SPRAVNE! konecnie niekto s rozumom, nech nechaju predne pohony lacnym znackam
Přesně tak, třeba Audi, viďte...
audi s prednym pohonom kupi len blazon alebo ten co sa nevyzna v autach vsetko pod a4 nizsie su vyhodene peniaze
anebo MINI :-D
To se dalo čekat. Alpina ladí vozy BMW. Tyhle předohraby BMW nejsou!
a čí sou, 90% majitelů bmw jsou nějaký upravy od alpine .....si koupí raději k bmw elektrickou konu.
Vůbec se Alpině nedivím. BMW 1er bylo výjimečné jako zadokolka, teď zapadá mezi mnoho jiných konkurentů. Těžko by se z něj dolovala výjimečnost.
Tys někdy viděl nějaký 1er od Alpiny, z té výjimečné zadokolky? Alpina nikdy nic menšího než 3er neupravovala, že s tím nebude začínat ani teď, je celkem logické, protože jestli to neuděla s 1er, 2er, které měly klasickou koncepci, tak začínat s tím teď, když by museli řešit motor napříč, převodovku, prostě to, o čem ten člověk v rozhovoru mluví, nedává smysl tím tuplem. "Divit" by se Alpině mohl jen trumpeta tvého typu...
Vacsina majitelov 1er nemala ani paru, ktora naprava je hnacia.A dovolim si tvrdit, ze je to podobne aj pri inych. Ty si myslis, ze odfarbena trofejna pipina za volantom X5 riesi system pohonu?
Drtivá většina ano. Proč většina potom jezdí v SUV výhradně s 4x4? :-D
https://www.bmwblog.com/2010/03/24/bmw-survery-re... ...
Naběhl jsi si na smeč. Vůz bez 4x4 neseženeš nebo to lidem zní jako výhoda, tak to berou. Ale jestli to potřebují, uplatní, poznají, to s tím nesouvisí. Celá tržní společnost je založena, že každému vnutíš dle jeho peněženky něco co vůbec nepotřebuje.
Ani bych neřekl, pořád je tu spousta motorizací bez 4x4. Ať už je to Volvo, M-B, Jaguar nebo dostupnejší značky, kde vedou jasně francouzi bez 4x4. Časem asi vymizí zadokolky a převážná většina bude s 4x4 / předokolkama. Stačí se podívat na nabídku automat x manuál. Nemění to nic na tom, že ženské dají přednost SUV.
Možná proto, že se obvykle ani jiné varianty nedaly sehnat?
Nejspis aby nemuseli premyslet mad tim, ktera naprava je hnana :D
Kdo vyžaduje od bmw vyjímečnost? Vyjímeční jsou výrobci typu Pagani. Modely pak Honda NSX. Vše ostatní je mainstream. 1er přední náhon z hlediska prodejů jen prospěje. Více místa v kabině, levnější výrobní náklady.
Alpina asi končí a chce něco říci na závěr, že se bude věnovat měničím kmitočtu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.