Altea XL získala cenu Atea 2006

Televizní reklamní kampaň SEATu prezentovaná pod heslem „Power to the family”, získala první cenu v soutěži Andaluské asociace televizních diváků v kategorii Nejlepší reklama roku 2006.
 
Toto ocenění je pro SEAT Altea XL, po nedávném uvedení na trh, dalším uznáním za odváděné výkony a vysokou úroveň výbavy automobilu „nadměrné velikosti“ s jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě. Až 635 litrů základního objemu zavazadlového prostoru dokáže bezpečně uspokojit i „nadměrné“ požadavky rodin.
 
Cena Atea je vítaným příspěvkem do dlouhého seznamu domácích i mezinárodních úspěchů a ocenění, které SEAT získal v roce 2006.
 
Oceněná kampaň je dílem barcelonské reklamní agentury Atletic Internacional. Altea XL je v této reklamě stylizována do role Noemovy archy, která se stává útočištěm pro desítky párů hraček během velké bouře před velkou potopou.
 
Předávání ocenění Atea 2006 proběhne 14. dubna v Seville za přítomnosti prezidenta Andaluské rady a primátora Sevilly.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků