Američané nechtějí nechat legendu umřít. Takto upravili ikonický Land Rover

Americká společnost specializující se na předělávky britské terénní legendy nám předvedla další ze svých kousků. Oslavit má původní dědictví značky, nechybí ale ani moderní prvky.

Americká firma East Coast Defender není v úpravě britských vozů žádným nováčkem. Na svědomí jich má už celou řadu. Teď nám předvedla svůj poslední projekt s názvem Tuki. Tentokrát ale nečekejte žádní extrémní proměnu. Vznikl spíše vůz, který by klidně mohl vyjet z továrny Land Rover. 

Proměnou prošel model Defender 110. Navržen byl tak, aby oslavil původní dědictví značky. Zároveň ale dostal několik moderních prvků. Exteriér vyniká  elegantním tmavším odstínem Keswick Green. Vozu nechybí ani střešní  nosič s žebříkem, nárazník v šedé barvě s gumovými koncovkami či plnohodnotní rezervní kolo na zadních dveřích. 

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Land Rover jde cestou Pagani. Defender se vrátí, s osmiválcem a 400 koňmi!

Interiér je kombinací původních a moderních prvků. Na sedadlech najdete  kůži Panda Charcoal, volant Nardi Deep Corn zase zaujme svou dřevěnou obrubou. Nenechte se ale zmást, najdete zde také moderní výdobytky. Nechybí pořádný zvukový systém spolu s infotainment systémem Kenwood.  Projekt Tuki je vybaven připojením Apple CarPlay a Android Auto, GPS a dokonce i couvací kamerou. 

O pohon se stará přestavěný osmiválec Rover s výkonem 130 kW, který je propojen s pětistupňovou automatickou převodovkou ZF. Cenu za tuto přestavbu jsme se nedozvěděli. Rozhodně ale nepůjde o malou částku. 

Společnost East Coast Defender se sídlem ve floridském Kissimmee se specializuje na dovoz britské terénní legendy do Severní Ameriky. Následně provádí na vozech různé úpravy podle požadavek zákazníků.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 9 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků