Alpine A110 si v losím testu nevede zrovna dobře. Je to daň za hravost?

Osel z Jetele  |  30. 10. 2018 11:26

naležťená býda! Zrovnejte zvozem koncernoví znački!

Odpovědět  |   | 
Slezan  |  30. 10. 2018 12:41

škoda, že to není škoda

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 16:54

Kdy uz te redakce s timhle trollenim konecne vypere.
Ono bohuzel na tenhle typ indiviua stale plati jen a pouze rceni o hrube zaplate.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  30. 10. 2018 11:59

Francouzský křáp, kdejaké SUV to dává rychleji.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:17

Audi r8 to dalo v 80 :)

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:18

a Audi RS7 v 76

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  01. 11. 2018 08:02

A Trabant v 75.... A bez ESP

Odpovědět  |   | 
...  |  01. 11. 2018 16:29

Švedi od kterých beru vysledky Trabanta netestovali, takže ti to nepovím
https://teknikensvarld.se/algtest/...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 10. 2018 14:18

paci sa mi toto auto ale je mi cudne, ze auto s motorom uprostred nie je az tak stabilne ako by malo byt... hrave auta maju byt v predu motor zadny pohon .. toto ma byt na stabilitu...

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 10. 2018 16:20

Blbost, motor uprostřed znamená lepší ovladatelnost, neutrálnější chování a schopnost projet oblouk vyšší rychlostí než jiné koncepce, ale zároveň platí, že po dosažení meze přilnavosti přechází do smyku daleko rychleji a „kousavěji“ než vozy jiných koncepcí a tudíž řízení auta s motorem uprostřed je daleko náročnější na rychlé reakce a správnou míru zásahů řidiče. Při tomto vyhýbacím testu se jde na mez přilnavosti a aniž bych podceňoval schopnosti španělského novináře, tak jeho problém možná spočívá v nezkušenosti s tímto druhem pohonu, který když se nesváže zásahy ESP, tak patří do rukou skutečně profi závodních jezdcům a ne amatérům zvyklých z běžných koncepcí, že mají fůru času na reakci při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku, tady amatér nestačí ani mrknout a auto už prostě nestačí srovnat do požadovaného směru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:07

Letos v zime jsem si vyzkousel na zamrzlem jezere krasne dny v autech s motorem vzadu a pro porovnani i s motorem uprostred. Ta prvni je mnohem citelnejsi, byt take velmi specificka. Druha pomerne dlouho neutralni se slusnou kontrolou vychyleni zade do urcite urovne, pak to chce uz velmi rychle ruce na volantu a ani ty nejsou vzdy zarukou udrzeni auta v pozadovanem smeru.
Zkratka kazda koncepce ma sve, reci suchych cisel novinare se to vsak vyjadruje jednoduse i pro ty mene premyslive

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 13:07

ved to som aj povedal , malo by mat lepsiu ovladatelnost ale 77km neni az tak vela aj pri narocnejsich zakrutach..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:11

Není a je, auto tady hodiš do rozkmitu. Alpina se nestydí za to, že podvozek je měkčí než u konkurence (Elise, Cayman, 8C), takže se ti auto prostě rozhodí.
Při plynule jízdě ale věřím, že v zatáčkách bude rychlejší jak Xantia Activa (dosud nejryhlejší auto v losím testu)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 16:40

to vieme, ale ajtak mi neda naco ladili meksie podvozok pri konfiguracii mr ..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 17:40

Lepší jizdní vlastnosti na nervnostech, auto je tedy víc mířeno na okresky a i podle toho co jsem dohledal, tak těch 77km/h není vůbec špatný

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:02

Clanek jako z autofora... Bohuzel panove, ale tohle seriozni zurnalistika neni ani z dalky.

Mnohem prinosnejsi by bylo pridat vlastni dojmy, nez modni vykrik s otaznikem v nazvu clanku.

A rovnou si odpovezme na tu bulvarni otazku. Ano, postavit dnes auto, ktere poskytuje opravdovou zabavu uz v rozumnych rychlostech je velmi ojedinele. Misto hlasiteho potlesku vsak prichazi novinarske zvatlani a az nemecky pojaty test. Zabavnost je suchymi cisly nepopsatelna, ale vyhybaci manevr naopak cisly posoudit pomerne jasne lze.

O zabavu nas postupne pripravuji nejen asistenti a ojedinely vyskyt rwd vozu za rozumnou cenu, ale take veskere zdokonalovani konstrukce vozidel, ci pneumatik.

O to vic je potreba si vazit pocinu a la GT86/BRZ nebo Alpiny.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  31. 10. 2018 12:12

Je to dan za hravost? Aku hravost ked aj profesionalny vodic to auto nezvlada. 99% beznych vodicov s tym zahuci do garadu.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:14

tak si sním daj pár škol smyku, par okruhů v mostě/brně/spa.... a naučí se auto řidít.
Počkej, ale to by pak asi nebyla ta pravá zabava, naučit se auto řidit a užívat si jeho chovaní, pravda, lepší vzit tvrdě neutralní auto, který nemá žádný nároky na řidiče

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  02. 11. 2018 14:17

Za me palec nahoru, lepsi nez 99% nedotacivych krabic...

Odpovědět  |   | 
Zdneněk  |  07. 11. 2018 09:18

Všichni co novou A110 haní, neví o tom autě vůbec nic. Měl jsem možnost s A110 najet několik desítek km po silnici a i na okruhu Salzburgring. To auto je úžasný.
Kdyby bylo tak špatný tak by nevyhrálo sportovní auto roku :
https://www.topspeed.com/cars/car-news/top-gear-s-... ...
Pro ty co nevěří si můžou prohlídnou test Rasti Chváli - GARAZ.TV (tester a jezdec Rally):
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 153 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A