Alpine A110S: Lehoučký sporťák povýšil na 292 koní a má upravený podvozek

bzzz  |  14. 06. 2019 09:27

To uz se blizi cene nove Supry, ne?

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  14. 06. 2019 12:24

To sice jo, ale supra nebude mít 1,1 tuny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 06. 2019 17:58

Spise na margo reakci, ze toto je super a Supra je draha

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 18:31

Tak z môjho pohľadu je A110S z čisto technického hľadiska zaujímavejší počin...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 06. 2019 20:01

Cim?

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 07:02

Tak je podstatné (1100 vs 1500) ľahšia a ma tuhsiu karosériu vďaka použitiu Hliníku a to je asi dobrý argument pre sportove auto 😀 vďaka lepšiemu pomeru vaha/výkon by mala aj lepšie akcelerovat
Je nižšia, širšia a kratšia... ďalšie plus... Mam pokračovať?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 06. 2019 09:34

Takze vetsi a tezsi auto je logicky horsi? Tu tuhost jsi meril/porovnaval? A supra je z sizeneho plechu? Papirove je tusim Supra z 0 na 100 o desetinku lepsi, ale to je detail resp desetina sem desetina tam... Tenhle Alpine se uz asi nema moc kam posouvat, ale az si Supru vemou do parady Gazoo...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 13:38

Vecsie a ťažšie auto je logicky horšie? Áno ma všetky predpoklady k tomu... Tvoju pripomienku s tuhostou beriem, je to len môj predpoklad ale zrovnanie deformácií karosérií pri oboch autách samozrejme ťažko niekde nájdeme (jedine tak subjektívny pocit z jazdy)... mimochodom už obyčajná Alpina vyhrala prestížne ocenenie od magazínu sport auto "handling car of the year" to asi o niečom svedčí... zrýchlenie ma a110 určite lepšie... šprint z 0 na 100 nie je zrovna objektívne porovnanie zrýchlenia (A110S ma 263 koní na tonu, supra iba 223) takže by potrebola takých 50 koníkov k dobru aby to bolo o tom istom... A prečo by sa A110 nemala dat upravovať? Podvozkov tam ešte bude priestor na zlepšenie a na co mi je vyšší výkon do auto ktoré ma robiť zábavu v zákrutách? Aby sa mi vyparili gumy po jednej jazde?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 06. 2019 17:38

Zase vykon na tunu Co kroutak, dost rozdil, co? Hele nesrovnavam, jsou to uplne jine auta, jen jsem komentoval tu cenu.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  16. 06. 2019 07:28

Tak mi prosím vysvetli ako ovplyvňuje maximálnu možnú akceleráciu auta krútiaci moment :D
Rad ta opravím a uvediem veci na priamu meru ak si sa to v škole na fyzike nenaučil

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 06. 2019 17:56

Kroutak (chces li tocivy moment) ma prece zasadni vliv na zrychleni (maximum je samozrejme dane dalsimi parametry).

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  16. 06. 2019 20:04

Ok... tak mi teda povedz ako vypočítam z toho krútiaceho momentu zrýchlenie...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 09:37

Tem vysoky kroutak umozni tezsi Supre srovnatelne (ne-li lepsi mimojine pruzne) zrychleni.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 11:09

Ten krútiaci moment ma vplyv iba na pružné zrýchlenie a to ti je pri športovom aute tak na dve veci
A aj tak si neodpovedal na moju otázku... beriem to tak ze si na ňu nevedel odpovedať... a píšeš tu o tom ako keby tomu rozumies

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 14:54

Kdyz se ptas na neco, co netvrdim. Na kroutak motoru je jednoducha rovnice, akorat to cislo samo o sobe je na dve veci. Jen jsem si vyse dovolil reagovat, ze vykon na tunu neni vse, a ze papirove je z 0 na 100 tezsi Supra rychlejsi/nastejno a v pruznem na tom bude diky podstatne vyssimu kroutaku asi taky. Co z toho neni pravda?

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 15:15

Keď je to tak jednoduchá rovnica prečo ju nenapíšeš?
Z uvedeného nie je pravda to, že výkon nie je všetko... pri športovo zameranom aute to bohuzial je všetko... to je neco že
Mal som upravene Clio sport (200 koní a iba 200nm)... to auto si vytrelo rit zo všetkým čo som na ceste potkal :D

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
bzzz  |  17. 06. 2019 15:32

Ve vysokych otackach tech 200 Nm neni hendikep (a dobrou prevodovkou)

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 15:48

Ale chápeš... ja sa ti len snažím povedať ze ten krútiaci moment nepotrebuješ vediet aby si vypočítal zrýchlenie... Aktuálny výkon podelis aktuálnou rýchlosťou (v správnych jednotkách samozrejme) auta a máš hnaciu silu na kolese... a ľudia si do zbytočne komplikujú krutakom a nevedia pochopiť tie súvislosti :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 16:24

Na zrychleni potrebujes udaje o rychlosti v case.
Ja se zase snazim rict, ze ten vyssi kroutak tezsimu autu pomuze mimojine k lepsi akceleraci (zrychleni) - velmi zjednodusene, pac do toho maj krom vykonu co mluvit i otacky (vynechavam mechaniku prevodovky atd).

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 16:36

Nie nepotrebuješ... tu hnaciu silu co som napísal už iba podelis hmotnosťou auta a máš zrýchlenie... skus si na písať jednotky... uvidíš ze všetko sedí... výkon je časová veličina... tam je všetko zahrnute

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 13:38

Vecsie a ťažšie auto je logicky horšie? Áno ma všetky predpoklady k tomu... Tvoju pripomienku s tuhostou beriem, je to len môj predpoklad ale zrovnanie deformácií karosérií pri oboch autách samozrejme ťažko niekde nájdeme (jedine tak subjektívny pocit z jazdy)... mimochodom už obyčajná Alpina vyhrala prestížne ocenenie od magazínu sport auto "handling car of the year" to asi o niečom svedčí... zrýchlenie ma a110 určite lepšie... šprint z 0 na 100 nie je zrovna objektívne porovnanie zrýchlenia (A110S ma 263 koní na tonu, supra iba 223) takže by potrebola takých 50 koníkov k dobru aby to bolo o tom istom... A prečo by sa A110 nemala dat upravovať? Podvozkov tam ešte bude priestor na zlepšenie a na co mi je vyšší výkon do auto ktoré ma robiť zábavu v zákrutách? Aby sa mi vyparili gumy po jednej jazde?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 06. 2019 10:53

Tohle se jim povedlo, fakt krásné auto a teď ještě vylepšené.

Odpovědět  |   | 

Ještě že jsou automobilky které jsou ochotny vyrobit takové pěkné sporťáky

Odpovědět  |   | 
Veka  |  14. 06. 2019 12:36

Souvisi toto auto nejak se znackou Škoda??? V opačném pripade zde nechapu publikaci tohoto clanku...

Odpovědět  |   | 
Rohlík  |  14. 06. 2019 14:52

Souvisí tento článek nějak se značkou Škoda??? V opačném případě zde nechápu publikaci tohoto výblitku...

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 14:04

Sice je to pěkné, ale pořád je to Renault za cenu Porsche...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 16:32

Evidentne nemáte ani šajnu o tom ako to jazdí a už sa tu píše ze redsej Porshe. Renault robí už roky skvelé športové verzie obycajnych áut ktoré drtia konkurenciu... prečo by to nemohli vedieť aj s original sportacikom?

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 17:17

Však já nic nenamítám, vypadá opravdu pěkně a kupce si to i za tu cenu najde. Jen konstatuju ...

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  14. 06. 2019 15:05

Za cenu Porsche radšej to Porsche.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 16:34

Ďalší zakomplecovanec ktorý nevie objektívne posúdiť kvality auta tak radšej píše podobne nezmysly...

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 17:20

Další pitomec, co místo věcné argumentace napadá pisatele...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 17:26

S tebou sa nemôžem baviť na technickej úrovni a vecné argumentovať lebo by si tomu nerozumel :D

Odpovědět  |   | 
Puk  |  14. 06. 2019 17:12

Ano, a proto je Alpina totalne vyprodana.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A