Američané nenávidí kupování aut. Raději platí daně

18 komentářů

Ash
6. června • 9:52

Tak, a jsem v *****
Facebook nemám, sex mne nebaví, mobil na víkend vypínám, letadle necestuji ... No nic, jdu si koupit auto :-D

Clayton
6. června • 5:29

Mě smlouvání o ceně vždy bavilo. Ale zvlášť Američany k tomu nic nenutí. Stačí použít třeba Carsdirect nebo slevu při nákupu přes Costco. Ve všech případech dostanou slevu, která je slušná a dá se za ní to auto koupit. Cokoliv níže než je Carsdirect cena už je docela dřina a dostat se třeba $1,500 pod beru jako úspěch (žiju v USA, mám s tím docela zkušenosti).

Lukas-e30
5. června • 3:54

Tak nemaj smlouvat, prijit, vybrat, zaplatit, odjet.

Shimi
5. června • 12:45

Lukas-e30: Jasně, jako ovce, hm? To by se ti líbilo, co? Nas*at, když automobilka ždíme mě, tak já na oplátku vyždímu tebe. Nelíbí se ti to? Změň práci.

Verny
4. června • 21:17

Ti amíci to jsou ale volové, ten proces nákupu nového auto to je přesně to co mě na novém autě nejvíc baví. Pak už je to nuda.

Gouda
4. června • 14:12

Bulvární a zavádějící titulek. Nakupování aut samotné není předmětem, předmětem jsou obchodní a komunikační praktiky prodejců aut.

Shimi
4. června • 13:23

Na tento "problém" existuje jednoduché řešení a to email. Vždy, když jsem řešil nákup nového auta, jsem obeslal většinu prodejců s konkrétním požadavkem a prosbou o zaslání konkrétní nabídky. Samozřejmě jsem všechny obeznámil s tím, že nejsou jediní, kterým jsem poslal požadavek, tak ať se "snaží" :-) Zvítězí nejlepší nabídka. Potom už jen stačí na konkrétní pobočce dojednat detaily a je vymalováno.

Lukas-e30
5. června • 3:53

Takovy sem miloval. Dostal vzdy jen to co bylo "nutne" t.j. oficialni slevu dovozce. Ani desetak navic.

Shimi
5. června • 12:39

Lukas-e30: Nic si z toho nedělej Luke, tvoje nabídka by jednoduše nevyhrála. Naštěstí není každý prodejce tak zatrpklý jako ty ;-)

LOL
4. června • 12:10

tuhle mi jeden trouba s mlíkem na bradě nabízel "slevu" při financování pomocí leasingu "s nulovým navýšením" na první lehké naťuknutí o slevě (ale s povinnou součástí, 4x předraženým pojištěním). Zeptal jsem se ho, jestli si myslí, že jsem blbec a zda ho někdo učil jednat s lidmi. Začal blekotat cosi o skvělé firemní nabídce a že "to tak dělají všichni", pročež jsem ho poslal k šípku a šel o dům dál, kde po prakticky stejném začátku debaty došlo k jasnému pochopení pozic a férové nabídce.Naja, kdo chce moc, nemá nakonec nic ;-)

q
4. června • 15:39

takych expertov mam rad, vzdy sa iba dobre zasmejem a otacam k dveram. moje aktualne auto som vybral po asi tyzdni pricom som obehol zopar znaciek a zopar predajcov, nakoniec som vybral model a znacku a navstivil chlapika s tym, ze kupujem a podpisem zmluvu, ale chcem zlavu kolko da - dostal skoro 21 percent dole z ceny a zimne gumy aj s diskami naviac k tomu :-)
vyjednavat sa oplati a koho to nebavi tak nech sa nestazuje na vysoke ceny. zas ale aj predajca musi na niekom zarobit, takze vdaka vam co nevyjednavate, si my co vyjednavame prideme na svoje ;-)

jehoVista
4. června • 15:45

Jak na konskem trhu za stredoveku.

Jig
4. června • 21:05

Trh je střetávání se nabídky a poptávky. Když se nestřetnou tak není obchod.Kamarád, když stavěl, tak takhle vytrvale obíhal stavebniny. Napřed to zkusil u prvního s tím že jinde dostal slevu 15% jestli mu dá víc, dal 20 ... pak šel za jiným že dostal 25 zda to přebijou... a tak to pokračovalo. Úsměvná historka... nicméně celkem ušetřil jen na materiálu přes 2 miliony, oproti ceníkovým cenám, které by vzal kdyby se neptal.

homer - ten pravej
4. června • 23:03

to víš že jo - několikamilionovej rozpočet a ztrácí čas handrkováním s překupníkama tvárnic... ty ňoumo lidi s těmahle možnostma tvrdě jednaj s ředitelama stavebních firem krajskýho formátu nic míň

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jig
5. června • 7:15

:))) však při stavbě má několikamilionovej rozpočet na materiál každej druhej. Jaký lidi s těmahle možnostma. OMG

LOL
4. června • 20:23

"trh" je od "utrhni co můžeš!" B-]

q
4. června • 17:56

a chcel si tym povedat co ?

pickozudovazu
5. června • 18:00

Že parazitování - nejen ekonomické - na hlouposti jiných je nemravné. na druhou stranu si za to prodejci můžou sami. Kdyby se vzájemně cenově nepodráželi, prodávali by s korektní marží a ne s almužnou nebo dokonce nulou. Prodejce má vydělávat na prodeji a ne na předražených pojistkách a leasingu.

Doporučujeme

Články odjinud