TEST Alpine A110 S (221 kW): Krásná rozlučka s érou, ze které se nám nechce

24 komentářů

Michal
16. listopadu • 21:37

A kdo z Vás to má pánové?

bob
17. srpna • 23:46

Za tyhle peníze bych bral spíš Supru, vypadá skvěle, 3 litr, když by jste vzali 2 litr tak ještě zhruba 500 tisíc ušetříte...

netik
17. srpna • 14:52

Pěkné auto. Škoda, že končí.

Lukáš
16. srpna • 0:51

2 000 000 Kč 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🙏🙏🙏🙏🙏🙏
To měl Grunt u Renault ČR lajnu, když dělal ceník?
Ne děkuji. Za to mám prémii

Sondage
16. srpna • 12:35

Poradíte mi jakou?
Takovou, která je lehká, obratná a ideálně s motorem uprostřed?
Napadá me cayman, ale základní stojí víc, než hola A110 a nemá nic. Jediný, co má cayman proti A110 navíc je čtvrt tuny 😂

David
16. srpna • 21:33

Snad nechcete přirovnávat tuhle pouťovou trapnost poskladanou z dílů Clia a Dacie ke značce Porsche ? 😄😄😄😄😄😄😄😄

Sondage
16. srpna • 21:52

Úplně v pohodě 😂😉
Joooo, chapu vaši logiku, takže karta a upravenej panel klimatizace z clia plus par drobnosti z toho dělají automaticky špatný auto žejo 😂🤦‍♂️
Srovnávám to s klidným svědomím, protože obě auta znám celkem dobre…a alpine je proste fakt zábavná kára, tech par detailu z malejch aut je skoda, ale radost mi to fakt nezkazilo

Moudrý muž
17. srpna • 19:09

Ne nedělá z něj špatně auto.
Bohužel tímto přístupem "co kde Renault najde v regálech" chtít za Megane tohle 2 000 000 je k smíchu. To si opět koupi pár majitelů salonu Renaultů jelikož předváděcí neprodají a auto upadne v zapomnění. Co víc od začátku to mělo být uvedeno, jako limitovaný počet vyrobených vozů. Tím by to za 3 roky nemusel Renault ukončovat ostudou, že už to nikdo nechce.
Taková firma, jako je Renault měla vzít čistý papír a udělat supersport, který až někdo uvidí padne na prdel a že to dokážou. viz. RS O1
https://youtu.be/RIEwp-Q1vgA a další studie. Tahle retro komedie není sporťák a stará Alp. zase nebyla taková bomba, aby si to mladý chlap koupil z důvodu historie.

np300
17. srpna • 7:46

evidentne jen dalsi octavista bez penez. bla bla bla o snech. za skoro dve mega s páčkou z Clia ..., ha , ha, poutova atrakce na kterou blbec nema a bohac se ji vysmeje. tak jako driv byli komedianti na okraji spolecnosti, dnes se jejich zvasty stavaji mantrou a nabozenstvim... fakt dobry.... ŠAŠCI

.
16. srpna • 10:46

Leda tak očesaného Caymana. Zbytek prémie nic takového nenabízí. Sporťák s motorem uprostřed umí z prémie jen Audi, ale ten je spíš za 5 a více.

netik
17. srpna • 15:00

Tak. Nejbližší konkurence je Cayman a ten je dražší.
R8 je jiná kategorie.

np300
16. srpna • 8:48

nekolik premii ... :-)

np300
15. srpna • 18:40

v teto cenove..... - A co MUSTANG pane Kadero??? :-)

Honimir
15. srpna • 21:39

Všichni přece víme, že u sportovního auta je nejdůležitější vlastnost vycouvat z garáže jen baterku!

np300
16. srpna • 8:47

na tohle baterku nepotrebujes. vytlacis to sam. co kdyby nekdo udelal propocet cena x kilogram vahy? a nevznese se tahle predrazena nadhera ve vetru a neodplachti nekam do křovi? :-)

Lukáš
16. srpna • 8:09

Co to tady meleš ty vano výkalů?

np300
16. srpna • 8:52

klid, je pomylenej dnesni pošahanou dobou.
uchylove v průvodech jsou hrdinove, pojizdne mikrovlnky jsou nazyvany auty, spotrebovavat se ma vic nez se vydela.... no coment...

VK
16. srpna • 11:44

Sem moc nechodíte co? Že jste ani jeden nepochopili na co narážel ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
np300
16. srpna • 13:34

tak nas pouc, prosim...

VK
17. srpna • 8:29

Najdi si příspěvky od Petrumr

Kosanovič
15. srpna • 21:11

Mustang? Těžká kráva s motorem na předku? To je úplně jiné auto, to bys sem mohl dát v této cenové nějakou dodávku a vyšlo by to nastejno.

np300
16. srpna • 8:44

myslel jsem parametry, spotrebu a cenu, soudruzi

np300
15. srpna • 18:39

v teto cenove .... - A CO MUSTANG, pane Kadero?? :-)

Pikus
15. srpna • 19:26

Za 2M je Boxster ...a ne 'porad Francouz'.

Doporučujeme

Články odjinud