Američané hlásí nejméně spolehlivé značky: Zle je na tom koncern FCA

Do pásma pod průměrem z hlediska počtu hlášených závad spadl například Volkswagen, Subaru nebo Land Rover.
Američané hlásí nejméně spolehlivé značky: Zle je na tom koncern FCA

Studie JD Power pro letošní rok potvrdila, že Američané stále vnímají jako nejspolehlivější japonskou značku Lexus.

O tom, které modely v celkem 18 kategoriích jsme již informovali. Více čtěte zde.

J.D. Power: Kia je nejlepší, Volvo, Fiat a Smart nejhorší

J.D. Power: Kia je nejlepší, Volvo, Fiat a Smart nejhorší

Naopak v pásmu podprůměru se letos ocitlo čtrnáct automobilových značek. U všech se počet hlášených problémů na sto vozidel přehoupl přes průměrnou hodnotu 156 závad. První značkou pod čarou je Chrysler (159 problémů), následují Subaru (164) a Volkswagen (rovněž 164).

Překvapivě jsou na seznamu i některé prémiové značky. Například jde o Acuru (167 závad) Land Rover (178) a Infiniti (dokonce 203 problémů).

Galerie: 10 aut, která vám dříve nebo později shoří

Galerie: 10 aut, která vám dříve nebo později shoří

Příliš dobře z hodnocení nevyšly ani další opravdu masové značky - konkrétně Mazda, Nissan, Mitsubishi a Ford.

V seznamu problematických značek jsou hned čtyři spadající do koncernu Fiat Chrysler. Kromě již zmiňovaného Chrysleru se jedná o Ram, Dodge, Jeep a Fiat. Posledně dvě zmiňované se dokonce nacházejí na samém dně. Jeep má v průměru 209 hlášených závad a Fiat dokonce 298!

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků