Alpina B7 po roce ještě zrychlila. Z maximálních 310 na 330 km/hod

Při příležitosti uvedení modelu B7 Bi-Turbo aktualizovala značka Alpina technická data tohoto modelu. Samozřejmě k lepšímu....

Už 330 kilometrů v hodině je oficiální maximální rychlost supersedanu Alpina B7. Když společnost vůz vloni prezentovala veřejnosti, bylo v kolonce maximální rychlost u technických údajů uvedeno číslo o dvacet kilometrů nižší. Značka totiž ještě vyladila dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec.

Má nové písty, změněné sání i nový výfuk. Agregát má tedy aktuálně výkon 447 kW (608 koní) a maximální točivý moment 800 Nm. Ten je dostupný v pásmu od 3000 do 5000 otáček. Osmistupňová automatická převodovka ZF zařizuje přenos sil na všechna čtyři kola.

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Při tom všem zůstává Alpina B7 Bi-turbo komfortním vozem. Vychází totiž z modelu BMW 7 s dlouhým rozvorem, což znamená celkovou délku 5250 milimetrů. I když má vůz hmotnost 2 110 kilogramů, rozjede se z nuly na stovku za 3,7 sekundy.

Laboratorní hodnota spotřeby pak činí 10,4 litru na sto kilometrů.

Vůz si můžete prohlédnout na následujících snímcích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků