"Sada akumulátorů o kapacitě 85 kWh je poté umístěna v zavazadlovém prostoru nad zadní nápravou."Zase amatérský pisálkovství s neschopností se aspoň podívat na odkazovaná videa a pochopit co se tam děje.Nad zadní nápravou je umísťeno pouze 13 z 16ti Tesla baterypacků, zbylé 2 jsou umístěny v prostoru chladiče a jeden někde vepředu naležato, ale to jsem přesně nerozuměl. Výsledkem je to, že ta kára má konečně pěkně rovnoměrné zatížení náprav a není tak težká na čumák jako v původní V8 konfiguraci.
Motor z Tesly je rozpůlen a jeho invertorová část je ten horní kýbl a samotný motor je ten dolní kýbl, který je připoje přes vlastní zakázkový převod. Kapalinový chlazení má zatím jen motor. Chlazení baterypaků je zatím jen připravené ale nezapojené. Auto má původní nastavení tlumičů a odpružení a taky má plnohodnoutnou rekuperaci energie. Budíky ještě nejsou dořešené a BMS pro kontrolu baterky běží na notebůku. Motor je ovládán pomocí zakázkového systemu myslím, že od nějaké francouzské firmy.Richovo videohttps://www.youtube.com/watch...
Zde je webík úpravcehttps://www.polykup.com/ev-swaps/...
To jsem se nasmál... Skorem nemůžu popadnout dech. No a kde jsou ty vtipný věci s přestavbou???
Ten člověk asi nechce jezdit v tesle, ale chce elektrokáru a má raději image audi.
asi nechapu v cem je vtipne ze na pridi je puvodni znak RS5? pozadal bych tedy celou vropu aby jeji obcane pozvedli nohy do vzduchu, zrejme ne stoji na vedeni a ja tento genialni vtim proste nechapu a vubec jsem se tomu nezasmal
Jeeeeee checheche,to je tak vtipny!!!Na co vsechno ti lisaci neprijdou...Malem jsem spad smichy ze zidle!
Vtipe, vylez...
Je potreba plnit kvoty clanku o koncernu,jsme ve skluzu!
to je vskutku velice vtipne :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.