Alpine A110 si v losím testu nevede zrovna dobře. Je to daň za hravost?

20 komentářů

Zdneněk
7. listopadu • 9:18

Všichni co novou A110 haní, neví o tom autě vůbec nic. Měl jsem možnost s A110 najet několik desítek km po silnici a i na okruhu Salzburgring. To auto je úžasný.
Kdyby bylo tak špatný tak by nevyhrálo sportovní auto roku :
https://www.topspeed.com/cars/car-news/top-gear-s-... ...
Pro ty co nevěří si můžou prohlídnou test Rasti Chváli - GARAZ.TV (tester a jezdec Rally):
https://www.youtube.com/watch...

Mariuss
2. listopadu • 14:17

Za me palec nahoru, lepsi nez 99% nedotacivych krabic...

JohnST
31. října • 12:12

Je to dan za hravost? Aku hravost ked aj profesionalny vodic to auto nezvlada. 99% beznych vodicov s tym zahuci do garadu.B-]

...
31. října • 15:14

tak si sním daj pár škol smyku, par okruhů v mostě/brně/spa.... a naučí se auto řidít.
Počkej, ale to by pak asi nebyla ta pravá zabava, naučit se auto řidit a užívat si jeho chovaní, pravda, lepší vzit tvrdě neutralní auto, který nemá žádný nároky na řidiče

WP
30. října • 17:02

Clanek jako z autofora... Bohuzel panove, ale tohle seriozni zurnalistika neni ani z dalky.Mnohem prinosnejsi by bylo pridat vlastni dojmy, nez modni vykrik s otaznikem v nazvu clanku.A rovnou si odpovezme na tu bulvarni otazku. Ano, postavit dnes auto, ktere poskytuje opravdovou zabavu uz v rozumnych rychlostech je velmi ojedinele. Misto hlasiteho potlesku vsak prichazi novinarske zvatlani a az nemecky pojaty test. Zabavnost je suchymi cisly nepopsatelna, ale vyhybaci manevr naopak cisly posoudit pomerne jasne lze.O zabavu nas postupne pripravuji nejen asistenti a ojedinely vyskyt rwd vozu za rozumnou cenu, ale take veskere zdokonalovani konstrukce vozidel, ci pneumatik.O to vic je potreba si vazit pocinu a la GT86/BRZ nebo Alpiny.

OnlyTruth
30. října • 14:18

paci sa mi toto auto ale je mi cudne, ze auto s motorom uprostred nie je az tak stabilne ako by malo byt... hrave auta maju byt v predu motor zadny pohon .. toto ma byt na stabilitu...

.
30. října • 16:20

Blbost, motor uprostřed znamená lepší ovladatelnost, neutrálnější chování a schopnost projet oblouk vyšší rychlostí než jiné koncepce, ale zároveň platí, že po dosažení meze přilnavosti přechází do smyku daleko rychleji a „kousavěji“ než vozy jiných koncepcí a tudíž řízení auta s motorem uprostřed je daleko náročnější na rychlé reakce a správnou míru zásahů řidiče. Při tomto vyhýbacím testu se jde na mez přilnavosti a aniž bych podceňoval schopnosti španělského novináře, tak jeho problém možná spočívá v nezkušenosti s tímto druhem pohonu, který když se nesváže zásahy ESP, tak patří do rukou skutečně profi závodních jezdcům a ne amatérům zvyklých z běžných koncepcí, že mají fůru času na reakci při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku, tady amatér nestačí ani mrknout a auto už prostě nestačí srovnat do požadovaného směru.

OnlyTruth
31. října • 13:07

ved to som aj povedal , malo by mat lepsiu ovladatelnost ale 77km neni az tak vela aj pri narocnejsich zakrutach..

...
31. října • 15:11

Není a je, auto tady hodiš do rozkmitu. Alpina se nestydí za to, že podvozek je měkčí než u konkurence (Elise, Cayman, 8C), takže se ti auto prostě rozhodí.
Při plynule jízdě ale věřím, že v zatáčkách bude rychlejší jak Xantia Activa (dosud nejryhlejší auto v losím testu)

OnlyTruth
31. října • 16:40

to vieme, ale ajtak mi neda naco ladili meksie podvozok pri konfiguracii mr ..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
31. října • 17:40

Lepší jizdní vlastnosti na nervnostech, auto je tedy víc mířeno na okresky a i podle toho co jsem dohledal, tak těch 77km/h není vůbec špatný

WP
30. října • 17:07

Letos v zime jsem si vyzkousel na zamrzlem jezere krasne dny v autech s motorem vzadu a pro porovnani i s motorem uprostred. Ta prvni je mnohem citelnejsi, byt take velmi specificka. Druha pomerne dlouho neutralni se slusnou kontrolou vychyleni zade do urcite urovne, pak to chce uz velmi rychle ruce na volantu a ani ty nejsou vzdy zarukou udrzeni auta v pozadovanem smeru.
Zkratka kazda koncepce ma sve, reci suchych cisel novinare se to vsak vyjadruje jednoduse i pro ty mene premyslive ;-)

KKK
30. října • 11:59

Francouzský křáp, kdejaké SUV to dává rychleji.

...
31. října • 15:17

Audi r8 to dalo v 80 :)

...
31. října • 15:18

a Audi RS7 v 76

JirkaK
1. listopadu • 8:02

A Trabant v 75.... A bez ESP :-P

...
1. listopadu • 16:29

Švedi od kterých beru vysledky Trabanta netestovali, takže ti to nepovím
https://teknikensvarld.se/algtest/...

Osel z Jetele
30. října • 11:26

naležťená býda! Zrovnejte zvozem koncernoví znački!

WP
30. října • 16:54

Kdy uz te redakce s timhle trollenim konecne vypere.
Ono bohuzel na tenhle typ indiviua stale plati jen a pouze rceni o hrube zaplate.

Slezan
30. října • 12:41

škoda, že to není škoda

Doporučujeme

Články odjinud