Alpina B6 GT3: návrat na okruhy po letech

V expozici německé společnosti Alpina se vedle limuzíny B7 objevila i finální podoba okruhové verze modelu B6, která, jak již z názvu vyplývá, vychází z BMW řady 6. Podívejme, co v sobě skrývá toto ostré kupé se zvučným jménem a zda má na to vrátit Alpinu po dvaceti letech zpátky do „ringu“.

Sportovec, jenž se letos zúčastní evropské série FIA GT3, v sobě ukrývá upravený kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l který disponuje výkonem 390 kW/530 koní a maximálním točivým momentem 725 Nm. Ten je přenášený samozřejmě na kola zadní nápravy a jezdci bude pomáhat řada elektronických systémů. Jejich přítomnost je nutná i z toho důvodu, že Alpina hodlá tento model prodávat a to nejen týmům, ale zřejmě i „civilním“ řidičům. I navzdory tomu, že model B6 GT3 má již několik hodin po premiéře, výrobce si bližší technické údaje zatím drží pro sebe.
Již brzy ale tento model uvidíme na těch nejznámějších evropských okruzích, od slavné Severní Smyčky až po britský Silverstone.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
BMW Alpina B6 GT3
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků