Altea XL získala cenu Atea 2006

Televizní reklamní kampaň SEATu prezentovaná pod heslem „Power to the family”, získala první cenu v soutěži Andaluské asociace televizních diváků v kategorii Nejlepší reklama roku 2006.
 
Toto ocenění je pro SEAT Altea XL, po nedávném uvedení na trh, dalším uznáním za odváděné výkony a vysokou úroveň výbavy automobilu „nadměrné velikosti“ s jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě. Až 635 litrů základního objemu zavazadlového prostoru dokáže bezpečně uspokojit i „nadměrné“ požadavky rodin.
 
Cena Atea je vítaným příspěvkem do dlouhého seznamu domácích i mezinárodních úspěchů a ocenění, které SEAT získal v roce 2006.
 
Oceněná kampaň je dílem barcelonské reklamní agentury Atletic Internacional. Altea XL je v této reklamě stylizována do role Noemovy archy, která se stává útočištěm pro desítky párů hraček během velké bouře před velkou potopou.
 
Předávání ocenění Atea 2006 proběhne 14. dubna v Seville za přítomnosti prezidenta Andaluské rady a primátora Sevilly.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků