměry v soc-topáckém Německu: Když antifa a imigranti zapalují lidem auta, tak policie jen přihlíží.
Pak pokutuje majitele vraků že je neodklidily.
https://wiedenroth.wordpress.com/2016/05/31/weltverbessere... ...

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  31. 01. 2017 16:23

Hmm... Tak odnimatelnou lampičku má už dávno C5, tak nevím co je na tom chytrého něco okopírovat, to umí celá Čína.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 126 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A
Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu odhalil vítanou novinku

Máme video nástupce Škody Rapid. V provozu …

Video a několik fotografií nástupce Škody Rapid nám poslal čtenář Autorevue. Vůz chytil při cestě z Prahy do Mladé Boleslavi a podělil se s námi i o pár informací, které dosud nezazněly.

26.  9.  2018 | | 73 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východu. Znáte její příběh?

Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východ…

Tohle auto si spousta lidí pořád plete se slavnou Škodou 130 RS, je však starší, mělo větší a modernější motor, převodovku od Porsche a stotřicítka existuje právě i díky němu.

8.  10.  2018 | | 19 N/A