Tak, a jsem v *****Facebook nemám, sex mne nebaví, mobil na víkend vypínám, letadle necestuji ... No nic, jdu si koupit auto :-D
Mě smlouvání o ceně vždy bavilo. Ale zvlášť Američany k tomu nic nenutí. Stačí použít třeba Carsdirect nebo slevu při nákupu přes Costco. Ve všech případech dostanou slevu, která je slušná a dá se za ní to auto koupit. Cokoliv níže než je Carsdirect cena už je docela dřina a dostat se třeba $1,500 pod beru jako úspěch (žiju v USA, mám s tím docela zkušenosti).
Tak nemaj smlouvat, prijit, vybrat, zaplatit, odjet.
Lukas-e30: Jasně, jako ovce, hm? To by se ti líbilo, co? Nas*at, když automobilka ždíme mě, tak já na oplátku vyždímu tebe. Nelíbí se ti to? Změň práci.
Ti amíci to jsou ale volové, ten proces nákupu nového auto to je přesně to co mě na novém autě nejvíc baví. Pak už je to nuda.
Bulvární a zavádějící titulek. Nakupování aut samotné není předmětem, předmětem jsou obchodní a komunikační praktiky prodejců aut.
Na tento "problém" existuje jednoduché řešení a to email. Vždy, když jsem řešil nákup nového auta, jsem obeslal většinu prodejců s konkrétním požadavkem a prosbou o zaslání konkrétní nabídky. Samozřejmě jsem všechny obeznámil s tím, že nejsou jediní, kterým jsem poslal požadavek, tak ať se "snaží" :-) Zvítězí nejlepší nabídka. Potom už jen stačí na konkrétní pobočce dojednat detaily a je vymalováno.
Takovy sem miloval. Dostal vzdy jen to co bylo "nutne" t.j. oficialni slevu dovozce. Ani desetak navic.
Lukas-e30: Nic si z toho nedělej Luke, tvoje nabídka by jednoduše nevyhrála. Naštěstí není každý prodejce tak zatrpklý jako ty ;-)
tuhle mi jeden trouba s mlíkem na bradě nabízel "slevu" při financování pomocí leasingu "s nulovým navýšením" na první lehké naťuknutí o slevě (ale s povinnou součástí, 4x předraženým pojištěním). Zeptal jsem se ho, jestli si myslí, že jsem blbec a zda ho někdo učil jednat s lidmi. Začal blekotat cosi o skvělé firemní nabídce a že "to tak dělají všichni", pročež jsem ho poslal k šípku a šel o dům dál, kde po prakticky stejném začátku debaty došlo k jasnému pochopení pozic a férové nabídce.Naja, kdo chce moc, nemá nakonec nic ;-)
takych expertov mam rad, vzdy sa iba dobre zasmejem a otacam k dveram. moje aktualne auto som vybral po asi tyzdni pricom som obehol zopar znaciek a zopar predajcov, nakoniec som vybral model a znacku a navstivil chlapika s tym, ze kupujem a podpisem zmluvu, ale chcem zlavu kolko da - dostal skoro 21 percent dole z ceny a zimne gumy aj s diskami naviac k tomu :-)vyjednavat sa oplati a koho to nebavi tak nech sa nestazuje na vysoke ceny. zas ale aj predajca musi na niekom zarobit, takze vdaka vam co nevyjednavate, si my co vyjednavame prideme na svoje ;-)
Jak na konskem trhu za stredoveku.
Trh je střetávání se nabídky a poptávky. Když se nestřetnou tak není obchod.Kamarád, když stavěl, tak takhle vytrvale obíhal stavebniny. Napřed to zkusil u prvního s tím že jinde dostal slevu 15% jestli mu dá víc, dal 20 ... pak šel za jiným že dostal 25 zda to přebijou... a tak to pokračovalo. Úsměvná historka... nicméně celkem ušetřil jen na materiálu přes 2 miliony, oproti ceníkovým cenám, které by vzal kdyby se neptal.
to víš že jo - několikamilionovej rozpočet a ztrácí čas handrkováním s překupníkama tvárnic... ty ňoumo lidi s těmahle možnostma tvrdě jednaj s ředitelama stavebních firem krajskýho formátu nic míň
:))) však při stavbě má několikamilionovej rozpočet na materiál každej druhej. Jaký lidi s těmahle možnostma. OMG
"trh" je od "utrhni co můžeš!" B-]
a chcel si tym povedat co ?
Že parazitování - nejen ekonomické - na hlouposti jiných je nemravné. na druhou stranu si za to prodejci můžou sami. Kdyby se vzájemně cenově nepodráželi, prodávali by s korektní marží a ne s almužnou nebo dokonce nulou. Prodejce má vydělávat na prodeji a ne na předražených pojistkách a leasingu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.