Alpina B7 po roce ještě zrychlila. Z maximálních 310 na 330 km/hod

Při příležitosti uvedení modelu B7 Bi-Turbo aktualizovala značka Alpina technická data tohoto modelu. Samozřejmě k lepšímu....

Už 330 kilometrů v hodině je oficiální maximální rychlost supersedanu Alpina B7. Když společnost vůz vloni prezentovala veřejnosti, bylo v kolonce maximální rychlost u technických údajů uvedeno číslo o dvacet kilometrů nižší. Značka totiž ještě vyladila dvěma turbodmychadly přeplňovaný osmiválec.

Má nové písty, změněné sání i nový výfuk. Agregát má tedy aktuálně výkon 447 kW (608 koní) a maximální točivý moment 800 Nm. Ten je dostupný v pásmu od 3000 do 5000 otáček. Osmistupňová automatická převodovka ZF zařizuje přenos sil na všechna čtyři kola.

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo ukazuje, že není potřeba čekat na BMW M7

Při tom všem zůstává Alpina B7 Bi-turbo komfortním vozem. Vychází totiž z modelu BMW 7 s dlouhým rozvorem, což znamená celkovou délku 5250 milimetrů. I když má vůz hmotnost 2 110 kilogramů, rozjede se z nuly na stovku za 3,7 sekundy.

Laboratorní hodnota spotřeby pak činí 10,4 litru na sto kilometrů.

Vůz si můžete prohlédnout na následujících snímcích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků