Alpina D3 Bi-Turbo má po neviditelném faceliftu. Ukáže se ve Frankfurtu

Alpina D3 Bi-Turbo má po decentním faceliftu, který se taktéž ukáže na autosalonu ve Frankfurtu. Změny ovšem nejsou nijak radikální. V podstatě se pouze decentně vylepšil design. Po technické stránce se pořád jedná o trojkové BMW osazené naftovým šestiválcem s výkonem 257 kW (350 koní).

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Na odhalení designových novinek pro modelový rok 2016 se musíte pořádně soustředit, protože jsou opravdu detailní a Alpina D3 tak na první pohled vypadá, že se nezměnila. Novější verzi ovšem prozradí upravený přední nárazník a jiné chromové lišty nad mlhovkami. Nová jsou také přední světla kompletně složená z diod. Vzadu pak opět najdeme lehce pozměněný nárazník a především světla s novou grafikou.

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

O pohon se stále stará šestiválcový dieselový motor s parametry 257 kW (350 k) a 700 Nm. Sedan vystřelí na stovku za 4,6 s a maximálně jede 276 km/h ovšem spotřeba by se měla pohybovat lehce nad pěti litry. Kombi má čas na zrychlení stejný, maximálka je nižší o 2 km/h. Omlazená Alpina D3 se začne prodávat na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků