Alpine A110 si v losím testu nevede zrovna dobře. Je to daň za hravost?

Osel z Jetele  |  30. 10. 2018 11:26

naležťená býda! Zrovnejte zvozem koncernoví znački!

Odpovědět  |   | 
Slezan  |  30. 10. 2018 12:41

škoda, že to není škoda

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 16:54

Kdy uz te redakce s timhle trollenim konecne vypere.
Ono bohuzel na tenhle typ indiviua stale plati jen a pouze rceni o hrube zaplate.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  30. 10. 2018 11:59

Francouzský křáp, kdejaké SUV to dává rychleji.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:17

Audi r8 to dalo v 80 :)

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:18

a Audi RS7 v 76

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  01. 11. 2018 08:02

A Trabant v 75.... A bez ESP

Odpovědět  |   | 
...  |  01. 11. 2018 16:29

Švedi od kterých beru vysledky Trabanta netestovali, takže ti to nepovím
https://teknikensvarld.se/algtest/...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 10. 2018 14:18

paci sa mi toto auto ale je mi cudne, ze auto s motorom uprostred nie je az tak stabilne ako by malo byt... hrave auta maju byt v predu motor zadny pohon .. toto ma byt na stabilitu...

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 10. 2018 16:20

Blbost, motor uprostřed znamená lepší ovladatelnost, neutrálnější chování a schopnost projet oblouk vyšší rychlostí než jiné koncepce, ale zároveň platí, že po dosažení meze přilnavosti přechází do smyku daleko rychleji a „kousavěji“ než vozy jiných koncepcí a tudíž řízení auta s motorem uprostřed je daleko náročnější na rychlé reakce a správnou míru zásahů řidiče. Při tomto vyhýbacím testu se jde na mez přilnavosti a aniž bych podceňoval schopnosti španělského novináře, tak jeho problém možná spočívá v nezkušenosti s tímto druhem pohonu, který když se nesváže zásahy ESP, tak patří do rukou skutečně profi závodních jezdcům a ne amatérům zvyklých z běžných koncepcí, že mají fůru času na reakci při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku, tady amatér nestačí ani mrknout a auto už prostě nestačí srovnat do požadovaného směru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:07

Letos v zime jsem si vyzkousel na zamrzlem jezere krasne dny v autech s motorem vzadu a pro porovnani i s motorem uprostred. Ta prvni je mnohem citelnejsi, byt take velmi specificka. Druha pomerne dlouho neutralni se slusnou kontrolou vychyleni zade do urcite urovne, pak to chce uz velmi rychle ruce na volantu a ani ty nejsou vzdy zarukou udrzeni auta v pozadovanem smeru.
Zkratka kazda koncepce ma sve, reci suchych cisel novinare se to vsak vyjadruje jednoduse i pro ty mene premyslive

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 13:07

ved to som aj povedal , malo by mat lepsiu ovladatelnost ale 77km neni az tak vela aj pri narocnejsich zakrutach..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:11

Není a je, auto tady hodiš do rozkmitu. Alpina se nestydí za to, že podvozek je měkčí než u konkurence (Elise, Cayman, 8C), takže se ti auto prostě rozhodí.
Při plynule jízdě ale věřím, že v zatáčkách bude rychlejší jak Xantia Activa (dosud nejryhlejší auto v losím testu)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 16:40

to vieme, ale ajtak mi neda naco ladili meksie podvozok pri konfiguracii mr ..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 17:40

Lepší jizdní vlastnosti na nervnostech, auto je tedy víc mířeno na okresky a i podle toho co jsem dohledal, tak těch 77km/h není vůbec špatný

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:02

Clanek jako z autofora... Bohuzel panove, ale tohle seriozni zurnalistika neni ani z dalky.

Mnohem prinosnejsi by bylo pridat vlastni dojmy, nez modni vykrik s otaznikem v nazvu clanku.

A rovnou si odpovezme na tu bulvarni otazku. Ano, postavit dnes auto, ktere poskytuje opravdovou zabavu uz v rozumnych rychlostech je velmi ojedinele. Misto hlasiteho potlesku vsak prichazi novinarske zvatlani a az nemecky pojaty test. Zabavnost je suchymi cisly nepopsatelna, ale vyhybaci manevr naopak cisly posoudit pomerne jasne lze.

O zabavu nas postupne pripravuji nejen asistenti a ojedinely vyskyt rwd vozu za rozumnou cenu, ale take veskere zdokonalovani konstrukce vozidel, ci pneumatik.

O to vic je potreba si vazit pocinu a la GT86/BRZ nebo Alpiny.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  31. 10. 2018 12:12

Je to dan za hravost? Aku hravost ked aj profesionalny vodic to auto nezvlada. 99% beznych vodicov s tym zahuci do garadu.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:14

tak si sním daj pár škol smyku, par okruhů v mostě/brně/spa.... a naučí se auto řidít.
Počkej, ale to by pak asi nebyla ta pravá zabava, naučit se auto řidit a užívat si jeho chovaní, pravda, lepší vzit tvrdě neutralní auto, který nemá žádný nároky na řidiče

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  02. 11. 2018 14:17

Za me palec nahoru, lepsi nez 99% nedotacivych krabic...

Odpovědět  |   | 
Zdneněk  |  07. 11. 2018 09:18

Všichni co novou A110 haní, neví o tom autě vůbec nic. Měl jsem možnost s A110 najet několik desítek km po silnici a i na okruhu Salzburgring. To auto je úžasný.
Kdyby bylo tak špatný tak by nevyhrálo sportovní auto roku :
https://www.topspeed.com/cars/car-news/top-gear-s-... ...
Pro ty co nevěří si můžou prohlídnou test Rasti Chváli - GARAZ.TV (tester a jezdec Rally):
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A