Alpina B4 BiTurbo: kout železo, dokud je žhavé…

Automobilka Alpina Burkharda Bovensiepena z německého Buchloe rozšiřuje svoji nabídku o přestavbu nového kupé z Mnichova.

Letos v Detroitu slavila svoji výstavní premiéru studie BMW Concept 4 Series Coupe, už tehdy bylo všem jasné, že sériové provedení na sebe nenechá dlouho čekat. Nové kupé BMW 4 se stalo skutečností letos v červnu, ovšem u automobilky Alpina nezaháleli a již na autosalonu v Tokiu představili svoji adaptaci tohoto modelu, která se začne prodávat v květnu příštího roku pod označením Alpina B4 BiTurbo Coupe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alpina B4 BiTurbo byla představena v Tokiu

Na první pohled se žádného šoku neobávejte: Alpina B4 BiTurbo zkrátka jede v kolejích aktuální tvorby Alpiny. Těšit se tak můžete na typické modré lakování, jednoduché polepy s tenkými linkami i na dnes již klasická vícepaprsková litá kola, jež mají v tomto případě průměr 20 palců a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. Na první pohled si pak ještě všimneme nových spoilerů nebo dvou párů koncovek nerezového výfukového traktu.

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Modifikace interiéru jsou i v případě této Alpiny minimální (volant vpravo a „rozsypaný čaj“ na displeji odkazují na premiéru v Japonsku), těšit se ale můžete třeba na přečalouněná kožená sedadla, emblémy Alpina a plaketu s výrobním číslem pod panelem rádia na středové konzole. Podvozek je opatřen tužším pérováním a sníženou světlostí, účinnější brzdová soustava má ventilované kotouče o průměru 370 mm vpředu a 345 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O typická kola, modré lakování ani decentně přepracovaný interiér ochuzeni nebudete

O pohon se stará přepracovaný, podélně uložený zážehový šestiválec s válci v řadě, objemem 3,0 l a dvojicí turbodmychadel, který dosahuje výkonu 410 koní (301 kW) a točivého momentu 600 Nm. V kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,2 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 305 km/h, přičemž v kombinovaném režimu se má spokojit s průměrnou spotřebou 7,6 l/100 km.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 5 3
Rok výroby: 2008
Stav: 183 232 km
Cena: 282 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 397 km
Cena: 152 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 138 913 km
Cena: 252 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 156 564 km
Cena: 176 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků