Altea Freetrack TDI 103 kW v nabídce českého Seatu

První stočtyřicetikoňové verze Seatu Altea Freetrack 2,0 TDI právě přicházejí do české prodejní sítě autorizovaných prodejců Seatu. Řada modelů Freetrack je tak se třemi dostupnými motorizacemi kompletní.

Příchod verze s motorem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) je reakcí na poptávku po dostupných a současně úsporných modelech, které zvládnou mnohem více než jen jízdu po běžné silnici. V případě Altey Freetrack je kombinován známý vznětový čtyřválec TDI s pohonem všech kol s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou Haldex. Vznětový motor s přímým vstřikováním paliva produkuje pouze 171 gramů CO2 na 1 km jízdy a je standardně dodáván s filtrem pevných částic DPF.

Altea Freetrack 2,0 TDI 103 kW se bude na českém trhu prodávat za 789 900 Kč. Bez dalších příplatků v této Altey zákazníci najdou bohatou výbavu čítající všechny důležité bezpečnostní prvky, mj. ABS, TCS, ESP + DSR a brzdový asistent, kontrolu tlaku v pneumatikách, přední, boční a hlavové airbagy. Z praktických a komfortních prvků jsou ve standardní výbavě například palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, konektor pro připojení externího hudebního přehrávače, dvouzónová klimatizace, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, střešní podélníky, kůží potažený volant a rukojeť řadicí páky, mlhové světlomety, automatické stěrače, funkce světlometů coming home, úchyty ISOFIX pro dětské sedačky nebo kola z lehkých slitin s pneumatikami s rozměrem 225/50 R17.

Altea Freetrack může mít na palubě také nový navigační systém Seat Mediasystem s velkou 6,5palcovou obrazovkou s rozlišením VGA (800x400 b) a pevným diskem s kapacitou 30 GB, který podporuje rychlý výpočet jízdní trasy. Mapová báze už není postavena na načítání dat z CD, ale využívá data na DVD se šestinásobnou kapacitou.

První stočtyřicetikoňové verze Seatu Altea Freetrack 2,0 TDI právě přicházejí do české prodejní sítě autorizovaných prodejců Seatu. Řada modelů Freetrack je tak se třemi dostupnými motorizacemi kompletní.

Příchod verze s motorem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k) je reakcí na poptávku po dostupných a současně úsporných modelech, které zvládnou mnohem více než jen jízdu po běžné silnici. V případě Altey Freetrack je kombinován známý vznětový čtyřválec TDI s pohonem všech kol s elektronicky řízenou mezinápravovou spojkou Haldex. Vznětový motor s přímým vstřikováním paliva produkuje pouze 171 gramů CO2 na 1 km jízdy a je standardně dodáván s filtrem pevných částic DPF.

Altea Freetrack 2,0 TDI 103 kW se bude na českém trhu prodávat za 789 900 Kč. Bez dalších příplatků v této Altey zákazníci najdou bohatou výbavu čítající všechny důležité bezpečnostní prvky, mj. ABS, TCS, ESP + DSR a brzdový asistent, kontrolu tlaku v pneumatikách, přední, boční a hlavové airbagy. Z praktických a komfortních prvků jsou ve standardní výbavě například palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem a ovládáním na volantu, konektor pro připojení externího hudebního přehrávače, dvouzónová klimatizace, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, střešní podélníky, kůží potažený volant a rukojeť řadicí páky, mlhové světlomety, automatické stěrače, funkce světlometů coming home, úchyty ISOFIX pro dětské sedačky nebo kola z lehkých slitin s pneumatikami s rozměrem 225/50 R17.

Altea Freetrack může mít na palubě také nový navigační systém Seat Mediasystem s velkou 6,5palcovou obrazovkou s rozlišením VGA (800x400 b) a pevným diskem s kapacitou 30 GB, který podporuje rychlý výpočet jízdní trasy. Mapová báze už není postavena na načítání dat z CD, ale využívá data na DVD se šestinásobnou kapacitou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Altea Freetrack
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků