Altea Freetrack TDI 103 kW v nabídce českého Seatu

První stočtyřicetikoňové verze Seatu Altea Freetrack 2,0 TDI právě přicházejí do české prodejní sítě autorizovaných prodejců Seatu. Řada modelů Freetrack je tak se třemi dostupnými motorizacemi kompletní.

Příchod verze s motorem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) je reakcí na poptávku po dostupných a současně úsporných modelech, které zvládnou mnohem více než jen jízdu po běžné silnici. V případě Altey Freetrack je kombinován známý vznětový čtyřválec TDI s pohonem všech kol s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou Haldex. Vznětový motor s přímým vstřikováním paliva produkuje pouze 171 gramů CO2 na 1 km jízdy a je standardně dodáván s filtrem pevných částic DPF.

Altea Freetrack 2,0 TDI 103 kW se bude na českém trhu prodávat za 789 900 Kč. Bez dalších příplatků v této Altey zákazníci najdou bohatou výbavu čítající všechny důležité bezpečnostní prvky, mj. ABS, TCS, ESP + DSR a brzdový asistent, kontrolu tlaku v pneumatikách, přední, boční a hlavové airbagy. Z praktických a komfortních prvků jsou ve standardní výbavě například palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, konektor pro připojení externího hudebního přehrávače, dvouzónová klimatizace, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, střešní podélníky, kůží potažený volant a rukojeť řadicí páky, mlhové světlomety, automatické stěrače, funkce světlometů coming home, úchyty ISOFIX pro dětské sedačky nebo kola z lehkých slitin s pneumatikami s rozměrem 225/50 R17.

Altea Freetrack může mít na palubě také nový navigační systém Seat Mediasystem s velkou 6,5palcovou obrazovkou s rozlišením VGA (800x400 b) a pevným diskem s kapacitou 30 GB, který podporuje rychlý výpočet jízdní trasy. Mapová báze už není postavena na načítání dat z CD, ale využívá data na DVD se šestinásobnou kapacitou.

První stočtyřicetikoňové verze Seatu Altea Freetrack 2,0 TDI právě přicházejí do české prodejní sítě autorizovaných prodejců Seatu. Řada modelů Freetrack je tak se třemi dostupnými motorizacemi kompletní.

Příchod verze s motorem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) je reakcí na poptávku po dostupných a současně úsporných modelech, které zvládnou mnohem více než jen jízdu po běžné silnici. V případě Altey Freetrack je kombinován známý vznětový čtyřválec TDI s pohonem všech kol s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou Haldex. Vznětový motor s přímým vstřikováním paliva produkuje pouze 171 gramů CO2 na 1 km jízdy a je standardně dodáván s filtrem pevných částic DPF.

Altea Freetrack 2,0 TDI 103 kW se bude na českém trhu prodávat za 789 900 Kč. Bez dalších příplatků v této Altey zákazníci najdou bohatou výbavu čítající všechny důležité bezpečnostní prvky, mj. ABS, TCS, ESP + DSR a brzdový asistent, kontrolu tlaku v pneumatikách, přední, boční a hlavové airbagy. Z praktických a komfortních prvků jsou ve standardní výbavě například palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, konektor pro připojení externího hudebního přehrávače, dvouzónová klimatizace, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, střešní podélníky, kůží potažený volant a rukojeť řadicí páky, mlhové světlomety, automatické stěrače, funkce světlometů coming home, úchyty ISOFIX pro dětské sedačky nebo kola z lehkých slitin s pneumatikami s rozměrem 225/50 R17.

Altea Freetrack může mít na palubě také nový navigační systém Seat Mediasystem s velkou 6,5palcovou obrazovkou s rozlišením VGA (800x400 b) a pevným diskem s kapacitou 30 GB, který podporuje rychlý výpočet jízdní trasy. Mapová báze už není postavena na načítání dat z CD, ale využívá data na DVD se šestinásobnou kapacitou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Altea Freetrack
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků