Test na alkohol: Jak je to s absolutní nulou? A jak si spočítat zbytkový alkohol?

Jan Švík  |  11. 01. 2018 19:16  |  [79.98.72.xxx]

Pořád se říká že zákony EU by měli být stejné. V EU je většinou hranice 0,5 tak proč to u nás nejde taky,ale ostatní zákony jdou bez problému.

Odpovědět  |   | 
N.  |  11. 01. 2018 20:27  |  [188.75.144.xxx]

Uvolnění pravidel samozřejmě nepřipadá v úvahu, protože jsme jiná mentalita a kdesi cosi. Prostě by se hůř kasírovalo, což je hlavní a zároveň jediný zájem všech zainteresovaných. A čím víc u toho kvákají o bezpečnosti, tím víc chtějí vybrat. Ale počkejte na tu aktuální idiotskou žabožroutskou osmdesátku a podobné nesmysly, to tu máme do 5 let taky, v tomhle případě už totiž najednou jiná mentalita nejsme. Fašismus nevymřel, naopak je silnější, než kdy dřív, jen přesunul pole působnosti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 08:25  |  [89.176.140.xxx]

Ve fasismu bys napriklad podobny blabol bez postihu nejspise nenapsal, takze asi tak.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 01. 2018 09:08  |  [178.115.129.xxx]

Tak to bys měl vidět ty rakušáky motající se po silnicích. Před každou vesnickou hospodou stojí večer 20 aut.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 01. 2018 17:43  |  [46.39.170.xxx]

Neřekl bych, že se Rakušáci motají po silnici. Pokud se nepletu, tak mají toleranci 0,4 promile. Rodinka si zajede v Sobotu nebo v Neděli do heurigenu (hospůdečka) dají si něco na jídlo, taťka si dá 2 deci grunerveltliner, a v pohodě a bezpečně to těch pár kilometrů domů odřídí. Toto rozhodně nejsou ti, co bourají.
Jsem přesvědčený, že u nás by to fungovalo také tak. Neuznávám pitomé řeči, že když Čechovi povolíte jedno pivo, tak si dá dvě. Jednak se nepovoluje množství piva, ale promile alkoholu v krvi. A pokud má někdo například 0,6 tak má prostě smůlu.
A ještě ke statistikám. Nebourají ti, kteří mají do 0,4 promile, ale ti, kteří mají hodně "nakoupeno".

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 01. 2018 16:43  |  [89.24.147.xxx]

Už nějaký ten pátek tam pracuji a vím co dokáží - hlavně v pátek odpoledne. Tak tady nepiš bláboly o rodinách na Heurige.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  12. 01. 2018 09:12  |  [89.31.162.xxx]

Jediné v čem máme jinou mentalitu je to komunistické uvažování PČR, která chce něco co nelze. Nulová tolerance je produkt nevědomosti ale hlavně chamtivosti policie, aby mohla -
ne pomáhat a chránit, ale ale buzerovat a kasírovat.
Zdaleka to není jediné viditelné co PČR v tomto duchu dělá - Měří v lese na rovném úseku, před školou je nepotkáte. Číhá na nových stopkách, než si lidi zvyknou. Atd. jistě více o čem píšu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 01. 2018 09:38  |  [89.176.140.xxx]

Nase mentalita je jina predevsim v tom, ze ve vsem vidime spiknuti, vsechny zakony nas omezuji/buzeruji a chyby hledame vetsinoiu jinde nez u sebe.

Odpovědět  |   | 
Arcturus  |  15. 01. 2018 12:20  |  [46.33.96.xxx]

"Nulová tolerance je produkt nevědomosti ale hlavně chamtivosti policie, aby mohla -
ne pomáhat a chránit, ale ale buzerovat a kasírovat." Tak nejezdi nalitej a muze ti to byt jedno ne?

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  12. 01. 2018 08:11  |  [217.77.169.xxx]

Z textu vyplývá, že pokud jsem na dranc, tak je výhodnější dechovou zkoušku odmítnout. Pak mi hrozí jen pokuta a dvouletý zákaz řízení. Pokud bych se zkoušce podrobil a výsledek by byl na jedno promile, můžu jít na tři roky sedět, deset let nebudu řídit a ještě dostanu pokutu... Opravdu je to tak správně?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  12. 01. 2018 08:47  |  [147.229.145.xxx]

Ano, přesně tak.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  12. 01. 2018 10:10  |  [178.23.220.xxx]

na Maltě a v GB mají až 0,8, v některých státech USA policajti nemůžou zastavit auto, pokud nespáchá řidič přestupek, protože by to bylo omezování osobní svobody

Odpovědět  |   | 
Peter  |  12. 01. 2018 17:46  |  [178.115.128.xxx]

Myslím, že bys tady americké zákony nechtěl.

Odpovědět  |   | 
o  |  05. 02. 2018 23:32  |  [82.117.130.xxx]

auto jak auto ale na kole 0%

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Po…

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

26.  3.  2018 | | 7 N/A