Je uplne nelogicke, ze GM zavrie Opel. To by znicil svoje najsilnejsie zastupenie v Europe. A od Opela sa odvijaju modely v Brazilii a Australii. To by retazovo padol aj Fiat (planovane podvozky), Saab, Vauxhall, Suzuki by prisiel o planovane motory (napr. 1,3 JTD s planovanym vykonom 65-70 kW). Cize koniec GM Europe.
Ale ak si ti americki debilkovia myslia, ze tu uspeju s mizernymi a skaredymi srotmi typu Pontiac Aztec alebo Saturn... uf. Mali by pit menej Coly. GM pomohol Opelu prerazit straty z polovice 90 rokov, ale myslim si, ze o 2-3 roky bude mat Opel slusne modely na to, aby sa nemusel viazat na Ameriku. A navyse jeho 2,2 Ecotec vyuziva za oceanom asi 10 aut a objavuje sa v kazdej GM studii, ktora nie je SUV.
http://hn.ihned.cz//1-10009830-15048570-500000_detail-47
Čili bude se jednat s největší pravděpodobností o reorganizaci, jako všude jinde, značka v žádném případě nezanikne
No já si spíš myslím, že uzavře spíš Vauxhall než Opel, už jen proto, že se tato značka distribuuje jen v Anglii , zatímco Opel po celé Evropě. Výroba Opelů rozhodně neskončí a bude pokračovat i dál, jen už ne v Anglii, ale jen v Německu.
Američanům jde jenom o obchod. Pokud to nenese, tak to zrušej- a jestli je na ráně Opel tak má (bohužel) smůlu. Chevroleta/Daewoo bych do toho tolik netahal. Ty se prodávaj od austrálie, evropu až po USA - a jestli maj i v těchto státech dobrý prodeje, tak není důvod to rušit. Zatímco Opel je evropský problém...
"Američanům jde jenom o obchod". To je divna veta. Kazdemu podnikateli jde "jen o obchod", resp. o zisk, ne?
Myslím si, že by nebylo logické dávat např. Daewu název Chevrolet, když by se mohl pro evropana jmenovat Opel. Jinak řečeno, myslím si, že pokud se uvažuje o zrušení, tak spíše jenom výrobny, nikoliv značky. Tento trend bude asi pokračovat i u jiných značek(vzpomeňte jak BMW váhalo s přemístěním výroby a co museli němci dělat aby neuteklo). Na západě je drahá pracovní síla a tyto trendy přesunů výrob na východ budou stále aktuálnější.
No Opel má blbou pověst, určitě horší jak Chevrolet, takže pokud něco zavřít, tak asi fakt Opel.
no ide o to, Ze GM sa roZhoduje ci Zavrie tovaren SAAB vo svedsku, alebo tovaren Opel v nemecku a bude vyrabat len v jednej Z nich.
Opel je stratovy takZe to musia dako nahradit.
Dalsia vec opel je sice 100 rocna tradicia v europe ( tusim 1922) ale par rokov po ZaloZeni ju hned odkupil GM, takZe opel je vlasnte odfurt GM ;)
Zeby uplne uZavreli opel - to je asi blbost ;)
Takze iba aby sme naozaj vedeli, tak Adam Opel vyrabal sijacie stroje od roku 1862. V roku 1886 zacal vyrabat bicykle a od roku 1899 vyraba auta. Sucastou GM sa stal v roku 1929. Nevedel by som to, ale na opel.de je to napisane, dost lahke zistit. Okrem toho ked mali 100 rocne jubileum bezalo strasne mnozstvo reklam v telke a boli dokonca aj edicie aut kvoli tomu.
Takze akych par rokov???
Neviem odkial chodia taketo sprostosti. Takze GM kupi krachujuce korejske ryzojedske Daewoo, premenuje to na Chevrolet a potom zavre europsku automobilku s viac ako 100 rocnou tradiciou ktora konecne po dlhom case zacina opat ziskavat svoj trh. Fakt velmi logicke. Tomu neverim...
Ziskava trh? Nevim jak jinde, ale v CR propad v mezirocnich prodejich o 25%!
V CR mozno, EU cisla su ine, ked ich najdem, dam link.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.