Aliaweb: General Motors možná uzavře německý Opel

12 komentářů

sargis
15. října • 0:07

Je uplne nelogicke, ze GM zavrie Opel. To by znicil svoje najsilnejsie zastupenie v Europe. A od Opela sa odvijaju modely v Brazilii a Australii. To by retazovo padol aj Fiat (planovane podvozky), Saab, Vauxhall, Suzuki by prisiel o planovane motory (napr. 1,3 JTD s planovanym vykonom 65-70 kW). Cize koniec GM Europe.

Ale ak si ti americki debilkovia myslia, ze tu uspeju s mizernymi a skaredymi srotmi typu  Pontiac Aztec alebo Saturn... uf. Mali by pit menej Coly. GM pomohol Opelu prerazit straty z polovice 90 rokov, ale myslim si, ze o 2-3 roky bude mat Opel slusne modely na to, aby sa nemusel viazat na Ameriku. A navyse jeho 2,2 Ecotec vyuziva za oceanom asi 10 aut a objavuje sa v kazdej GM studii, ktora nie je SUV.

bob
13. října • 22:02

http://hn.ihned.cz//1-10009830-15048570-500000_detail-47

Čili bude se jednat s největší pravděpodobností o reorganizaci, jako všude jinde, značka v žádném případě nezanikne

luka
13. října • 21:09

No já si spíš myslím, že uzavře spíš Vauxhall než Opel, už jen proto, že se tato značka distribuuje jen v Anglii , zatímco Opel po celé Evropě. Výroba Opelů rozhodně neskončí a bude pokračovat i dál, jen už ne v Anglii, ale jen v Německu.

Jenda
13. října • 17:25

Američanům jde jenom o obchod. Pokud to nenese, tak to zrušej- a jestli je na ráně Opel tak má (bohužel) smůlu. Chevroleta/Daewoo bych do toho tolik netahal. Ty se prodávaj od austrálie, evropu až po USA - a jestli maj i v těchto státech dobrý prodeje, tak není důvod to rušit. Zatímco Opel je evropský problém...

Leonardo Cupranek
13. října • 20:28

"Američanům jde jenom o obchod". To je divna veta. Kazdemu podnikateli jde "jen o obchod", resp. o zisk, ne?

p3k
13. října • 16:45

Myslím si, že by nebylo logické dávat např. Daewu název Chevrolet, když by se mohl pro evropana jmenovat Opel. Jinak řečeno, myslím si, že pokud se uvažuje o zrušení, tak spíše jenom výrobny, nikoliv značky. Tento trend bude asi pokračovat i u jiných značek(vzpomeňte jak BMW váhalo s přemístěním výroby a co museli němci dělat aby neuteklo). Na západě je drahá pracovní síla a tyto trendy přesunů výrob na východ budou stále aktuálnější.

Anton
13. října • 17:02

No Opel má blbou pověst, určitě horší jak Chevrolet, takže pokud něco zavřít, tak asi fakt Opel.

voyo
13. října • 16:19

no ide o to, Ze GM sa roZhoduje ci Zavrie tovaren SAAB vo svedsku, alebo tovaren Opel v nemecku a bude vyrabat len v jednej Z nich.

Opel je stratovy takZe to musia dako nahradit.

Dalsia vec opel je sice 100 rocna tradicia v europe ( tusim 1922)  ale  par rokov po ZaloZeni ju hned odkupil GM, takZe opel je vlasnte odfurt GM ;)

Zeby uplne uZavreli opel - to je asi blbost ;)

Kotto
14. října • 9:37

Takze iba aby sme naozaj vedeli, tak Adam Opel vyrabal sijacie stroje od roku 1862. V roku 1886 zacal vyrabat bicykle a od roku 1899 vyraba auta. Sucastou GM sa stal v roku 1929. Nevedel by som to, ale na opel.de je to napisane, dost lahke zistit. Okrem toho ked mali 100 rocne jubileum bezalo strasne mnozstvo reklam v telke a boli dokonca aj edicie aut kvoli tomu.

Takze akych par rokov???

Kotto
13. října • 15:50

Neviem odkial chodia taketo sprostosti. Takze GM kupi krachujuce korejske ryzojedske Daewoo, premenuje to na Chevrolet a potom zavre europsku automobilku s viac ako 100 rocnou tradiciou ktora konecne po dlhom case zacina opat ziskavat svoj trh. Fakt velmi logicke. Tomu neverim...

Dusan
13. října • 20:24

Ziskava trh? Nevim jak jinde, ale v CR propad v mezirocnich prodejich o 25%!

Kotto
14. října • 9:16

V CR mozno, EU cisla su ine, ked ich najdem, dam link.

 

Doporučujeme

Články odjinud