Američané proměnili Audi S5 v elektromobil. Některé detaily jsou docela vtipné

Benzinový osmiválec ve starším Audi S5 byste zřejmě nepovažovali za motor, který je nutné v německém kupé vyměnit za něco zajímavějšího. Jistý úpravce z amerického New Jersey ale přemýšlel trochu jinak.

S rozšířenou nabídkou elektromobilů na trhu se někteří úpravci nebojí experimentovat rovněž s elektrickými pohonnými jednotkami. Specialista na přestavby konvenčních vozidel na elektromobily Polykup se tak nyní rozhodl benzinový agregát v kupé Audi S5 nahradit kompletní technikou od Tesly.

Pod kapotou staršího Audi S5 tedy už nenajdete velký 4,2litrový osmiválec o výkonu 260 kW (354 koní), který se ve voze objevil mezi léty 2007 až 2011. Nově je Audi poháněno elektromotorem z Tesly Model S P85.

Elektrické Audi e-tron konečně zamíří do prodeje. Ukáže se v září

Elektrické Audi e-tron konečně zamíří do prodeje. Ukáže se v září

Vepředu umístěný elektromotor nyní produkuje přes 367 kW (500 koní) a sílu nadále rozděluje na všechna čtyři kola skrze původní systém quattro. Sada akumulátorů o kapacitě 85 kWh je poté umístěna v zavazadlovém prostoru nad zadní nápravou. Velká část kufru je ale stále použitelná a praktičnost kupé tolik neutrpěla.

Dojezd elektricky poháněného Audi S5 je podle úpravce přes 320 kilometrů. Navýšením výkonu elektromotoru tedy původní dojezd (502 km) u Modelu S P85 o dost klesl. Zásuvka pro dobíjení je samozřejmě umístěna na dřívějším místě otvoru nádrže.

Elon Musk bleskově zvýšil hodnotu Tesly. Prý jde ale o podvod

Elon Musk bleskově zvýšil hodnotu Tesly. Prý jde ale o podvod

Dynamické schopnosti vozu Polykup bohužel neuvádí, stejně jako hmotnost, kterou by nebylo od věci srovnat s originálními 1705 kilogramy v případě S5 s původní jednotkou. Koneckonců je ale vskutku bizarní vidět Audi S5 elektricky „hučet“ na válcové zkušebně. Navíc, když má na bocích znaky „V8“ a na přídi dokonce vtipně logo RS5.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků