Alpha snad nezná hranice. Roztomilý pick-up Wolf Plus má stan i solární panel

Návrhů má kalifornský start-up už několik. Produkce samotných modelů je však stále daleko.

Mladá kalifornská automobilka Alpha Motor Corporation přichází s další, v pořadí již čtvrtou novinkou, která rozšiřuje v budoucnu snad příchozí portfolio retro vypadajících elektromobilů. Po kupé Ace a crossoveru Jax ukazuje značka praktičtější variantu svého pick-upu Wolf. Specifikace s dodatkem Plus je prostornější a také představuje možné příslušenství modelu.

Dacia Spring je nejlevnější elektromobil v Česku. Pro každého ale není ani náhodou

Dacia Spring je nejlevnější elektromobil v Česku. Pro každého ale není ani náhodou

Na identické platformě jako dřívější sourozenci se Wolf Plus dočkal prodloužené kabiny s dalším párem dveří a tedy i čtyřmístným interiérem. Na americká měřítka jde ale stále o kompaktní pick-up s délkou 5150 mm a korbou o délce 1652 mm – tu lze mimochodem doplnit o rozšiřující rám, umístěný do vyklopených dveří korby.  

Z dalšího příslušenství se objevuje i zahrádka na střechu či rozměrný solární panel umístěný na rám korby a nepochybně zvyšující dojezd elektromobilu. Ve stylu loga značky se ukazuje na fotkách i velký stan, který je připojitelný k zadní části vozu – z pick-upu a jeho korby se tak stane využitelná část celého příbytku.

Začal jako čára v písku, teď je legendou. Znáte příběh prvního Land Roveru?

Začal jako čára v písku, teď je legendou. Znáte příběh prvního Land Roveru?

Model chce společnost nabízet s jedním nebo dvěma elektromotory. Baterie má zajistit dojezd přes 400 kilometrů, přičemž v nejsilnější verzi by Wolf Plus akceleroval z nuly na 100 km/h za asi 6 sekund. K hrstce prvotních informací nakonec zmiňuje Alpha schopnost tažení přívěsu o hmotnosti až 3050 kg.

Stejně jako pro dříve uvedené modely i pro Wolf Plus už značka přijímá rezervace. Začátek dodávek svých modelů ale plánuje až na rok 2023. Do té doby se může mnohé změnit. Alpha zmiňuje cenovku praktičtějšího pick-upu na 40.000 až 48.000 dolarů (asi 860.000 až 1,03 milionu korun).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M3 Competition: Nekouše, ale stejně ho budete šťourat klackem

BMW M3 Competition

Šestiválec, dvě turba, pohon zadních kol a rozměry a hmotnost dvacet let staré M5. Nové BMW M3 Competition je tady a brousí si zuby na to nejlepší, co se dnes dá koupit.

včera | Vladimír Kadera
TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků