runner42,mužu vedet jak znela přesne ta sazka?
Ahoj, je to takto - Art ode mě dostane 500 Euro, pokud prodeje překonají 240 tisíc ks Modelu 3. On mi dá 500 Euro, pokud prodeje nepřekonají 160 tisíc ks.
runner42:-))tak to jsem zvedavej jak to dopadne:-))tak že sazka je o prodanych vozech?:-)
Ano, prodaných.Ne vyrobených, dodaných, půjčených ani objednaných.
Jedinej kdo se začal bát jsou dinosauři jako GM, Ford apod. GM chtěl do Rivianu taky narvat prachy, ale ten si nakonec plác s Amazonem.Každej novej elektrovůz není konkurence pro Teslu, jak si mylně myslí všechni petroheadský joudové, ale pro spalovací popelnice, který nahradí. A je toho spoustu co nahrazovat. :-D;-)B-]
tesla je mrdka a Muskuspán patří do blázince
Tesla se určitě nebojí. Sám Elon Musk řekl, že je "konkurence" potřeba nebo jedině tak se někam posuneme.
Tesla se bojí něčeho úplně jiného - 11 tisíc neprodaných Modelů 3 pro US trh skladem k dnešnímu dni, 17 tisíc na cestě do Evropy k uspokojení 100% místní poptávky a zájem v Číně v řádu pár stovek.
V jedinom co mas pravdu je Cina. Vacsina Cinanov caka na lokalne vyrobene auta, kedze budu nielen lacnejsie, ale budu na na aplikovane aj rozne cinske ulavy, cize auto za 60k vs. 30k. USA/EU uplne v pohode potiahnu do konca roka tych 6-7k tyzdenne a potom sa prida Cina na tych 10k.
Jelikož jsem měl možnost si Model 3 prohlédnout na vlastní oči, mohu klidně spát a nedělat si starosti o naši sázku ;-)To auto nemá v Evropě v dané cenové hladině absolutně naději na úspěch. Provedením horší amerika, a to sem jich měl už řadu, velmi ošklivé, pro interiér nemám slov a to v ceně německé prémie. Bez šance
Aj ja som kludny, 500 eur sa pomaly ale iste blizi. Na Modely 3 som jazdil tyzden. Veci co by som mu vytkol su: slabsie odhlucnenie (ale to mohlo byt sposobene betonovymi dialnicami v Californii), neprakticke klucky, slabsia kozenka na sedackach, nie moc pekny volant. Plusy boli: sialene zrychlenie, jednoduchost ovladania cez obrazovku, skvely podvozok, auto vyzera nazivo dobre z kazdeho uhla, vnutri je minimalisticke a elegantne. Svojich zakaznikov si najde a bude ich vela...
No nevím, aktuální čísla pro model 3 od 1.1. vypadají následovně:US trh prodáno 9.000 vozů, sklad 14.000EU maximum prodeje 13.000 vozů do 1.3.Čínu neřeším.Z čísel je evidentní, že1) potvrzuje se, že v US razantně klesla poptávka, takže Tesla musí okamžitě řešit její stimulaci2) EU je nevytrhne, i když by udržla poptávku na startovací úrovni, což je samo o sobě nereálné.Sama Tesla tvrdí, že v roce 2019 prodá 400.000 aut. Pokud odečteme produkci modelů S a X, tak to je 300.000 modelů 3. Protože víme, jak Tesla nadsazuje, tak bych na tvém místě o sázku dost obával.
Ak by bol problem s dopytom, uz davno by Tesla ponukala operativny leasing v USA, cez ktory sa tam predava az 60% premiovych aut.
Prodej operativním leasingem je oxymoron, ale chápu, co tím chceš říct. S ohledem na naši sázku doufej, že leasing nebude a Tesla se bude snažit auta prodat.
Runner, kazda automobilka co preda auto na operativny leasing rata to auto za predane, takto sa preda vacsina premiovych aut v USA.
Prodej je převod vlastnictví za úplatu. Tak se můžeme podívat, kdo jim kolik zaplatí s kdo ta auta vlastní.Pokud auto Tesle zaplatí leasingovka, auta vlastní a pronajímá je koncovému uživateli, považuji to za prodej, to není sporu.Pokud ale auto dál vlastní Tesla a nikdo jí za to nedal nové peníze, prodej to není.
