Altea Freetrack TDI 103 kW v nabídce českého Seatu

První stočtyřicetikoňové verze Seatu Altea Freetrack 2,0 TDI právě přicházejí do české prodejní sítě autorizovaných prodejců Seatu. Řada modelů Freetrack je tak se třemi dostupnými motorizacemi kompletní.

Příchod verze s motorem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) je reakcí na poptávku po dostupných a současně úsporných modelech, které zvládnou mnohem více než jen jízdu po běžné silnici. V případě Altey Freetrack je kombinován známý vznětový čtyřválec TDI s pohonem všech kol s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou Haldex. Vznětový motor s přímým vstřikováním paliva produkuje pouze 171 gramů CO2 na 1 km jízdy a je standardně dodáván s filtrem pevných částic DPF.

Altea Freetrack 2,0 TDI 103 kW se bude na českém trhu prodávat za 789 900 Kč. Bez dalších příplatků v této Altey zákazníci najdou bohatou výbavu čítající všechny důležité bezpečnostní prvky, mj. ABS, TCS, ESP + DSR a brzdový asistent, kontrolu tlaku v pneumatikách, přední, boční a hlavové airbagy. Z praktických a komfortních prvků jsou ve standardní výbavě například palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, konektor pro připojení externího hudebního přehrávače, dvouzónová klimatizace, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, střešní podélníky, kůží potažený volant a rukojeť řadicí páky, mlhové světlomety, automatické stěrače, funkce světlometů coming home, úchyty ISOFIX pro dětské sedačky nebo kola z lehkých slitin s pneumatikami s rozměrem 225/50 R17.

Altea Freetrack může mít na palubě také nový navigační systém Seat Mediasystem s velkou 6,5palcovou obrazovkou s rozlišením VGA (800x400 b) a pevným diskem s kapacitou 30 GB, který podporuje rychlý výpočet jízdní trasy. Mapová báze už není postavena na načítání dat z CD, ale využívá data na DVD se šestinásobnou kapacitou.

První stočtyřicetikoňové verze Seatu Altea Freetrack 2,0 TDI právě přicházejí do české prodejní sítě autorizovaných prodejců Seatu. Řada modelů Freetrack je tak se třemi dostupnými motorizacemi kompletní.

Příchod verze s motorem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) je reakcí na poptávku po dostupných a současně úsporných modelech, které zvládnou mnohem více než jen jízdu po běžné silnici. V případě Altey Freetrack je kombinován známý vznětový čtyřválec TDI s pohonem všech kol s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou Haldex. Vznětový motor s přímým vstřikováním paliva produkuje pouze 171 gramů CO2 na 1 km jízdy a je standardně dodáván s filtrem pevných částic DPF.

Altea Freetrack 2,0 TDI 103 kW se bude na českém trhu prodávat za 789 900 Kč. Bez dalších příplatků v této Altey zákazníci najdou bohatou výbavu čítající všechny důležité bezpečnostní prvky, mj. ABS, TCS, ESP + DSR a brzdový asistent, kontrolu tlaku v pneumatikách, přední, boční a hlavové airbagy. Z praktických a komfortních prvků jsou ve standardní výbavě například palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, konektor pro připojení externího hudebního přehrávače, dvouzónová klimatizace, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, střešní podélníky, kůží potažený volant a rukojeť řadicí páky, mlhové světlomety, automatické stěrače, funkce světlometů coming home, úchyty ISOFIX pro dětské sedačky nebo kola z lehkých slitin s pneumatikami s rozměrem 225/50 R17.

Altea Freetrack může mít na palubě také nový navigační systém Seat Mediasystem s velkou 6,5palcovou obrazovkou s rozlišením VGA (800x400 b) a pevným diskem s kapacitou 30 GB, který podporuje rychlý výpočet jízdní trasy. Mapová báze už není postavena na načítání dat z CD, ale využívá data na DVD se šestinásobnou kapacitou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Altea Freetrack
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků