Alpina ukazuje B6 Bi-Turbo Gran Coupé s výkonem 600 koní

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé je další z mnoha světových premiér ženevského autosalonu. Alpina na toto čtyřdveřové kupé nasadila osvědčené postupy z jiných modelů. Decentně vylepšila vzhled, přidala parádní kola, vylepšila interiér a posílila motor.

Nová Alpina B6 xDrive Gran Coupé jezdí přes 320 km/h

Nová Alpina B6 xDrive Gran Coupé jezdí přes 320 km/h

B6 Bi-Turbo používá dvakrát přeplňovaný osmiválec o objem 4,4 litru, který v Alpině nabízí 441 kW (600 k) dostupných při šesti tisících otáček a 800 Nm při 3500 ot./min. 

Ve spolupráci s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol vystřelí toto kupé na stovku za 3,8 s a svou akceleraci zastaví až na 324 km/h. Koho by to snad zajímalo, tak v kombinovaném cyklu byste si přesto měli vystačit s necelými jedenácti litry paliva.

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Kromě B6 Bi-Turbo je na stánku číslo 6252 k vidění také D4 Bi-Turbo Coupé, XD3 Bi-Turbo a B5 Bi-Turbo Edition 50, což je specialita určená k připomenutí faktu, že Alpina letos slaví padesáté výročí. Pod kapotou je stejný motor jako v B6 opět s výkonem 600 koní. Sedanu to stačí na maximálku 328 km/h, což dělá z této Alpiny jeden z nejrychlejších sedanů světa. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků