To je zajimave s tim poklesem hodnoty. Na strane ceniku ale dokaze clovek koupit BMW s 20-30% slevou, u tohoto si nejsem jisty.
20-30 je nereálné. Možná na X7 a i to sotva. Shodou okolností jsem včera dostal nabídku do výrobu na 3er, všechny slevy včetně zohlednění členství v jedné z profesních komor dávají slevu 17,8%...
Tak mozna se situace zhorsila. Ja jsem objednaval v prosinci 2019 za -32%. Bez flotilove slevy by to mozna bylo 28%.Na 7er bylo 40% dolu.
40%? To se mi teda nezdá. Náš klient si minulý týden přebíral 750i xDrive a dostal mírně přes 20. A jelikož se jedná o společníka firmy se stovkami zaměstnanců a člověka, který jezdí 20 let v BMW (750i/ 760 ixdrive) tak pochybuju, že by z nich nevymáčkl maximální slevy a dostal polovinu oproti tebou uváděným 40%. O tom, že by kdokoliv kdykoliv dostal 40% slevu jsem nikdy neslyšel, leda že by si do toho počítal i odpočet DPH.
A když už jsme u toho a spoustu lidí to zajímá, a spousta lidí uvádí nesmyslná čísla. V dnešní době poskytované slevy do výroby u prémie střední třída: Mercedes - 15%BMW - 17,8%Alfa Romeo - 16%Volvo, 16,8%Zbytek si nepamatuju:)
Děkuji za vtipný příspěvek, zhluboka jsem se u něho zasmál. Alfa Romeo a prémiová značka? To si musím někam napsat 😀 .
Mel jsem BMW i Alfu, obe jsou premiova, jen Alfa lepe jezdi a BMW se lepe prodava. Uz to chapes?
Měl jsem půjčené 330i xDrive a AR Giula Veloce 280. Jízdně je Alfa lepší, má nesmírně přesně řízení a skutečně vás baví, navíc pádla podle mě fungují trochu lépe než v 3er, ale Giulia má zase své bolesti, jako je interiér na úrovni mainstreamu apod.
na ktory model 3ky?
330ixdrive
Skutečně jen 11kW nahoru??? Význam???
Ale na druhou stranu, pokud upravili jednotku, převodovku, můžou bejt reakce v určitých situacích lepší, než v sérii. Nicméně taky jsem čekal od Alpiny něco víc...
Ono už to asi o moc víc nepůjde. Limity dieselu vzhledem k emisím a asi hlavně pevným částicím zachytávaných filtrem jsou prostě dány. Nemyslím si, že by v Alpině byli chytřejší motoráři (programátoři) než v samotné BMW.
Cenový rozdíl 150 tisíc mluví jasně ve prospěch Alpiny, jednak je to rarita, která si nesmírně drží hodnotu, jednak máte 150 tisíc rozdíl jenom ve výbavě. Alpina má v základu jiné tlumiče, 19 kola a special pneu, přenastavení ZF převodovky apod. Navíc už z pohledu je zřejmá odlišnost, různé spoilery, splitery, 4 koncovky apod. Jinak Diesel dělá alpina zpravidla pouze mírně silnější, zatímco benzíny výrazněji, proto taky B3 má 462 koní, (ale stojí o cca 10-15 tisíc euro víc než 340i)....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.