Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Aladin  |  28. 12. 2018 11:38

Taxíky v Japonsku měly dveře na tlačítko už v 70.letech.

Odpovědět  |   | 
space  |  28. 12. 2018 11:57

A co třeba hydraulická ruka, aby to ty vepře nakládalo rovnou z postele?

Odpovědět  |   | 

Proč nakládat? To už je lepší virtuální displej ať nemusej vůbec vstávat.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Fic  |  28. 12. 2018 13:19

A co na záchod ? Tam si ještě dojdete sami ?

Odpovědět  |   | 
Jarek  |  28. 12. 2018 16:42

Volil bych raději bezpečnost než li komfort. Není příjemná představa že potřebuješ vystoupit hodně rychle z auta a jak na potvoru se podělá el.system...

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:25

Amerika samej patent ale manualní převodovka a jsou v háji

Odpovědět  |   | 
Dívka na koštěti  |  29. 12. 2018 06:43

Kolikrát jste byl v USA, že toto tvrdíte?

Odpovědět  |   | 
sys  |  02. 01. 2019 14:19

Kolikrát jste tam byl, že to nevíte ?

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:43

Kvedlačka je přežitek. Nebýt u nás tak drahá, má ji taky většina aut, ale tady z ní stále dělají luxusní prvek.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 01. 2019 11:14

Myslím, že jste něco jiného myslel a něco jiného napsal. Zkuste si to po sobě ještě jednou přečíst.

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:27

:-

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  28. 12. 2018 20:38

Chtěl bych pak vidět, jak se leze do auta, když někdo zaparkuje u obchoďáku tak blízko
mých dveří, že se tam sotva nasoukám. Jsem štíhlí, a co těhotné ženy.Ty senzory je čert dlužen...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  28. 12. 2018 21:33

Ty senzory a nemožnost otevřít dveře do překážky bych zavedl povinně v rámci evropské regulace. Co mám na boku škrábanců a promáčklin od debilů, kteří neumí vystoupit, aniž by křápli do auta vedle, ani nejde spočítat.

Odpovědět  |   | 
bachta  |  29. 12. 2018 03:08

Zbytečně lpíte na kusu železa.

Odpovědět  |   | 
Fana  |  29. 12. 2018 07:35

Nejde o kus železa, ale o bezohlednost druhejch.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:53

Tak to respektujte a netřískejte mi do něj. Já Vám taky neházím šutry do oken od baráku nebo neničím cokoliv, na čem zase lpíte Vy.

Odpovědět  |   | 
lexxxx  |  30. 12. 2018 21:49

Až budeš mít drahý auto a ne plechovku za pár klacků a nějaký blbeček ti poničí auto , tak jsem zvědavý , jak by si reagoval.....

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:45

Asi parkuješ nevhodně blízko ostatním.
Ale jinak opět cítím zapšklého komunistu. Přikazovat, nařizovat, omezovat... hlavně, ať on sám netrpí. Mnohem vhodnější by bylo vychovávat lidi ke slušnosti a ohleduplnosti, ale to dá práci.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:52

Parkuju vždy uprostřed čar a když můžu, co nejdál od ostatních. Stejně se někdy najde debil, co se ke mně musí nacpat a do auta praštit.

Pokud ze mě dělá komunistu to, že nechci, aby ostatní ničili můj majetek, tak prosím. Na to není potřeba žádná výchova, každému musí být jasné, že se tohle nedělá. To je prostě v lidech.

Odpovědět  |   | 
Vlastik  |  29. 12. 2018 10:05

V autoškole nás učili, že se má parkovat dveřima spolujezdců k sobě, pokud je málo místa. Najdou se ale i takové hovada, co se snaží tou mezírkou dostat do auta. Nevím co učí v autoškolách dnes, ale asi nic, potom to tak všude vypadá.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 10:18

Tohle se bohužel už neučí. Navíc něco takového znamená, že by lidi museli umět zajíždět předkem i zadkem, což spousta z nich neumí. K tomu při tom neodřít auto vedle. Když vidím řidičské umění například některých blondýn v obrovských SUV, tak snad raději ať to ani nezkouší.

Asi by se to dalo praktikovat třeba na soukromém parkovišti před barákem, kde se všichni znají a může tam být nějaká domluva, ale těžko na nějakém veřejném parkovišti... Takže zbývá parkovat neutrálně uprostřed čar, co nejdál to jde a spoléhat na lidskou lenost, že každý chce zaparkovat o 50 m blíž ke vchodu.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 01. 2019 12:34

Řidičák jsem dělal v 70-tých letech minulého století tzv. vojenskou trojku. Kdybych neuměl covat PRAGA V3S, zacouvat do garáže, cování do vlaštovky, docouvat na dotek a všechno v omezeném prostoru, tak jsem ŘP nedostal. A v tom je celý problém. Autoškoly nic nenaučí, jde hlavně o peníze. Pokud by některá po uchazečích toto požadovala, tak za chvíli u nich není ani noha. Mělo by se to stát povinnou součástí zkoušek.
Dalším problémem je šířka parkovacích míst. Projektují to študovaní, kteří často mají velká SUV a pod. , ale čáry jsou od sebe daleko tak akorát na trabanta.

Odpovědět  |   | 

Další z nesmyslných vynálezů. Auta jsou tak moc přeplněná elektronikou a různými hloupými asistenty, že pak malá chyba v elektrice, špatné vyhodnocení situace vozidlem a jdete zase pěšky Některým dát do auta obyčejnou převodovku a vykloubí si zápěstí. Auto musí topit, hrát rádio ale žádné další nesmysly v něm nepotřebuji,

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo