Altea XL získala cenu Atea 2006

Televizní reklamní kampaň SEATu prezentovaná pod heslem „Power to the family”, získala první cenu v soutěži Andaluské asociace televizních diváků v kategorii Nejlepší reklama roku 2006.
 
Toto ocenění je pro SEAT Altea XL, po nedávném uvedení na trh, dalším uznáním za odváděné výkony a vysokou úroveň výbavy automobilu „nadměrné velikosti“ s jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě. Až 635 litrů základního objemu zavazadlového prostoru dokáže bezpečně uspokojit i „nadměrné“ požadavky rodin.
 
Cena Atea je vítaným příspěvkem do dlouhého seznamu domácích i mezinárodních úspěchů a ocenění, které SEAT získal v roce 2006.
 
Oceněná kampaň je dílem barcelonské reklamní agentury Atletic Internacional. Altea XL je v této reklamě stylizována do role Noemovy archy, která se stává útočištěm pro desítky párů hraček během velké bouře před velkou potopou.
 
Předávání ocenění Atea 2006 proběhne 14. dubna v Seville za přítomnosti prezidenta Andaluské rady a primátora Sevilly.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků