Alpina B5 F10: unikly první fotografie nové B5 Bi-Turbo

Oficiální snímky nové Alpiny B5 se objevily ještě dříve, než se předpokládalo. Máme jich zatím k dispozici jen omezené spektrum a též ověřených informací není nejvíce, ale i tak si o novince můžeme udělat první ucelený obrázek.

Vůz vychází z nové generace BMW 5 (F10), ale má nabízet jízdní výkony na úrvni zatím neexistující M5. Osmiválec BMW s objemem 4,4 l dosahuje v této verzi výkonu 507 koní (378 kW) a točivého momentu 700 Nm. Na kola zadní nápravy se přenáší skrze osmistupňovou automatickou převodovku se sportovněji odladěným řídicím programem.

Podle Alpiny její nová B5 zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,7 s a dosáhne rychlosti 307 km/h. Samozřejmostí jsou stylistické doplňky včetně specifických spoilerů a litých kol, jež odkazují na bohatou minulost Alpiny jakožto jednoho z nejrespektovanějších úpravců vozů značky BMW.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Alpina B5 F10 na prvních uniknuvších snímcích, níže dříve uvolněná první skica
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků