Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Aladin  |  28. 12. 2018 11:38

Taxíky v Japonsku měly dveře na tlačítko už v 70.letech.

Odpovědět  |   | 
space  |  28. 12. 2018 11:57

A co třeba hydraulická ruka, aby to ty vepře nakládalo rovnou z postele?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 12. 2018 12:40

Proč nakládat? To už je lepší virtuální displej ať nemusej vůbec vstávat.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  28. 12. 2018 13:19

A co na záchod ? Tam si ještě dojdete sami ?

Odpovědět  |   | 
Jarek  |  28. 12. 2018 16:42

Volil bych raději bezpečnost než li komfort. Není příjemná představa že potřebuješ vystoupit hodně rychle z auta a jak na potvoru se podělá el.system...

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:25

Amerika samej patent ale manualní převodovka a jsou v háji

Odpovědět  |   | 
Dívka na koštěti  |  29. 12. 2018 06:43

Kolikrát jste byl v USA, že toto tvrdíte?

Odpovědět  |   | 
sys  |  02. 01. 2019 14:19

Kolikrát jste tam byl, že to nevíte ?

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:43

Kvedlačka je přežitek. Nebýt u nás tak drahá, má ji taky většina aut, ale tady z ní stále dělají luxusní prvek.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  02. 01. 2019 11:14

Myslím, že jste něco jiného myslel a něco jiného napsal. Zkuste si to po sobě ještě jednou přečíst.

Odpovědět  |   | 
Fox  |  28. 12. 2018 19:27

:-

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  28. 12. 2018 20:38

Chtěl bych pak vidět, jak se leze do auta, když někdo zaparkuje u obchoďáku tak blízko
mých dveří, že se tam sotva nasoukám. Jsem štíhlí, a co těhotné ženy.Ty senzory je čert dlužen...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  28. 12. 2018 21:33

Ty senzory a nemožnost otevřít dveře do překážky bych zavedl povinně v rámci evropské regulace. Co mám na boku škrábanců a promáčklin od debilů, kteří neumí vystoupit, aniž by křápli do auta vedle, ani nejde spočítat.

Odpovědět  |   | 
bachta  |  29. 12. 2018 03:08

Zbytečně lpíte na kusu železa.

Odpovědět  |   | 
Fana  |  29. 12. 2018 07:35

Nejde o kus železa, ale o bezohlednost druhejch.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:53

Tak to respektujte a netřískejte mi do něj. Já Vám taky neházím šutry do oken od baráku nebo neničím cokoliv, na čem zase lpíte Vy.

Odpovědět  |   | 
lexxxx  |  30. 12. 2018 21:49

Až budeš mít drahý auto a ne plechovku za pár klacků a nějaký blbeček ti poničí auto , tak jsem zvědavý , jak by si reagoval.....

Odpovědět  |   | 
Já první  |  29. 12. 2018 08:45

Asi parkuješ nevhodně blízko ostatním.
Ale jinak opět cítím zapšklého komunistu. Přikazovat, nařizovat, omezovat... hlavně, ať on sám netrpí. Mnohem vhodnější by bylo vychovávat lidi ke slušnosti a ohleduplnosti, ale to dá práci.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 09:52

Parkuju vždy uprostřed čar a když můžu, co nejdál od ostatních. Stejně se někdy najde debil, co se ke mně musí nacpat a do auta praštit.

Pokud ze mě dělá komunistu to, že nechci, aby ostatní ničili můj majetek, tak prosím. Na to není potřeba žádná výchova, každému musí být jasné, že se tohle nedělá. To je prostě v lidech.

Odpovědět  |   | 
Vlastik  |  29. 12. 2018 10:05

V autoškole nás učili, že se má parkovat dveřima spolujezdců k sobě, pokud je málo místa. Najdou se ale i takové hovada, co se snaží tou mezírkou dostat do auta. Nevím co učí v autoškolách dnes, ale asi nic, potom to tak všude vypadá.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  29. 12. 2018 10:18

Tohle se bohužel už neučí. Navíc něco takového znamená, že by lidi museli umět zajíždět předkem i zadkem, což spousta z nich neumí. K tomu při tom neodřít auto vedle. Když vidím řidičské umění například některých blondýn v obrovských SUV, tak snad raději ať to ani nezkouší.

Asi by se to dalo praktikovat třeba na soukromém parkovišti před barákem, kde se všichni znají a může tam být nějaká domluva, ale těžko na nějakém veřejném parkovišti... Takže zbývá parkovat neutrálně uprostřed čar, co nejdál to jde a spoléhat na lidskou lenost, že každý chce zaparkovat o 50 m blíž ke vchodu.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 01. 2019 12:34

Řidičák jsem dělal v 70-tých letech minulého století tzv. vojenskou trojku. Kdybych neuměl covat PRAGA V3S, zacouvat do garáže, cování do vlaštovky, docouvat na dotek a všechno v omezeném prostoru, tak jsem ŘP nedostal. A v tom je celý problém. Autoškoly nic nenaučí, jde hlavně o peníze. Pokud by některá po uchazečích toto požadovala, tak za chvíli u nich není ani noha. Mělo by se to stát povinnou součástí zkoušek.
Dalším problémem je šířka parkovacích míst. Projektují to študovaní, kteří často mají velká SUV a pod. , ale čáry jsou od sebe daleko tak akorát na trabanta.

Odpovědět  |   | 

Další z nesmyslných vynálezů. Auta jsou tak moc přeplněná elektronikou a různými hloupými asistenty, že pak malá chyba v elektrice, špatné vyhodnocení situace vozidlem a jdete zase pěšky Některým dát do auta obyčejnou převodovku a vykloubí si zápěstí. Auto musí topit, hrát rádio ale žádné další nesmysly v něm nepotřebuji,

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A
Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku. Bude mít novinka úspěch?

Opel nám ukázal jedinou Zafiru Life v Česku…

Předprodej nové Zafiry Life na našem trhu začne zhruba za měsíc. Dnes jsme si prohlédli vůbec první exemplář, který dorazil do České republiky.

15.  5.  2019 | | 30 N/A