Tesla si toto bude riesit po vlastnej osi, aj Elon povedal, ze to odkladaju, lebo to nema dobry vplyv na cash flow. Mas pocit, ze rocne statistiky/cisla predanych nezahrnaju leasovane auta? Ja som pri nasej stavke pocital aj s tymito autami. Aj Tesla ked hovori o 100 tisic predanych Modelov S/X rocne, 20% z nich je na leasing. To ze to takto rataju nikto nikdy nenapadol, lebo to je akceptovany standard.
Auta prodaná na leasing se započítávají jako prodaná pouze v případě, kdy leasingová smlouva obsahuje fixní převod vlastnictví po skončení splátkového období. Pak se jedná o dodání zboží a s tím souvisí i daňový režim, kdy se například DPH platí jednorázově v okamžiku započetí leasingu.Pokud není převod fixně daný, není povinnost vozidlo odkoupit a lze např. pokračovat leasingem jiného vozidla (což je případ Tesly), jedná se o službu. V takovém případě se DPH platí v rámci splátek. Automobilka/leasingovka si prodej také započte, ale až na konci splátkového období po odprodeji vozidla.Auta na leasing bez povinnosti odkupu nejsou auta prodaná a účetně jsou vedena samostatně.
Cize v statistikach predanych aut, leasovane auta vobec nefiguruju?
Leasing je pronájem, nikoliv prodej, tady nění co řešit.
To já nevím, asi podle toho o jaký leasing a jakou statistiku půjde. Jen píšu jak to je právně a účetně. VW továrna si asi čárku za prodej udělá, ale když se na to podíváme pohledem celého VW, prodaná nejsou a koncern je má stále v majetku a výnosy z leasingu jsou samostatná položka i nákladové středisko.Jestli jde o tu níže popsanou sázku, tak podle mě Tesla leasovaná auta stále vlastní a pronajímá je, jinak by to nebyl leasing ale třeba úvěrování nebo americká hypotéka.
Jak kdy. Našeho Jeepa vlastnila leasingovka bez vazby na výrobce, naši Teslu ale vlastní Tesla, konkrétně Tesla Leasing Trust, který je součástí skupiny.Právně i účetně to auto je pořád Tesly a ne naše. Sledujeme to, pořídil bych Model 3 ženě, ale čekáme na leasing. Jenže Tesle se do toho právě asi nechce, protože to zhorší jejich cash flow.
Teda... myslel jsem model 3, pro S a X je leasing dostupný:https://www.tesla.com/SUPPORT/TESLA-leasing...
Možná k tomu není daleko:https://electrek.co/2019/02/19/tesla-model-3-... ...
Ty sedačky mě zajímají... co to je za materiál, jak vypadá a jak to působí? Protože někde jsem se dočetl, že to má být "veganská kůže". Nevím, co si pod tím představit, ale tipuji nějakou hnusnou kopženku, která se kvalitou ani výdrží pravé kůži nepřibližuje. Je to tak?
To bude z jemných předkožkových kůžiček stažených z bio živených veganů ;-)Je to laciná koženka, sedře se za měsíc.Ten interiér je opravdu příšerný. Celkově. Materiály, ergonomie, celkový pocit. Nevěřím tomu, že evropan, co to v reálu viděl, si to koupí.
Je to kozenka, mne osobne sa nepacila, S/X maju ovela kvalitnejsiu kozenku podla mna. Ale na forach sa na nu nikto nestazoval, tak pre vacsinu ludi asi nepredstavuje problem.
Nějakou šanci to má v zemích, kde je trh pokřivený ve prospěch elektrických aut, třeba Norsko, kde elektrický Golf vyjde levněji než benzinový.Jinak souhlas s tím interiérem, ten je hnusný, i když jsem jej viděl jenom na fotkách. Ale Tesla S jsem viděl i naživo a taky se mi nelíbí, takže o modelu 3 si nedělám iluze, že naživo by mě nějak zaujal.Co se týká ceny, tak Tesla pomalu a potichu couvá a nejlevnější verzi za 35000 USD nejenom nenabízí, ale ani už neslibuje, staženy všechny informace o ní. Jako ta nejlevnější verze je prezentováma Mid range za nějakých 43000 USD mínus daňové zvýhodnění mínus nějaká vypočtená úspora na palivu - to pak vyjde na 35000 USD :-)Na druhou stranu, konkurence jako Kona, připravované eNiro a podobně velká auta je taky přes milion.
to by museli udělat nějakou China verzi, protože číňan má poměrně odlišné nároky na auto, je to tam hodně status, k tomu cirkusový vkus, prostě to auto musí na dálku řvát že je drahé a to fakt model 3 nedokáže
🤳💗💡🚗🚗.🌼
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.