Alpina B4 BiTurbo: kout železo, dokud je žhavé…

Automobilka Alpina Burkharda Bovensiepena z německého Buchloe rozšiřuje svoji nabídku o přestavbu nového kupé z Mnichova.

Letos v Detroitu slavila svoji výstavní premiéru studie BMW Concept 4 Series Coupe, už tehdy bylo všem jasné, že sériové provedení na sebe nenechá dlouho čekat. Nové kupé BMW 4 se stalo skutečností letos v červnu, ovšem u automobilky Alpina nezaháleli a již na autosalonu v Tokiu představili svoji adaptaci tohoto modelu, která se začne prodávat v květnu příštího roku pod označením Alpina B4 BiTurbo Coupe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alpina B4 BiTurbo byla představena v Tokiu

Na první pohled se žádného šoku neobávejte: Alpina B4 BiTurbo zkrátka jede v kolejích aktuální tvorby Alpiny. Těšit se tak můžete na typické modré lakování, jednoduché polepy s tenkými linkami i na dnes již klasická vícepaprsková litá kola, jež mají v tomto případě průměr 20 palců a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. Na první pohled si pak ještě všimneme nových spoilerů nebo dvou párů koncovek nerezového výfukového traktu.

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Modifikace interiéru jsou i v případě této Alpiny minimální (volant vpravo a „rozsypaný čaj“ na displeji odkazují na premiéru v Japonsku), těšit se ale můžete třeba na přečalouněná kožená sedadla, emblémy Alpina a plaketu s výrobním číslem pod panelem rádia na středové konzole. Podvozek je opatřen tužším pérováním a sníženou světlostí, účinnější brzdová soustava má ventilované kotouče o průměru 370 mm vpředu a 345 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O typická kola, modré lakování ani decentně přepracovaný interiér ochuzeni nebudete

O pohon se stará přepracovaný, podélně uložený zážehový šestiválec s válci v řadě, objemem 3,0 l a dvojicí turbodmychadel, který dosahuje výkonu 410 koní (301 kW) a točivého momentu 600 Nm. V kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,2 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 305 km/h, přičemž v kombinovaném režimu se má spokojit s průměrnou spotřebou 7,6 l/100 km.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků