Třílitrový šestiválec dostal nová jednokomorová turbodmychadla, která společně s řídicí jednotkou a výfukem posunula výkon k 364 kW (495 k) a točivý moment na velmi příjemných 730 Nm. Zdroj: Alpina

Třílitrový šestiválec dostal nová jednokomorová turbodmychadla, která společně s řídicí jednotkou a výfukem posunula výkon k 364 kW (495 k) a točivý moment na velmi příjemných 730 Nm. | Zdroj: Alpina

To jsou parametry, které překonávají standardní provedení současné M3 s 353 kW (480 k) a 550 Nm, z hlediska točivého momentu je pak Alpina dokonce lepší, než verze Competition s 650 Nm. Zdroj: Alpina

To jsou parametry, které překonávají standardní provedení současné M3 s 353 kW (480 k) a 550 Nm, z hlediska točivého momentu je pak Alpina dokonce lepší, než verze Competition s 650 Nm. | Zdroj: Alpina

Díky pohonu všech kol lze sílu dokonale využít – na 100 km/h verze B3 vystřelí už za 3,6 sekundy a jejím maximem je 305 km/h, takže na Autobahnu nechá M3 s maximálkou 290 km/h (a to ještě s M Driver’s paketem) za sebou. Zdroj: Alpina

Díky pohonu všech kol lze sílu dokonale využít – na 100 km/h verze B3 vystřelí už za 3,6 sekundy a jejím maximem je 305 km/h, takže na Autobahnu nechá M3 s maximálkou 290 km/h (a to ještě s M Driver’s paketem) za sebou. | Zdroj: Alpina

Tradiční kvalitou jakékoliv Alpiny je delikátně nastavené odpružení, které u B3 disponuje čtyřmi režimy – Comfort+, Comfort, Sport a Sport+. Zdroj: Alpina

Tradiční kvalitou jakékoliv Alpiny je delikátně nastavené odpružení, které u B3 disponuje čtyřmi režimy – Comfort+, Comfort, Sport a Sport+. | Zdroj: Alpina

Nastavitelné tlumiče spolupracují se specifickými pružinami, stabilizátory a silentbloky Alpina, výsledkem má být široká variabilita od pohodlí až po dokonalou dynamiku. Zdroj: Alpina

Nastavitelné tlumiče spolupracují se specifickými pružinami, stabilizátory a silentbloky Alpina, výsledkem má být široká variabilita od pohodlí až po dokonalou dynamiku. | Zdroj: Alpina

Zvenčí se velké drama neudálo – máme zde aerodynamické doplňky na předním a zadním nárazníku, v nabídce nechybí tradiční odstíny modré a zelené, ale můžete si dopřát i standardní laky BMW nebo vybrat v nabídce Individual. Zdroj: Alpina

Zvenčí se velké drama neudálo – máme zde aerodynamické doplňky na předním a zadním nárazníku, v nabídce nechybí tradiční odstíny modré a zelené, ale můžete si dopřát i standardní laky BMW nebo vybrat v nabídce Individual. | Zdroj: Alpina

Uvnitř B3 těží z várky posledních vylepšení trojkové řady – především zde najdeme zakřivený displej s úhlopříčkou 14,9 palce, propojující přístrojový štít s infotainmentem na systému BMW Operating Systém 8. Zdroj: Alpina

Uvnitř B3 těží z várky posledních vylepšení trojkové řady – především zde najdeme zakřivený displej s úhlopříčkou 14,9 palce, propojující přístrojový štít s infotainmentem na systému BMW Operating Systém 8. | Zdroj: Alpina

Tradiční špetku exkluzivity dodává plaketka s pořadovým číslem vozu. Zdroj: Alpina

Tradiční špetku exkluzivity dodává plaketka s pořadovým číslem vozu. | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

Alpina B3 Zdroj: Alpina

Alpina B3 | Zdroj: Alpina

To jsou parametry, které překonávají standardní provedení současné M3 s 353 kW (480 k) a 550 Nm, z hlediska točivého momentu je pak Alpina dokonce lepší, než verze Competition s 650 Nm. Zdroj: Alpina
Díky pohonu všech kol lze sílu dokonale využít – na 100 km/h verze B3 vystřelí už za 3,6 sekundy a jejím maximem je 305 km/h, takže na Autobahnu nechá M3 s maximálkou 290 km/h (a to ještě s M Driver’s paketem) za sebou. Zdroj: Alpina
Tradiční kvalitou jakékoliv Alpiny je delikátně nastavené odpružení, které u B3 disponuje čtyřmi režimy – Comfort+, Comfort, Sport a Sport+. Zdroj: Alpina
Nastavitelné tlumiče spolupracují se specifickými pružinami, stabilizátory a silentbloky Alpina, výsledkem má být široká variabilita od pohodlí až po dokonalou dynamiku. Zdroj: Alpina
16
Fotogalerie

Alpina B3 má po faceliftu. Jede až 305 km/h a ve sprintech vypráská plnokrevné sporťáky

Nedlouho po představení vylepšené řady 3 tu máme „vždy lepší BMW“ v podání expertů z Buchloe.

V těsném závěsu po modernizované trojce přichází se svou interpretací také Alpina. Zvenčí se velké drama neudálo – máme zde aerodynamické doplňky na předním a zadním nárazníku, v nabídce nechybí tradiční odstíny modré a zelené, ale můžete si dopřát i standardní laky BMW nebo vybrat v nabídce Individual. Třílitrový šestiválec dostal nová jednokomorová turbodmychadla, která společně s řídicí jednotkou a výfukem posunula výkon k 364 kW (495 k) a točivý moment na příjemných 730 Nm.

To jsou parametry, které překonávají standardní provedení současné M3 s 353 kW (480 k) a 550 Nm, z hlediska točivého momentu je pak Alpina dokonce lepší než verze Competition s 650 Nm. Díky pohonu všech kol lze sílu dokonale využít – na 100 km/h verze B3 vystřelí už za 3,6 sekundy a jejím maximem je 305 km/h, takže na Autobahnu nechá M3 s maximálkou 290 km/h (a to ještě s M Driver’s paketem) za sebou.

Tradiční kvalitou Alpiny je delikátně naladěné odpružení, které u B3 disponuje čtyřmi režimy – Comfort+, Comfort, Sport a Sport+. Nastavitelné tlumiče spolupracují se specifickými pružinami, stabilizátory a silentbloky Alpina, výsledkem má být široká variabilita od pohodlí až po dokonalou dynamiku.

Uvnitř B3 těží z várky posledních vylepšení trojkové řady – především zde najdeme zakřivený displej s úhlopříčkou 14,9", propojující přístrojový štít s infotainmentem na systému BMW Operating Systém 8. Provedení interiéru zpracují mistři čalouníci dle přání zákazníka, tradiční špetku exkluzivity dodává plaketka s pořadovým číslem vozu.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud