Další z nesmyslných vynálezů. Auta jsou tak moc přeplněná elektronikou a různými hloupými asistenty, že pak malá chyba v elektrice, špatné vyhodnocení situace vozidlem a jdete zase pěšky:-D Některým dát do auta obyčejnou převodovku a vykloubí si zápěstí. Auto musí topit, hrát rádio ale žádné další nesmysly v něm nepotřebuji,
Ty senzory a nemožnost otevřít dveře do překážky bych zavedl povinně v rámci evropské regulace. Co mám na boku škrábanců a promáčklin od debilů, kteří neumí vystoupit, aniž by křápli do auta vedle, ani nejde spočítat.
Asi parkuješ nevhodně blízko ostatním.Ale jinak opět cítím zapšklého komunistu. Přikazovat, nařizovat, omezovat... hlavně, ať on sám netrpí. Mnohem vhodnější by bylo vychovávat lidi ke slušnosti a ohleduplnosti, ale to dá práci.
Parkuju vždy uprostřed čar a když můžu, co nejdál od ostatních. Stejně se někdy najde debil, co se ke mně musí nacpat a do auta praštit.Pokud ze mě dělá komunistu to, že nechci, aby ostatní ničili můj majetek, tak prosím. Na to není potřeba žádná výchova, každému musí být jasné, že se tohle nedělá. To je prostě v lidech.
V autoškole nás učili, že se má parkovat dveřima spolujezdců k sobě, pokud je málo místa. Najdou se ale i takové hovada, co se snaží tou mezírkou dostat do auta. Nevím co učí v autoškolách dnes, ale asi nic, potom to tak všude vypadá.
Tohle se bohužel už neučí. Navíc něco takového znamená, že by lidi museli umět zajíždět předkem i zadkem, což spousta z nich neumí. K tomu při tom neodřít auto vedle. Když vidím řidičské umění například některých blondýn v obrovských SUV, tak snad raději ať to ani nezkouší.Asi by se to dalo praktikovat třeba na soukromém parkovišti před barákem, kde se všichni znají a může tam být nějaká domluva, ale těžko na nějakém veřejném parkovišti... Takže zbývá parkovat neutrálně uprostřed čar, co nejdál to jde a spoléhat na lidskou lenost, že každý chce zaparkovat o 50 m blíž ke vchodu.
Řidičák jsem dělal v 70-tých letech minulého století tzv. vojenskou trojku. Kdybych neuměl covat PRAGA V3S, zacouvat do garáže, cování do vlaštovky, docouvat na dotek a všechno v omezeném prostoru, tak jsem ŘP nedostal. A v tom je celý problém. Autoškoly nic nenaučí, jde hlavně o peníze. Pokud by některá po uchazečích toto požadovala, tak za chvíli u nich není ani noha. Mělo by se to stát povinnou součástí zkoušek.Dalším problémem je šířka parkovacích míst. Projektují to študovaní, kteří často mají velká SUV a pod. , ale čáry jsou od sebe daleko tak akorát na trabanta.
Zbytečně lpíte na kusu železa.
Až budeš mít drahý auto a ne plechovku za pár klacků a nějaký blbeček ti poničí auto , tak jsem zvědavý , jak by si reagoval.....
Tak to respektujte a netřískejte mi do něj. Já Vám taky neházím šutry do oken od baráku nebo neničím cokoliv, na čem zase lpíte Vy.
Nejde o kus železa, ale o bezohlednost druhejch.
:-
Chtěl bych pak vidět, jak se leze do auta, když někdo zaparkuje u obchoďáku tak blízkomých dveří, že se tam sotva nasoukám. Jsem štíhlí, a co těhotné ženy.Ty senzory je čert dlužen...
Amerika samej patent ale manualní převodovka a jsou v háji
Kvedlačka je přežitek. Nebýt u nás tak drahá, má ji taky většina aut, ale tady z ní stále dělají luxusní prvek.
Myslím, že jste něco jiného myslel a něco jiného napsal. Zkuste si to po sobě ještě jednou přečíst.
Kolikrát jste byl v USA, že toto tvrdíte?
Kolikrát jste tam byl, že to nevíte ?
Volil bych raději bezpečnost než li komfort. Není příjemná představa že potřebuješ vystoupit hodně rychle z auta a jak na potvoru se podělá el.system...
A co na záchod ? Tam si ještě dojdete sami ?
A co třeba hydraulická ruka, aby to ty vepře nakládalo rovnou z postele?
Proč nakládat? To už je lepší virtuální displej ať nemusej vůbec vstávat.
Taxíky v Japonsku měly dveře na tlačítko už v 70.letech.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.