Američané nechtějí nechat legendu umřít. Takto upravili ikonický Land Rover

Americká společnost specializující se na předělávky britské terénní legendy nám předvedla další ze svých kousků. Oslavit má původní dědictví značky, nechybí ale ani moderní prvky.

Americká firma East Coast Defender není v úpravě britských vozů žádným nováčkem. Na svědomí jich má už celou řadu. Teď nám předvedla svůj poslední projekt s názvem Tuki. Tentokrát ale nečekejte žádní extrémní proměnu. Vznikl spíše vůz, který by klidně mohl vyjet z továrny Land Rover. 

Proměnou prošel model Defender 110. Navržen byl tak, aby oslavil původní dědictví značky. Zároveň ale dostal několik moderních prvků. Exteriér vyniká  elegantním tmavším odstínem Keswick Green. Vozu nechybí ani střešní  nosič s žebříkem, nárazník v šedé barvě s gumovými koncovkami či plnohodnotní rezervní kolo na zadních dveřích. 

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Interiér je kombinací původních a moderních prvků. Na sedadlech najdete  kůži Panda Charcoal, volant Nardi Deep Corn zase zaujme svou dřevěnou obrubou. Nenechte se ale zmást, najdete zde také moderní výdobytky. Nechybí pořádný zvukový systém spolu s infotainment systémem Kenwood.  Projekt Tuki je vybaven připojením Apple CarPlay a Android Auto, GPS a dokonce i couvací kamerou. 

O pohon se stará přestavěný osmiválec Rover s výkonem 130 kW, který je propojen s pětistupňovou automatickou převodovkou ZF. Cenu za tuto přestavbu jsme se nedozvěděli. Rozhodně ale nepůjde o malou částku. 

Společnost East Coast Defender se sídlem ve floridském Kissimmee se specializuje na dovoz britské terénní legendy do Severní Ameriky. Následně provádí na vozech různé úpravy podle požadavek zákazníků.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků