Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Aladin  |  28. 12. 2018 11:38

Taxíky v Japonsku měly dveře na tlačítko už v 70.letech.

Odpovědět  |   | 
space  |  28. 12. 2018 11:57

A co třeba hydraulická ruka, aby to ty vepře nakládalo rovnou z postele?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 12. 2018 12:40

Proč nakládat? To už je lepší virtuální displej ať nemusej vůbec vstávat.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  28. 12. 2018 13:19

A co na záchod ? Tam si ještě dojdete sami ?

Odpovědět  |   | 
Jarek  |  28. 12. 2018 16:42

Volil bych raději bezpečnost než li komfort. Není příjemná představa že potřebuješ vystoupit hodně rychle z auta a jak na potvoru se podělá el.system...

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:25

Amerika samej patent ale manualní převodovka a jsou v háji

Odpovědět  |   | 
Dívka na koštěti  |  29. 12. 2018 06:43

Kolikrát jste byl v USA, že toto tvrdíte?

Odpovědět  |   | 
sys  |  02. 01. 2019 14:19

Kolikrát jste tam byl, že to nevíte ?

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:43

Kvedlačka je přežitek. Nebýt u nás tak drahá, má ji taky většina aut, ale tady z ní stále dělají luxusní prvek.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 01. 2019 11:14

Myslím, že jste něco jiného myslel a něco jiného napsal. Zkuste si to po sobě ještě jednou přečíst.

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:27

:-

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  28. 12. 2018 20:38

Chtěl bych pak vidět, jak se leze do auta, když někdo zaparkuje u obchoďáku tak blízko
mých dveří, že se tam sotva nasoukám. Jsem štíhlí, a co těhotné ženy.Ty senzory je čert dlužen...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  28. 12. 2018 21:33

Ty senzory a nemožnost otevřít dveře do překážky bych zavedl povinně v rámci evropské regulace. Co mám na boku škrábanců a promáčklin od debilů, kteří neumí vystoupit, aniž by křápli do auta vedle, ani nejde spočítat.

Odpovědět  |   | 
bachta  |  29. 12. 2018 03:08

Zbytečně lpíte na kusu železa.

Odpovědět  |   | 
Fana  |  29. 12. 2018 07:35

Nejde o kus železa, ale o bezohlednost druhejch.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:53

Tak to respektujte a netřískejte mi do něj. Já Vám taky neházím šutry do oken od baráku nebo neničím cokoliv, na čem zase lpíte Vy.

Odpovědět  |   | 
lexxxx  |  30. 12. 2018 21:49

Až budeš mít drahý auto a ne plechovku za pár klacků a nějaký blbeček ti poničí auto , tak jsem zvědavý , jak by si reagoval.....

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:45

Asi parkuješ nevhodně blízko ostatním.
Ale jinak opět cítím zapšklého komunistu. Přikazovat, nařizovat, omezovat... hlavně, ať on sám netrpí. Mnohem vhodnější by bylo vychovávat lidi ke slušnosti a ohleduplnosti, ale to dá práci.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:52

Parkuju vždy uprostřed čar a když můžu, co nejdál od ostatních. Stejně se někdy najde debil, co se ke mně musí nacpat a do auta praštit.

Pokud ze mě dělá komunistu to, že nechci, aby ostatní ničili můj majetek, tak prosím. Na to není potřeba žádná výchova, každému musí být jasné, že se tohle nedělá. To je prostě v lidech.

Odpovědět  |   | 
Vlastik  |  29. 12. 2018 10:05

V autoškole nás učili, že se má parkovat dveřima spolujezdců k sobě, pokud je málo místa. Najdou se ale i takové hovada, co se snaží tou mezírkou dostat do auta. Nevím co učí v autoškolách dnes, ale asi nic, potom to tak všude vypadá.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 10:18

Tohle se bohužel už neučí. Navíc něco takového znamená, že by lidi museli umět zajíždět předkem i zadkem, což spousta z nich neumí. K tomu při tom neodřít auto vedle. Když vidím řidičské umění například některých blondýn v obrovských SUV, tak snad raději ať to ani nezkouší.

Asi by se to dalo praktikovat třeba na soukromém parkovišti před barákem, kde se všichni znají a může tam být nějaká domluva, ale těžko na nějakém veřejném parkovišti... Takže zbývá parkovat neutrálně uprostřed čar, co nejdál to jde a spoléhat na lidskou lenost, že každý chce zaparkovat o 50 m blíž ke vchodu.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 01. 2019 12:34

Řidičák jsem dělal v 70-tých letech minulého století tzv. vojenskou trojku. Kdybych neuměl covat PRAGA V3S, zacouvat do garáže, cování do vlaštovky, docouvat na dotek a všechno v omezeném prostoru, tak jsem ŘP nedostal. A v tom je celý problém. Autoškoly nic nenaučí, jde hlavně o peníze. Pokud by některá po uchazečích toto požadovala, tak za chvíli u nich není ani noha. Mělo by se to stát povinnou součástí zkoušek.
Dalším problémem je šířka parkovacích míst. Projektují to študovaní, kteří často mají velká SUV a pod. , ale čáry jsou od sebe daleko tak akorát na trabanta.

Odpovědět  |   | 

Další z nesmyslných vynálezů. Auta jsou tak moc přeplněná elektronikou a různými hloupými asistenty, že pak malá chyba v elektrice, špatné vyhodnocení situace vozidlem a jdete zase pěšky Některým dát do auta obyčejnou převodovku a vykloubí si zápěstí. Auto musí topit, hrát rádio ale žádné další nesmysly v něm nepotřebuji,

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 19 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 227 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A