Alpina B7 po roce ještě zrychlila. Z maximálních 310 na 330 km/hod

Při příležitosti uvedení modelu B7 Bi-Turbo aktualizovala značka Alpina technická data tohoto modelu. Samozřejmě k lepšímu....

Už 330 kilometrů v hodině je oficiální maximální rychlost supersedanu Alpina B7. Když společnost vůz vloni prezentovala veřejnosti, bylo v kolonce maximální rychlost u technických údajů uvedeno číslo o dvacet kilometrů nižší. Značka totiž ještě vyladila dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec.

Má nové písty, změněné sání i nový výfuk. Agregát má tedy aktuálně výkon 447 kW (608 koní) a maximální točivý moment 800 Nm. Ten je dostupný v pásmu od 3000 do 5000 otáček. Osmistupňová automatická převodovka ZF zařizuje přenos sil na všechna čtyři kola.

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Při tom všem zůstává Alpina B7 Bi-turbo komfortním vozem. Vychází totiž z modelu BMW 7 s dlouhým rozvorem, což znamená celkovou délku 5250 milimetrů. I když má vůz hmotnost 2 110 kilogramů, rozjede se z nuly na stovku za 3,7 sekundy.

Laboratorní hodnota spotřeby pak činí 10,4 litru na sto kilometrů.

Vůz si můžete prohlédnout na následujících snímcích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků