Alpine A110 si v losím testu nevede zrovna dobře. Je to daň za hravost?

Osel z Jetele  |  30. 10. 2018 11:26

naležťená býda! Zrovnejte zvozem koncernoví znački!

Odpovědět  |   | 
Slezan  |  30. 10. 2018 12:41

škoda, že to není škoda

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 16:54

Kdy uz te redakce s timhle trollenim konecne vypere.
Ono bohuzel na tenhle typ indiviua stale plati jen a pouze rceni o hrube zaplate.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  30. 10. 2018 11:59

Francouzský křáp, kdejaké SUV to dává rychleji.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:17

Audi r8 to dalo v 80 :)

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:18

a Audi RS7 v 76

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  01. 11. 2018 08:02

A Trabant v 75.... A bez ESP

Odpovědět  |   | 
...  |  01. 11. 2018 16:29

Švedi od kterých beru vysledky Trabanta netestovali, takže ti to nepovím
https://teknikensvarld.se/algtest/...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 10. 2018 14:18

paci sa mi toto auto ale je mi cudne, ze auto s motorom uprostred nie je az tak stabilne ako by malo byt... hrave auta maju byt v predu motor zadny pohon .. toto ma byt na stabilitu...

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 10. 2018 16:20

Blbost, motor uprostřed znamená lepší ovladatelnost, neutrálnější chování a schopnost projet oblouk vyšší rychlostí než jiné koncepce, ale zároveň platí, že po dosažení meze přilnavosti přechází do smyku daleko rychleji a „kousavěji“ než vozy jiných koncepcí a tudíž řízení auta s motorem uprostřed je daleko náročnější na rychlé reakce a správnou míru zásahů řidiče. Při tomto vyhýbacím testu se jde na mez přilnavosti a aniž bych podceňoval schopnosti španělského novináře, tak jeho problém možná spočívá v nezkušenosti s tímto druhem pohonu, který když se nesváže zásahy ESP, tak patří do rukou skutečně profi závodních jezdcům a ne amatérům zvyklých z běžných koncepcí, že mají fůru času na reakci při přetáčivém nebo nedotáčivém smyku, tady amatér nestačí ani mrknout a auto už prostě nestačí srovnat do požadovaného směru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:07

Letos v zime jsem si vyzkousel na zamrzlem jezere krasne dny v autech s motorem vzadu a pro porovnani i s motorem uprostred. Ta prvni je mnohem citelnejsi, byt take velmi specificka. Druha pomerne dlouho neutralni se slusnou kontrolou vychyleni zade do urcite urovne, pak to chce uz velmi rychle ruce na volantu a ani ty nejsou vzdy zarukou udrzeni auta v pozadovanem smeru.
Zkratka kazda koncepce ma sve, reci suchych cisel novinare se to vsak vyjadruje jednoduse i pro ty mene premyslive

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 13:07

ved to som aj povedal , malo by mat lepsiu ovladatelnost ale 77km neni az tak vela aj pri narocnejsich zakrutach..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:11

Není a je, auto tady hodiš do rozkmitu. Alpina se nestydí za to, že podvozek je měkčí než u konkurence (Elise, Cayman, 8C), takže se ti auto prostě rozhodí.
Při plynule jízdě ale věřím, že v zatáčkách bude rychlejší jak Xantia Activa (dosud nejryhlejší auto v losím testu)

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  31. 10. 2018 16:40

to vieme, ale ajtak mi neda naco ladili meksie podvozok pri konfiguracii mr ..

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 17:40

Lepší jizdní vlastnosti na nervnostech, auto je tedy víc mířeno na okresky a i podle toho co jsem dohledal, tak těch 77km/h není vůbec špatný

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 10. 2018 17:02

Clanek jako z autofora... Bohuzel panove, ale tohle seriozni zurnalistika neni ani z dalky.

Mnohem prinosnejsi by bylo pridat vlastni dojmy, nez modni vykrik s otaznikem v nazvu clanku.

A rovnou si odpovezme na tu bulvarni otazku. Ano, postavit dnes auto, ktere poskytuje opravdovou zabavu uz v rozumnych rychlostech je velmi ojedinele. Misto hlasiteho potlesku vsak prichazi novinarske zvatlani a az nemecky pojaty test. Zabavnost je suchymi cisly nepopsatelna, ale vyhybaci manevr naopak cisly posoudit pomerne jasne lze.

O zabavu nas postupne pripravuji nejen asistenti a ojedinely vyskyt rwd vozu za rozumnou cenu, ale take veskere zdokonalovani konstrukce vozidel, ci pneumatik.

O to vic je potreba si vazit pocinu a la GT86/BRZ nebo Alpiny.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  31. 10. 2018 12:12

Je to dan za hravost? Aku hravost ked aj profesionalny vodic to auto nezvlada. 99% beznych vodicov s tym zahuci do garadu.

Odpovědět  |   | 
...  |  31. 10. 2018 15:14

tak si sním daj pár škol smyku, par okruhů v mostě/brně/spa.... a naučí se auto řidít.
Počkej, ale to by pak asi nebyla ta pravá zabava, naučit se auto řidit a užívat si jeho chovaní, pravda, lepší vzit tvrdě neutralní auto, který nemá žádný nároky na řidiče

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  02. 11. 2018 14:17

Za me palec nahoru, lepsi nez 99% nedotacivych krabic...

Odpovědět  |   | 
Zdneněk  |  07. 11. 2018 09:18

Všichni co novou A110 haní, neví o tom autě vůbec nic. Měl jsem možnost s A110 najet několik desítek km po silnici a i na okruhu Salzburgring. To auto je úžasný.
Kdyby bylo tak špatný tak by nevyhrálo sportovní auto roku :
https://www.topspeed.com/cars/car-news/top-gear-s-... ...
Pro ty co nevěří si můžou prohlídnou test Rasti Chváli - GARAZ.TV (tester a jezdec Rally):
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 63 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 329 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A