Alpina B7 po roce ještě zrychlila. Z maximálních 310 na 330 km/hod

Při příležitosti uvedení modelu B7 Bi-Turbo aktualizovala značka Alpina technická data tohoto modelu. Samozřejmě k lepšímu....

Už 330 kilometrů v hodině je oficiální maximální rychlost supersedanu Alpina B7. Když společnost vůz vloni prezentovala veřejnosti, bylo v kolonce maximální rychlost u technických údajů uvedeno číslo o dvacet kilometrů nižší. Značka totiž ještě vyladila dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec.

Má nové písty, změněné sání i nový výfuk. Agregát má tedy aktuálně výkon 447 kW (608 koní) a maximální točivý moment 800 Nm. Ten je dostupný v pásmu od 3000 do 5000 otáček. Osmistupňová automatická převodovka ZF zařizuje přenos sil na všechna čtyři kola.

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Při tom všem zůstává Alpina B7 Bi-turbo komfortním vozem. Vychází totiž z modelu BMW 7 s dlouhým rozvorem, což znamená celkovou délku 5250 milimetrů. I když má vůz hmotnost 2 110 kilogramů, rozjede se z nuly na stovku za 3,7 sekundy.

Laboratorní hodnota spotřeby pak činí 10,4 litru na sto kilometrů.

Vůz si můžete prohlédnout na následujících snímcích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků