Alpina B6 Bi-Turbo Cabrio: 507 koní, 700 Nm, 311 km/h

Alpina představí na IAA svůj nejnovější model B6 Bi-Turbo Cabrio. Novinka vychází z BMW 650i Convertible, ale oproti němu je výrazně výkonnější a podstatně rychlejší. Základem je benzinový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který pod kapotou 650i dává řidiči k dispozici 407 koní a 600 Nm.

ČTĚTE TAKÉ:
Alpina B5 Bi-Turbo: B5 F10 detailně
Alpina B7 Bi-Turbo: tradice pokračuje i v USA

To se ale technikům od Alpiny zdálo málo, takže výkon zvedli na 507 koní a točivý moment dostupný mezi 3000 a 4750 ot./min na 700 Nm.  Zrychlení z nuly na stovku zvládne B6 Bi-Turbo Cabrio za 4,8 s, což je o dvě desetinky lepší čas. Maximální rychlost přesahuje hranici 300 km/h (311 km/h). Standardní verze jezdí nanejvýš 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Kromě výkonnějšího motoru dostalo šestkové kabrio jiná kola, přepracovaný nárazník, karbonové doplňky a decentní zadní spoiler. Po kabrioletu bude brzy následovat také B6 Bi-Turbo s karoserií kupé

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků