Altea XL získala cenu Atea 2006

Televizní reklamní kampaň SEATu prezentovaná pod heslem „Power to the family”, získala první cenu v soutěži Andaluské asociace televizních diváků v kategorii Nejlepší reklama roku 2006.
 
Toto ocenění je pro SEAT Altea XL, po nedávném uvedení na trh, dalším uznáním za odváděné výkony a vysokou úroveň výbavy automobilu „nadměrné velikosti“ s jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě. Až 635 litrů základního objemu zavazadlového prostoru dokáže bezpečně uspokojit i „nadměrné“ požadavky rodin.
 
Cena Atea je vítaným příspěvkem do dlouhého seznamu domácích i mezinárodních úspěchů a ocenění, které SEAT získal v roce 2006.
 
Oceněná kampaň je dílem barcelonské reklamní agentury Atletic Internacional. Altea XL je v této reklamě stylizována do role Noemovy archy, která se stává útočištěm pro desítky párů hraček během velké bouře před velkou potopou.
 
Předávání ocenění Atea 2006 proběhne 14. dubna v Seville za přítomnosti prezidenta Andaluské rady a primátora Sevilly.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků