Alpina D3 Bi-Turbo má po neviditelném faceliftu. Ukáže se ve Frankfurtu

Alpina D3 Bi-Turbo má po decentním faceliftu, který se taktéž ukáže na autosalonu ve Frankfurtu. Změny ovšem nejsou nijak radikální. V podstatě se pouze decentně vylepšil design. Po technické stránce se pořád jedná o trojkové BMW osazené naftovým šestiválcem s výkonem 257 kW (350 koní).

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Na odhalení designových novinek pro modelový rok 2016 se musíte pořádně soustředit, protože jsou opravdu detailní a Alpina D3 tak na první pohled vypadá, že se nezměnila. Novější verzi ovšem prozradí upravený přední nárazník a jiné chromové lišty nad mlhovkami. Nová jsou také přední světla kompletně složená z diod. Vzadu pak opět najdeme lehce pozměněný nárazník a především světla s novou grafikou.

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

O pohon se stále stará šestiválcový dieselový motor s parametry 257 kW (350 k) a 700 Nm. Sedan vystřelí na stovku za 4,6 s a maximálně jede 276 km/h ovšem spotřeba by se měla pohybovat lehce nad pěti litry. Kombi má čas na zrychlení stejný, maximálka je nižší o 2 km/h. Omlazená Alpina D3 se začne prodávat na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků