Alpine A110S: Lehoučký sporťák povýšil na 292 koní a má upravený podvozek

bzzz  |  14. 06. 2019 09:27

To uz se blizi cene nove Supry, ne?

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  14. 06. 2019 12:24

To sice jo, ale supra nebude mít 1,1 tuny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 06. 2019 17:58

Spise na margo reakci, ze toto je super a Supra je draha

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 18:31

Tak z môjho pohľadu je A110S z čisto technického hľadiska zaujímavejší počin...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 06. 2019 20:01

Cim?

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 07:02

Tak je podstatné (1100 vs 1500) ľahšia a ma tuhsiu karosériu vďaka použitiu Hliníku a to je asi dobrý argument pre sportove auto 😀 vďaka lepšiemu pomeru vaha/výkon by mala aj lepšie akcelerovat
Je nižšia, širšia a kratšia... ďalšie plus... Mam pokračovať?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 06. 2019 09:34

Takze vetsi a tezsi auto je logicky horsi? Tu tuhost jsi meril/porovnaval? A supra je z sizeneho plechu? Papirove je tusim Supra z 0 na 100 o desetinku lepsi, ale to je detail resp desetina sem desetina tam... Tenhle Alpine se uz asi nema moc kam posouvat, ale az si Supru vemou do parady Gazoo...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 13:38

Vecsie a ťažšie auto je logicky horšie? Áno ma všetky predpoklady k tomu... Tvoju pripomienku s tuhostou beriem, je to len môj predpoklad ale zrovnanie deformácií karosérií pri oboch autách samozrejme ťažko niekde nájdeme (jedine tak subjektívny pocit z jazdy)... mimochodom už obyčajná Alpina vyhrala prestížne ocenenie od magazínu sport auto "handling car of the year" to asi o niečom svedčí... zrýchlenie ma a110 určite lepšie... šprint z 0 na 100 nie je zrovna objektívne porovnanie zrýchlenia (A110S ma 263 koní na tonu, supra iba 223) takže by potrebola takých 50 koníkov k dobru aby to bolo o tom istom... A prečo by sa A110 nemala dat upravovať? Podvozkov tam ešte bude priestor na zlepšenie a na co mi je vyšší výkon do auto ktoré ma robiť zábavu v zákrutách? Aby sa mi vyparili gumy po jednej jazde?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 06. 2019 17:38

Zase vykon na tunu Co kroutak, dost rozdil, co? Hele nesrovnavam, jsou to uplne jine auta, jen jsem komentoval tu cenu.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  16. 06. 2019 07:28

Tak mi prosím vysvetli ako ovplyvňuje maximálnu možnú akceleráciu auta krútiaci moment :D
Rad ta opravím a uvediem veci na priamu meru ak si sa to v škole na fyzike nenaučil

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 06. 2019 17:56

Kroutak (chces li tocivy moment) ma prece zasadni vliv na zrychleni (maximum je samozrejme dane dalsimi parametry).

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  16. 06. 2019 20:04

Ok... tak mi teda povedz ako vypočítam z toho krútiaceho momentu zrýchlenie...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 09:37

Tem vysoky kroutak umozni tezsi Supre srovnatelne (ne-li lepsi mimojine pruzne) zrychleni.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 11:09

Ten krútiaci moment ma vplyv iba na pružné zrýchlenie a to ti je pri športovom aute tak na dve veci
A aj tak si neodpovedal na moju otázku... beriem to tak ze si na ňu nevedel odpovedať... a píšeš tu o tom ako keby tomu rozumies

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 14:54

Kdyz se ptas na neco, co netvrdim. Na kroutak motoru je jednoducha rovnice, akorat to cislo samo o sobe je na dve veci. Jen jsem si vyse dovolil reagovat, ze vykon na tunu neni vse, a ze papirove je z 0 na 100 tezsi Supra rychlejsi/nastejno a v pruznem na tom bude diky podstatne vyssimu kroutaku asi taky. Co z toho neni pravda?

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 15:15

Keď je to tak jednoduchá rovnica prečo ju nenapíšeš?
Z uvedeného nie je pravda to, že výkon nie je všetko... pri športovo zameranom aute to bohuzial je všetko... to je neco že
Mal som upravene Clio sport (200 koní a iba 200nm)... to auto si vytrelo rit zo všetkým čo som na ceste potkal :D

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
bzzz  |  17. 06. 2019 15:32

Ve vysokych otackach tech 200 Nm neni hendikep (a dobrou prevodovkou)

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 15:48

Ale chápeš... ja sa ti len snažím povedať ze ten krútiaci moment nepotrebuješ vediet aby si vypočítal zrýchlenie... Aktuálny výkon podelis aktuálnou rýchlosťou (v správnych jednotkách samozrejme) auta a máš hnaciu silu na kolese... a ľudia si do zbytočne komplikujú krutakom a nevedia pochopiť tie súvislosti :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 16:24

Na zrychleni potrebujes udaje o rychlosti v case.
Ja se zase snazim rict, ze ten vyssi kroutak tezsimu autu pomuze mimojine k lepsi akceleraci (zrychleni) - velmi zjednodusene, pac do toho maj krom vykonu co mluvit i otacky (vynechavam mechaniku prevodovky atd).

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  17. 06. 2019 16:36

Nie nepotrebuješ... tu hnaciu silu co som napísal už iba podelis hmotnosťou auta a máš zrýchlenie... skus si na písať jednotky... uvidíš ze všetko sedí... výkon je časová veličina... tam je všetko zahrnute

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  15. 06. 2019 13:38

Vecsie a ťažšie auto je logicky horšie? Áno ma všetky predpoklady k tomu... Tvoju pripomienku s tuhostou beriem, je to len môj predpoklad ale zrovnanie deformácií karosérií pri oboch autách samozrejme ťažko niekde nájdeme (jedine tak subjektívny pocit z jazdy)... mimochodom už obyčajná Alpina vyhrala prestížne ocenenie od magazínu sport auto "handling car of the year" to asi o niečom svedčí... zrýchlenie ma a110 určite lepšie... šprint z 0 na 100 nie je zrovna objektívne porovnanie zrýchlenia (A110S ma 263 koní na tonu, supra iba 223) takže by potrebola takých 50 koníkov k dobru aby to bolo o tom istom... A prečo by sa A110 nemala dat upravovať? Podvozkov tam ešte bude priestor na zlepšenie a na co mi je vyšší výkon do auto ktoré ma robiť zábavu v zákrutách? Aby sa mi vyparili gumy po jednej jazde?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 06. 2019 10:53

Tohle se jim povedlo, fakt krásné auto a teď ještě vylepšené.

Odpovědět  |   | 

Ještě že jsou automobilky které jsou ochotny vyrobit takové pěkné sporťáky

Odpovědět  |   | 
Veka  |  14. 06. 2019 12:36

Souvisi toto auto nejak se znackou Škoda??? V opačném pripade zde nechapu publikaci tohoto clanku...

Odpovědět  |   | 
Rohlík  |  14. 06. 2019 14:52

Souvisí tento článek nějak se značkou Škoda??? V opačném případě zde nechápu publikaci tohoto výblitku...

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 14:04

Sice je to pěkné, ale pořád je to Renault za cenu Porsche...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 16:32

Evidentne nemáte ani šajnu o tom ako to jazdí a už sa tu píše ze redsej Porshe. Renault robí už roky skvelé športové verzie obycajnych áut ktoré drtia konkurenciu... prečo by to nemohli vedieť aj s original sportacikom?

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 17:17

Však já nic nenamítám, vypadá opravdu pěkně a kupce si to i za tu cenu najde. Jen konstatuju ...

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  14. 06. 2019 15:05

Za cenu Porsche radšej to Porsche.

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 16:34

Ďalší zakomplecovanec ktorý nevie objektívne posúdiť kvality auta tak radšej píše podobne nezmysly...

Odpovědět  |   | 
E15  |  14. 06. 2019 17:20

Další pitomec, co místo věcné argumentace napadá pisatele...

Odpovědět  |   | 
Martin172  |  14. 06. 2019 17:26

S tebou sa nemôžem baviť na technickej úrovni a vecné argumentovať lebo by si tomu nerozumel :D

Odpovědět  |   | 
Puk  |  14. 06. 2019 17:12

Ano, a proto je Alpina totalne vyprodana.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A