Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Aladin  |  28. 12. 2018 11:38

Taxíky v Japonsku měly dveře na tlačítko už v 70.letech.

Odpovědět  |   | 
space  |  28. 12. 2018 11:57

A co třeba hydraulická ruka, aby to ty vepře nakládalo rovnou z postele?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 12. 2018 12:40

Proč nakládat? To už je lepší virtuální displej ať nemusej vůbec vstávat.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  28. 12. 2018 13:19

A co na záchod ? Tam si ještě dojdete sami ?

Odpovědět  |   | 
Jarek  |  28. 12. 2018 16:42

Volil bych raději bezpečnost než li komfort. Není příjemná představa že potřebuješ vystoupit hodně rychle z auta a jak na potvoru se podělá el.system...

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:25

Amerika samej patent ale manualní převodovka a jsou v háji

Odpovědět  |   | 
Dívka na koštěti  |  29. 12. 2018 06:43

Kolikrát jste byl v USA, že toto tvrdíte?

Odpovědět  |   | 
sys  |  02. 01. 2019 14:19

Kolikrát jste tam byl, že to nevíte ?

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:43

Kvedlačka je přežitek. Nebýt u nás tak drahá, má ji taky většina aut, ale tady z ní stále dělají luxusní prvek.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 01. 2019 11:14

Myslím, že jste něco jiného myslel a něco jiného napsal. Zkuste si to po sobě ještě jednou přečíst.

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:27

:-

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  28. 12. 2018 20:38

Chtěl bych pak vidět, jak se leze do auta, když někdo zaparkuje u obchoďáku tak blízko
mých dveří, že se tam sotva nasoukám. Jsem štíhlí, a co těhotné ženy.Ty senzory je čert dlužen...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  28. 12. 2018 21:33

Ty senzory a nemožnost otevřít dveře do překážky bych zavedl povinně v rámci evropské regulace. Co mám na boku škrábanců a promáčklin od debilů, kteří neumí vystoupit, aniž by křápli do auta vedle, ani nejde spočítat.

Odpovědět  |   | 
bachta  |  29. 12. 2018 03:08

Zbytečně lpíte na kusu železa.

Odpovědět  |   | 
Fana  |  29. 12. 2018 07:35

Nejde o kus železa, ale o bezohlednost druhejch.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:53

Tak to respektujte a netřískejte mi do něj. Já Vám taky neházím šutry do oken od baráku nebo neničím cokoliv, na čem zase lpíte Vy.

Odpovědět  |   | 
lexxxx  |  30. 12. 2018 21:49

Až budeš mít drahý auto a ne plechovku za pár klacků a nějaký blbeček ti poničí auto , tak jsem zvědavý , jak by si reagoval.....

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:45

Asi parkuješ nevhodně blízko ostatním.
Ale jinak opět cítím zapšklého komunistu. Přikazovat, nařizovat, omezovat... hlavně, ať on sám netrpí. Mnohem vhodnější by bylo vychovávat lidi ke slušnosti a ohleduplnosti, ale to dá práci.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:52

Parkuju vždy uprostřed čar a když můžu, co nejdál od ostatních. Stejně se někdy najde debil, co se ke mně musí nacpat a do auta praštit.

Pokud ze mě dělá komunistu to, že nechci, aby ostatní ničili můj majetek, tak prosím. Na to není potřeba žádná výchova, každému musí být jasné, že se tohle nedělá. To je prostě v lidech.

Odpovědět  |   | 
Vlastik  |  29. 12. 2018 10:05

V autoškole nás učili, že se má parkovat dveřima spolujezdců k sobě, pokud je málo místa. Najdou se ale i takové hovada, co se snaží tou mezírkou dostat do auta. Nevím co učí v autoškolách dnes, ale asi nic, potom to tak všude vypadá.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 10:18

Tohle se bohužel už neučí. Navíc něco takového znamená, že by lidi museli umět zajíždět předkem i zadkem, což spousta z nich neumí. K tomu při tom neodřít auto vedle. Když vidím řidičské umění například některých blondýn v obrovských SUV, tak snad raději ať to ani nezkouší.

Asi by se to dalo praktikovat třeba na soukromém parkovišti před barákem, kde se všichni znají a může tam být nějaká domluva, ale těžko na nějakém veřejném parkovišti... Takže zbývá parkovat neutrálně uprostřed čar, co nejdál to jde a spoléhat na lidskou lenost, že každý chce zaparkovat o 50 m blíž ke vchodu.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 01. 2019 12:34

Řidičák jsem dělal v 70-tých letech minulého století tzv. vojenskou trojku. Kdybych neuměl covat PRAGA V3S, zacouvat do garáže, cování do vlaštovky, docouvat na dotek a všechno v omezeném prostoru, tak jsem ŘP nedostal. A v tom je celý problém. Autoškoly nic nenaučí, jde hlavně o peníze. Pokud by některá po uchazečích toto požadovala, tak za chvíli u nich není ani noha. Mělo by se to stát povinnou součástí zkoušek.
Dalším problémem je šířka parkovacích míst. Projektují to študovaní, kteří často mají velká SUV a pod. , ale čáry jsou od sebe daleko tak akorát na trabanta.

Odpovědět  |   | 

Další z nesmyslných vynálezů. Auta jsou tak moc přeplněná elektronikou a různými hloupými asistenty, že pak malá chyba v elektrice, špatné vyhodnocení situace vozidlem a jdete zase pěšky Některým dát do auta obyčejnou převodovku a vykloubí si zápěstí. Auto musí topit, hrát rádio ale žádné další nesmysly v něm nepotřebuji,

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A