Alpina B6 Bi-Turbo Cabrio: 507 koní, 700 Nm, 311 km/h

Alpina B6 Bi-Turbo Cabrio: 507 koní, 700 Nm, 311 km/h

Alpina představí na IAA svůj nejnovější model B6 Bi-Turbo Cabrio. Novinka vychází z BMW 650i Convertible, ale oproti němu je výrazně výkonnější a podstatně rychlejší. Základem je benzinový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který pod kapotou 650i dává řidiči k dispozici 407 koní a 600 Nm.

ČTĚTE TAKÉ:
Alpina B5 Bi-Turbo: B5 F10 detailně
Alpina B7 Bi-Turbo: tradice pokračuje i v USA

To se ale technikům od Alpiny zdálo málo, takže výkon zvedli na 507 koní a točivý moment dostupný mezi 3000 a 4750 ot./min na 700 Nm.  Zrychlení z nuly na stovku zvládne B6 Bi-Turbo Cabrio za 4,8 s, což je o dvě desetinky lepší čas. Maximální rychlost přesahuje hranici 300 km/h (311 km/h). Standardní verze jezdí nanejvýš 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Kromě výkonnějšího motoru dostalo šestkové kabrio jiná kola, přepracovaný nárazník, karbonové doplňky a decentní zadní spoiler. Po kabrioletu bude brzy následovat také B6 Bi-Turbo s karoserií kupé

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků