Alpina B6 Bi-Turbo Cabrio: 507 koní, 700 Nm, 311 km/h

Alpina představí na IAA svůj nejnovější model B6 Bi-Turbo Cabrio. Novinka vychází z BMW 650i Convertible, ale oproti němu je výrazně výkonnější a podstatně rychlejší. Základem je benzinový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který pod kapotou 650i dává řidiči k dispozici 407 koní a 600 Nm.

ČTĚTE TAKÉ:
Alpina B5 Bi-Turbo: B5 F10 detailně
Alpina B7 Bi-Turbo: tradice pokračuje i v USA

To se ale technikům od Alpiny zdálo málo, takže výkon zvedli na 507 koní a točivý moment dostupný mezi 3000 a 4750 ot./min na 700 Nm.  Zrychlení z nuly na stovku zvládne B6 Bi-Turbo Cabrio za 4,8 s, což je o dvě desetinky lepší čas. Maximální rychlost přesahuje hranici 300 km/h (311 km/h). Standardní verze jezdí nanejvýš 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Kromě výkonnějšího motoru dostalo šestkové kabrio jiná kola, přepracovaný nárazník, karbonové doplňky a decentní zadní spoiler. Po kabrioletu bude brzy následovat také B6 Bi-Turbo s karoserií kupé

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků