Test na alkohol: Jak je to s absolutní nulou? A jak si spočítat zbytkový alkohol?

Jan Švík  |  11. 01. 2018 19:16

Pořád se říká že zákony EU by měli být stejné. V EU je většinou hranice 0,5 tak proč to u nás nejde taky,ale ostatní zákony jdou bez problému.

Odpovědět  |   | 
N.  |  11. 01. 2018 20:27

Uvolnění pravidel samozřejmě nepřipadá v úvahu, protože jsme jiná mentalita a kdesi cosi. Prostě by se hůř kasírovalo, což je hlavní a zároveň jediný zájem všech zainteresovaných. A čím víc u toho kvákají o bezpečnosti, tím víc chtějí vybrat. Ale počkejte na tu aktuální idiotskou žabožroutskou osmdesátku a podobné nesmysly, to tu máme do 5 let taky, v tomhle případě už totiž najednou jiná mentalita nejsme. Fašismus nevymřel, naopak je silnější, než kdy dřív, jen přesunul pole působnosti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 08:25

Ve fasismu bys napriklad podobny blabol bez postihu nejspise nenapsal, takze asi tak.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 01. 2018 09:08

Tak to bys měl vidět ty rakušáky motající se po silnicích. Před každou vesnickou hospodou stojí večer 20 aut.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 01. 2018 17:43

Neřekl bych, že se Rakušáci motají po silnici. Pokud se nepletu, tak mají toleranci 0,4 promile. Rodinka si zajede v Sobotu nebo v Neděli do heurigenu (hospůdečka) dají si něco na jídlo, taťka si dá 2 deci grunerveltliner, a v pohodě a bezpečně to těch pár kilometrů domů odřídí. Toto rozhodně nejsou ti, co bourají.
Jsem přesvědčený, že u nás by to fungovalo také tak. Neuznávám pitomé řeči, že když Čechovi povolíte jedno pivo, tak si dá dvě. Jednak se nepovoluje množství piva, ale promile alkoholu v krvi. A pokud má někdo například 0,6 tak má prostě smůlu.
A ještě ke statistikám. Nebourají ti, kteří mají do 0,4 promile, ale ti, kteří mají hodně "nakoupeno".

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 01. 2018 16:43

Už nějaký ten pátek tam pracuji a vím co dokáží - hlavně v pátek odpoledne. Tak tady nepiš bláboly o rodinách na Heurige.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  12. 01. 2018 09:12

Jediné v čem máme jinou mentalitu je to komunistické uvažování PČR, která chce něco co nelze. Nulová tolerance je produkt nevědomosti ale hlavně chamtivosti policie, aby mohla -
ne pomáhat a chránit, ale ale buzerovat a kasírovat.
Zdaleka to není jediné viditelné co PČR v tomto duchu dělá - Měří v lese na rovném úseku, před školou je nepotkáte. Číhá na nových stopkách, než si lidi zvyknou. Atd. jistě více o čem píšu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 09:38

Nase mentalita je jina predevsim v tom, ze ve vsem vidime spiknuti, vsechny zakony nas omezuji/buzeruji a chyby hledame vetsinoiu jinde nez u sebe.

Odpovědět  |   | 
Arcturus  |  15. 01. 2018 12:20

"Nulová tolerance je produkt nevědomosti ale hlavně chamtivosti policie, aby mohla -
ne pomáhat a chránit, ale ale buzerovat a kasírovat." Tak nejezdi nalitej a muze ti to byt jedno ne?

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  12. 01. 2018 08:11

Z textu vyplývá, že pokud jsem na dranc, tak je výhodnější dechovou zkoušku odmítnout. Pak mi hrozí jen pokuta a dvouletý zákaz řízení. Pokud bych se zkoušce podrobil a výsledek by byl na jedno promile, můžu jít na tři roky sedět, deset let nebudu řídit a ještě dostanu pokutu... Opravdu je to tak správně?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  12. 01. 2018 08:47

Ano, přesně tak.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  12. 01. 2018 10:10

na Maltě a v GB mají až 0,8, v některých státech USA policajti nemůžou zastavit auto, pokud nespáchá řidič přestupek, protože by to bylo omezování osobní svobody

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 01. 2018 17:46

Myslím, že bys tady americké zákony nechtěl.

Odpovědět  |   | 
o  |  05. 02. 2018 23:32

auto jak auto ale na kole 0%

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A