Alpina ukazuje B6 Bi-Turbo Gran Coupé s výkonem 600 koní

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé je další z mnoha světových premiér ženevského autosalonu. Alpina na toto čtyřdveřové kupé nasadila osvědčené postupy z jiných modelů. Decentně vylepšila vzhled, přidala parádní kola, vylepšila interiér a posílila motor.

Nová Alpina B6 xDrive Gran Coupé jezdí přes 320 km/h

Nová Alpina B6 xDrive Gran Coupé jezdí přes 320 km/h

B6 Bi-Turbo používá dvakrát přeplňovaný osmiválec o objem 4,4 litru, který v Alpině nabízí 441 kW (600 k) dostupných při šesti tisících otáček a 800 Nm při 3500 ot./min. 

Ve spolupráci s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol vystřelí toto kupé na stovku za 3,8 s a svou akceleraci zastaví až na 324 km/h. Koho by to snad zajímalo, tak v kombinovaném cyklu byste si přesto měli vystačit s necelými jedenácti litry paliva.

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Kromě B6 Bi-Turbo je na stánku číslo 6252 k vidění také D4 Bi-Turbo Coupé, XD3 Bi-Turbo a B5 Bi-Turbo Edition 50, což je specialita určená k připomenutí faktu, že Alpina letos slaví padesáté výročí. Pod kapotou je stejný motor jako v B6 opět s výkonem 600 koní. Sedanu to stačí na maximálku 328 km/h, což dělá z této Alpiny jeden z nejrychlejších sedanů světa. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků