Alonso se chystá na svůj možná nejdůležitější závod. A takhle mu staví formuli

Dost možná nejdůležitější závod pro Fernanda Alonsa se jede již na konci příštího měsíce. Přípravy jsou intenzivní.

V britském Wokingu, kde sídlí automobilka McLaren, se právě intenzivně pracuje na přípravách do závodu 500 mil Indianapolis, který se jede 26. května. Fernando Alonso, tovární jezdec značky, se bude místo líbání pod rozkvetlou třešní chystat na svůj další triumf.

Fernando Alonso končí ve Formuli 1! Rozhodnutý byl už dlouho

Fernando Alonso končí ve Formuli 1! Rozhodnutý byl už dlouho

Do vítězství v tomto závodě jsou totiž odhodlaní dát úplně všechno. Na níže přiloženém videu se můžete podívat na časosběr stavby pro tento závod specifického monopostu. Na použitých komponentech není nic unikátního. Všechny zúčastněné týmy totiž musejí používat stejné šasi a stejný šestiválcový motor Chevrolet.

První Brit, který se stal mistrem světa Formule 1, zemřel před šedesáti lety

První Brit, který se stal mistrem světa Formule 1, zemřel před šedesáti lety

Pokud Fernando Alonso vyhraje tento závod, stane se teprve druhým držitelem takzvané Trojité koruny motorsportu v historii. To znamená, že bude mít na svém kontě připsány vítězství v závodech Le Mans, Velké ceny Monaka a právě Indianapolis 500. Jediným držitelem tohoto titulu je prozatím Graham Hill, který jej obdržel v roce 1972.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků