Alpina ukazuje B6 Bi-Turbo Gran Coupé s výkonem 600 koní

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé je další z mnoha světových premiér ženevského autosalonu. Alpina na toto čtyřdveřové kupé nasadila osvědčené postupy z jiných modelů. Decentně vylepšila vzhled, přidala parádní kola, vylepšila interiér a posílila motor.

Nová Alpina B6 xDrive Gran Coupé jezdí přes 320 km/h

Nová Alpina B6 xDrive Gran Coupé jezdí přes 320 km/h

B6 Bi-Turbo používá dvakrát přeplňovaný osmiválec o objem 4,4 litru, který v Alpině nabízí 441 kW (600 k) dostupných při šesti tisících otáček a 800 Nm při 3500 ot./min. 

Ve spolupráci s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol vystřelí toto kupé na stovku za 3,8 s a svou akceleraci zastaví až na 324 km/h. Koho by to snad zajímalo, tak v kombinovaném cyklu byste si přesto měli vystačit s necelými jedenácti litry paliva.

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Kromě B6 Bi-Turbo je na stánku číslo 6252 k vidění také D4 Bi-Turbo Coupé, XD3 Bi-Turbo a B5 Bi-Turbo Edition 50, což je specialita určená k připomenutí faktu, že Alpina letos slaví padesáté výročí. Pod kapotou je stejný motor jako v B6 opět s výkonem 600 koní. Sedanu to stačí na maximálku 328 km/h, což dělá z této Alpiny jeden z nejrychlejších sedanů světa. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků