Alpine A110 má po faceliftu: Vrcholné esko teď má 300 koní, stále nic neváží

17 komentářů

ADA
25. listopadu • 22:28

Proč má ten display tak ohyzdně velký rámeček?

Max
24. listopadu • 22:56

Asi to nej, co se da z francouzske produkce poridit. Je skvele, ze tohle auto existuje.

Ginter
25. listopadu • 11:54

Až mentálně dozraješ, pochopíš, že sportovní svezení není vše.

Max
26. listopadu • 0:22

Pro různá svezení je fajn mít různá auta. Tohle auto není o sportovním svezení, to auto je o jednom konkrétním typu sportovního svezení. A ten koncept je skvěle provedený, zabaleno do nádherného designu navazujícího na impresivní minulost...

Petoo55
24. listopadu • 20:52

Gordon Murray má tiež jedno na denné jazdenie.
Myslím, že to hovorý za všetko.

emkejx
24. listopadu • 18:47

mnamka, zavidim tym co sa v nom mozu vozit!

Ginter
24. listopadu • 18:56

Za 2 dny by tě to přestalo bavit.

Jan
24. listopadu • 18:35

Nádherné auto,už základ jezdil parádně ta silnější varianta excelentní;-)

Ginter
24. listopadu • 18:51

Pěkná hračka, ale dvoulitr s vyšším krouťákem o 60 Nm by tomu slušel víc. Tyhle přefoukaný 1.6 a 1.8 budou mít nad 220 km/h problém s větrem a navíc by mě zajímalo, zda-li tam není turbo lag. Hmotnost je excelentní.

24. listopadu • 19:47

Můžu poprosit o vysvětlení, jaký je vztah mezi objemem motoru a problému s větrem při vysokých rychlostech?

Pozor
24. listopadu • 20:14

Linární. Zhruba y= 0.5x. Na ose x máš objem motoru na y problém s větrem. Pro různé rychlosti větru můžeme doplnit o třetí prostor z.

24. listopadu • 21:57

To ti nějak pokulhává. Ginter se nám snažil naznačit, že velkoobjemové motory mají s větrem problém menší, ne naopak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pozor
25. listopadu • 11:01

Ano, machřit jsem chtěl a popletl jsem to. :-( Tímto jsem do konce roku vytrestán.Alpince sluší memší lehký motor, aby byla svižná na okreskách. Dalnice tady nebude moc důležitá.

25. listopadu • 11:21

Přesně tak. Pochybuji, že by si někdo A110 (S) kupoval, aby s tím jezdil po Autobahnu co to dá. Tohle auto udělá radost hlavně na okruhu, případně v rámci zdravého rozumu na okreskách.

Ginter
25. listopadu • 11:49

Jak často se dostanete na okruh? Ač se to nezdá, auto není na okruh vůbec stavěné podvozkem ani brzdným systémem. Budete ho neskutečně ničit. Okresky? Ano, ale v Německu.

25. listopadu • 13:08

Auto vám na okruhu může udělat radost, i když tam s ním nejezdíte každý den. Myslím, že dost lidí to tak má... A pokud pojedete "na pilu", budete tam ničit prakticky každé auto, ale s tím je asi třeba počítat.
Jinak jsem od vás ale stále neslyšel odpověď na mou otázku.

goes
24. listopadu • 18:56

300 koni jede jako 300 koni.

Doporučujeme

Články odjinud