Američané nechtějí nechat legendu umřít. Takto upravili ikonický Land Rover

Americká společnost specializující se na předělávky britské terénní legendy nám předvedla další ze svých kousků. Oslavit má původní dědictví značky, nechybí ale ani moderní prvky.

Americká firma East Coast Defender není v úpravě britských vozů žádným nováčkem. Na svědomí jich má už celou řadu. Teď nám předvedla svůj poslední projekt s názvem Tuki. Tentokrát ale nečekejte žádní extrémní proměnu. Vznikl spíše vůz, který by klidně mohl vyjet z továrny Land Rover. 

Proměnou prošel model Defender 110. Navržen byl tak, aby oslavil původní dědictví značky. Zároveň ale dostal několik moderních prvků. Exteriér vyniká  elegantním tmavším odstínem Keswick Green. Vozu nechybí ani střešní  nosič s žebříkem, nárazník v šedé barvě s gumovými koncovkami či plnohodnotní rezervní kolo na zadních dveřích. 

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Interiér je kombinací původních a moderních prvků. Na sedadlech najdete  kůži Panda Charcoal, volant Nardi Deep Corn zase zaujme svou dřevěnou obrubou. Nenechte se ale zmást, najdete zde také moderní výdobytky. Nechybí pořádný zvukový systém spolu s infotainment systémem Kenwood.  Projekt Tuki je vybaven připojením Apple CarPlay a Android Auto, GPS a dokonce i couvací kamerou. 

O pohon se stará přestavěný osmiválec Rover s výkonem 130 kW, který je propojen s pětistupňovou automatickou převodovkou ZF. Cenu za tuto přestavbu jsme se nedozvěděli. Rozhodně ale nepůjde o malou částku. 

Společnost East Coast Defender se sídlem ve floridském Kissimmee se specializuje na dovoz britské terénní legendy do Severní Ameriky. Následně provádí na vozech různé úpravy podle požadavek zákazníků.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků