Alpine A110S: Lehoučký sporťák povýšil na 292 koní a má upravený podvozek

bzzz  |  14. 06. 2019 09:27

To uz se blizi cene nove Supry, ne?

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  14. 06. 2019 12:24

To sice jo, ale supra nebude mít 1,1 tuny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 06. 2019 17:58

Spise na margo reakci, ze toto je super a Supra je draha

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 18:31

Tak z môjho pohľadu je A110S z čisto technického hľadiska zaujímavejší počin...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 06. 2019 20:01

Cim?

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 07:02

Tak je podstatné (1100 vs 1500) ľahšia a ma tuhsiu karosériu vďaka použitiu Hliníku a to je asi dobrý argument pre sportove auto 😀 vďaka lepšiemu pomeru vaha/výkon by mala aj lepšie akcelerovat
Je nižšia, širšia a kratšia... ďalšie plus... Mam pokračovať?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 06. 2019 09:34

Takze vetsi a tezsi auto je logicky horsi? Tu tuhost jsi meril/porovnaval? A supra je z sizeneho plechu? Papirove je tusim Supra z 0 na 100 o desetinku lepsi, ale to je detail resp desetina sem desetina tam... Tenhle Alpine se uz asi nema moc kam posouvat, ale az si Supru vemou do parady Gazoo...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 13:38

Vecsie a ťažšie auto je logicky horšie? Áno ma všetky predpoklady k tomu... Tvoju pripomienku s tuhostou beriem, je to len môj predpoklad ale zrovnanie deformácií karosérií pri oboch autách samozrejme ťažko niekde nájdeme (jedine tak subjektívny pocit z jazdy)... mimochodom už obyčajná Alpina vyhrala prestížne ocenenie od magazínu sport auto "handling car of the year" to asi o niečom svedčí... zrýchlenie ma a110 určite lepšie... šprint z 0 na 100 nie je zrovna objektívne porovnanie zrýchlenia (A110S ma 263 koní na tonu, supra iba 223) takže by potrebola takých 50 koníkov k dobru aby to bolo o tom istom... A prečo by sa A110 nemala dat upravovať? Podvozkov tam ešte bude priestor na zlepšenie a na co mi je vyšší výkon do auto ktoré ma robiť zábavu v zákrutách? Aby sa mi vyparili gumy po jednej jazde?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 06. 2019 17:38

Zase vykon na tunu Co kroutak, dost rozdil, co? Hele nesrovnavam, jsou to uplne jine auta, jen jsem komentoval tu cenu.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  16. 06. 2019 07:28

Tak mi prosím vysvetli ako ovplyvňuje maximálnu možnú akceleráciu auta krútiaci moment :D
Rad ta opravím a uvediem veci na priamu meru ak si sa to v škole na fyzike nenaučil

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 06. 2019 17:56

Kroutak (chces li tocivy moment) ma prece zasadni vliv na zrychleni (maximum je samozrejme dane dalsimi parametry).

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  16. 06. 2019 20:04

Ok... tak mi teda povedz ako vypočítam z toho krútiaceho momentu zrýchlenie...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 09:37

Tem vysoky kroutak umozni tezsi Supre srovnatelne (ne-li lepsi mimojine pruzne) zrychleni.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 11:09

Ten krútiaci moment ma vplyv iba na pružné zrýchlenie a to ti je pri športovom aute tak na dve veci
A aj tak si neodpovedal na moju otázku... beriem to tak ze si na ňu nevedel odpovedať... a píšeš tu o tom ako keby tomu rozumies

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 14:54

Kdyz se ptas na neco, co netvrdim. Na kroutak motoru je jednoducha rovnice, akorat to cislo samo o sobe je na dve veci. Jen jsem si vyse dovolil reagovat, ze vykon na tunu neni vse, a ze papirove je z 0 na 100 tezsi Supra rychlejsi/nastejno a v pruznem na tom bude diky podstatne vyssimu kroutaku asi taky. Co z toho neni pravda?

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 15:15

Keď je to tak jednoduchá rovnica prečo ju nenapíšeš?
Z uvedeného nie je pravda to, že výkon nie je všetko... pri športovo zameranom aute to bohuzial je všetko... to je neco že
Mal som upravene Clio sport (200 koní a iba 200nm)... to auto si vytrelo rit zo všetkým čo som na ceste potkal :D

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
bzzz  |  17. 06. 2019 15:32

Ve vysokych otackach tech 200 Nm neni hendikep (a dobrou prevodovkou)

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 15:48

Ale chápeš... ja sa ti len snažím povedať ze ten krútiaci moment nepotrebuješ vediet aby si vypočítal zrýchlenie... Aktuálny výkon podelis aktuálnou rýchlosťou (v správnych jednotkách samozrejme) auta a máš hnaciu silu na kolese... a ľudia si do zbytočne komplikujú krutakom a nevedia pochopiť tie súvislosti :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 16:24

Na zrychleni potrebujes udaje o rychlosti v case.
Ja se zase snazim rict, ze ten vyssi kroutak tezsimu autu pomuze mimojine k lepsi akceleraci (zrychleni) - velmi zjednodusene, pac do toho maj krom vykonu co mluvit i otacky (vynechavam mechaniku prevodovky atd).

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 16:36

Nie nepotrebuješ... tu hnaciu silu co som napísal už iba podelis hmotnosťou auta a máš zrýchlenie... skus si na písať jednotky... uvidíš ze všetko sedí... výkon je časová veličina... tam je všetko zahrnute

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 13:38

Vecsie a ťažšie auto je logicky horšie? Áno ma všetky predpoklady k tomu... Tvoju pripomienku s tuhostou beriem, je to len môj predpoklad ale zrovnanie deformácií karosérií pri oboch autách samozrejme ťažko niekde nájdeme (jedine tak subjektívny pocit z jazdy)... mimochodom už obyčajná Alpina vyhrala prestížne ocenenie od magazínu sport auto "handling car of the year" to asi o niečom svedčí... zrýchlenie ma a110 určite lepšie... šprint z 0 na 100 nie je zrovna objektívne porovnanie zrýchlenia (A110S ma 263 koní na tonu, supra iba 223) takže by potrebola takých 50 koníkov k dobru aby to bolo o tom istom... A prečo by sa A110 nemala dat upravovať? Podvozkov tam ešte bude priestor na zlepšenie a na co mi je vyšší výkon do auto ktoré ma robiť zábavu v zákrutách? Aby sa mi vyparili gumy po jednej jazde?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 06. 2019 10:53

Tohle se jim povedlo, fakt krásné auto a teď ještě vylepšené.

Odpovědět  |   | 

Ještě že jsou automobilky které jsou ochotny vyrobit takové pěkné sporťáky

Odpovědět  |   | 
Veka  |  14. 06. 2019 12:36

Souvisi toto auto nejak se znackou Škoda??? V opačném pripade zde nechapu publikaci tohoto clanku...

Odpovědět  |   | 
Rohlík  |  14. 06. 2019 14:52

Souvisí tento článek nějak se značkou Škoda??? V opačném případě zde nechápu publikaci tohoto výblitku...

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 14:04

Sice je to pěkné, ale pořád je to Renault za cenu Porsche...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 16:32

Evidentne nemáte ani šajnu o tom ako to jazdí a už sa tu píše ze redsej Porshe. Renault robí už roky skvelé športové verzie obycajnych áut ktoré drtia konkurenciu... prečo by to nemohli vedieť aj s original sportacikom?

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 17:17

Však já nic nenamítám, vypadá opravdu pěkně a kupce si to i za tu cenu najde. Jen konstatuju ...

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  14. 06. 2019 15:05

Za cenu Porsche radšej to Porsche.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 16:34

Ďalší zakomplecovanec ktorý nevie objektívne posúdiť kvality auta tak radšej píše podobne nezmysly...

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 17:20

Další pitomec, co místo věcné argumentace napadá pisatele...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 17:26

S tebou sa nemôžem baviť na technickej úrovni a vecné argumentovať lebo by si tomu nerozumel :D

Odpovědět  |   | 
Puk  |  14. 06. 2019 17:12

Ano, a proto je Alpina totalne vyprodana.

Odpovědět  |   |