Alpine A110 si v losím testu nevede zrovna dobře. Je to daň za hravost?

Osel z Jetele  |  30. 10. 2018 11:26

naležťená býda! Zrovnejte zvozem koncernoví znački!

Odpovědět  |   | 
Slezan  |  30. 10. 2018 12:41

škoda, že to není škoda

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 16:54

Kdy uz te redakce s timhle trollenim konecne vypere.
Ono bohuzel na tenhle typ indiviua stale plati jen a pouze rceni o hrube zaplate.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  30. 10. 2018 11:59

Francouzský křáp, kdejaké SUV to dává rychleji.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:17

Audi r8 to dalo v 80 :)

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:18

a Audi RS7 v 76

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  01. 11. 2018 08:02

A Trabant v 75.... A bez ESP

Odpovědět  |   | 
...  |  01. 11. 2018 16:29

Švedi od kterých beru vysledky Trabanta netestovali, takže ti to nepovím
https://teknikensvarld.se/algtest/...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 10. 2018 14:18

paci sa mi toto auto ale je mi cudne, ze auto s motorom uprostred nie je az tak stabilne ako by malo byt... hrave auta maju byt v predu motor zadny pohon .. toto ma byt na stabilitu...

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 10. 2018 16:20

Blbost, motor uprostřed znamená lepší ovladatelnost, neutrálnější chování a schopnost projet oblouk vyšší rychlostí než jiné koncepce, ale zároveň platí, že po dosažení meze přilnavosti přechází do smyku daleko rychleji a „kousavěji“ než vozy jiných koncepcí a tudíž řízení auta s motorem uprostřed je daleko náročnější na rychlé reakce a správnou míru zásahů řidiče. Při tomto vyhýbacím testu se jde na mez přilnavosti a aniž bych podceňoval schopnosti španělského novináře, tak jeho problém možná spočívá v nezkušenosti s tímto druhem pohonu, který když se nesváže zásahy ESP, tak patří do rukou skutečně profi závodních jezdcům a ne amatérům zvyklých z běžných koncepcí, že mají fůru času na reakci při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku, tady amatér nestačí ani mrknout a auto už prostě nestačí srovnat do požadovaného směru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:07

Letos v zime jsem si vyzkousel na zamrzlem jezere krasne dny v autech s motorem vzadu a pro porovnani i s motorem uprostred. Ta prvni je mnohem citelnejsi, byt take velmi specificka. Druha pomerne dlouho neutralni se slusnou kontrolou vychyleni zade do urcite urovne, pak to chce uz velmi rychle ruce na volantu a ani ty nejsou vzdy zarukou udrzeni auta v pozadovanem smeru.
Zkratka kazda koncepce ma sve, reci suchych cisel novinare se to vsak vyjadruje jednoduse i pro ty mene premyslive

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 13:07

ved to som aj povedal , malo by mat lepsiu ovladatelnost ale 77km neni az tak vela aj pri narocnejsich zakrutach..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:11

Není a je, auto tady hodiš do rozkmitu. Alpina se nestydí za to, že podvozek je měkčí než u konkurence (Elise, Cayman, 8C), takže se ti auto prostě rozhodí.
Při plynule jízdě ale věřím, že v zatáčkách bude rychlejší jak Xantia Activa (dosud nejryhlejší auto v losím testu)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 16:40

to vieme, ale ajtak mi neda naco ladili meksie podvozok pri konfiguracii mr ..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 17:40

Lepší jizdní vlastnosti na nervnostech, auto je tedy víc mířeno na okresky a i podle toho co jsem dohledal, tak těch 77km/h není vůbec špatný

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:02

Clanek jako z autofora... Bohuzel panove, ale tohle seriozni zurnalistika neni ani z dalky.

Mnohem prinosnejsi by bylo pridat vlastni dojmy, nez modni vykrik s otaznikem v nazvu clanku.

A rovnou si odpovezme na tu bulvarni otazku. Ano, postavit dnes auto, ktere poskytuje opravdovou zabavu uz v rozumnych rychlostech je velmi ojedinele. Misto hlasiteho potlesku vsak prichazi novinarske zvatlani a az nemecky pojaty test. Zabavnost je suchymi cisly nepopsatelna, ale vyhybaci manevr naopak cisly posoudit pomerne jasne lze.

O zabavu nas postupne pripravuji nejen asistenti a ojedinely vyskyt rwd vozu za rozumnou cenu, ale take veskere zdokonalovani konstrukce vozidel, ci pneumatik.

O to vic je potreba si vazit pocinu a la GT86/BRZ nebo Alpiny.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  31. 10. 2018 12:12

Je to dan za hravost? Aku hravost ked aj profesionalny vodic to auto nezvlada. 99% beznych vodicov s tym zahuci do garadu.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:14

tak si sním daj pár škol smyku, par okruhů v mostě/brně/spa.... a naučí se auto řidít.
Počkej, ale to by pak asi nebyla ta pravá zabava, naučit se auto řidit a užívat si jeho chovaní, pravda, lepší vzit tvrdě neutralní auto, který nemá žádný nároky na řidiče

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  02. 11. 2018 14:17

Za me palec nahoru, lepsi nez 99% nedotacivych krabic...

Odpovědět  |   | 
Zdneněk  |  07. 11. 2018 09:18

Všichni co novou A110 haní, neví o tom autě vůbec nic. Měl jsem možnost s A110 najet několik desítek km po silnici a i na okruhu Salzburgring. To auto je úžasný.
Kdyby bylo tak špatný tak by nevyhrálo sportovní auto roku :
https://www.topspeed.com/cars/car-news/top-gear-s-... ...
Pro ty co nevěří si můžou prohlídnou test Rasti Chváli - GARAZ.TV (tester a jezdec Rally):
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A