Alpina vyladila i nejsilnější naftové BMW řady 3. Cena je přinejmenším lákavá

14 komentářů

ysbfafdsb
6. května • 16:43

To je zajimave s tim poklesem hodnoty. Na strane ceniku ale dokaze clovek koupit BMW s 20-30% slevou, u tohoto si nejsem jisty.

Tias
6. května • 16:59

20-30 je nereálné. Možná na X7 a i to sotva. Shodou okolností jsem včera dostal nabídku do výrobu na 3er, všechny slevy včetně zohlednění členství v jedné z profesních komor dávají slevu 17,8%...

ysbfafdsb
6. května • 23:23

Tak mozna se situace zhorsila. Ja jsem objednaval v prosinci 2019 za -32%. Bez flotilove slevy by to mozna bylo 28%.
Na 7er bylo 40% dolu.

Tias
7. května • 9:25

40%? To se mi teda nezdá. Náš klient si minulý týden přebíral 750i xDrive a dostal mírně přes 20. A jelikož se jedná o společníka firmy se stovkami zaměstnanců a člověka, který jezdí 20 let v BMW (750i/ 760 ixdrive) tak pochybuju, že by z nich nevymáčkl maximální slevy a dostal polovinu oproti tebou uváděným 40%. O tom, že by kdokoliv kdykoliv dostal 40% slevu jsem nikdy neslyšel, leda že by si do toho počítal i odpočet DPH.

Tias
6. května • 17:05

A když už jsme u toho a spoustu lidí to zajímá, a spousta lidí uvádí nesmyslná čísla. V dnešní době poskytované slevy do výroby u prémie střední třída: Mercedes - 15%
BMW - 17,8%
Alfa Romeo - 16%
Volvo, 16,8%Zbytek si nepamatuju:)

Nevěřící Tomáš
6. května • 19:21

Děkuji za vtipný příspěvek, zhluboka jsem se u něho zasmál. Alfa Romeo a prémiová značka? To si musím někam napsat 😀 .

Adam
6. května • 22:53

Mel jsem BMW i Alfu, obe jsou premiova, jen Alfa lepe jezdi a BMW se lepe prodava. Uz to chapes?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
7. května • 9:22

Měl jsem půjčené 330i xDrive a AR Giula Veloce 280. Jízdně je Alfa lepší, má nesmírně přesně řízení a skutečně vás baví, navíc pádla podle mě fungují trochu lépe než v 3er, ale Giulia má zase své bolesti, jako je interiér na úrovni mainstreamu apod.

Market
6. května • 17:30

na ktory model 3ky?

Tias
6. května • 19:09

330ixdrive

Ginter
6. května • 10:55

Skutečně jen 11kW nahoru??? Význam???

Lulda
6. května • 11:52

Ale na druhou stranu, pokud upravili jednotku, převodovku, můžou bejt reakce v určitých situacích lepší, než v sérii. Nicméně taky jsem čekal od Alpiny něco víc...

Ginter
6. května • 12:03

Ono už to asi o moc víc nepůjde. Limity dieselu vzhledem k emisím a asi hlavně pevným částicím zachytávaných filtrem jsou prostě dány. Nemyslím si, že by v Alpině byli chytřejší motoráři (programátoři) než v samotné BMW.

Tias
6. května • 16:10

Cenový rozdíl 150 tisíc mluví jasně ve prospěch Alpiny, jednak je to rarita, která si nesmírně drží hodnotu, jednak máte 150 tisíc rozdíl jenom ve výbavě. Alpina má v základu jiné tlumiče, 19 kola a special pneu, přenastavení ZF převodovky apod. Navíc už z pohledu je zřejmá odlišnost, různé spoilery, splitery, 4 koncovky apod. Jinak Diesel dělá alpina zpravidla pouze mírně silnější, zatímco benzíny výrazněji, proto taky B3 má 462 koní, (ale stojí o cca 10-15 tisíc euro víc než 340i)....

Doporučujeme

Články odjinud