Stačí se zbavit Nissanu a ještě vydělají.V Evropě Renault jede ale Nissan a Mitsubishi no nevím.Celosvětově to bude opačně.Ti co chcou ušetřit se zbavují neprodejných modelů.Přesunout výrobu Renaultu z Francie do Rumunska.
A těch 55 miliard má Renault tak ve znaku... Asi se bude jednat o nedražší znak na světě. :-)
Nissan a Mitsubishi ničím nezaujímavé autá technicky zastarané dizajnov hnusné co čakali
pick-upy jsou cajk
Komu by chýbal Renault mne určite nie obyčajná tuctová značka ktorá v ničom nevyniká takých je mraky, akurát Nissanu je škoda od kedy sa spojili s Renaultom tak idú dole vodou keby sa zlúčili s inou japonskou značkou ktorá o nich mala kedysi záujem tak by bol Nissan určite inde ako dnes,to je môj osobný názor ale mnoho ľudí ma možno iný.
Nissan šel do háje dávno před spojením s Renaultem, a kdyby toto nenastalo, už bychom o Nissanu vyprávěli jen historky jako o SAABu. Bohužel, začalo se jim dařit líp, cítili se silní, tak si vyšlápli na ty, kdo je z toho dna zvedli.Renault nebude chybět jen absolutním hlupákům a fanatickým fanouškům VW.
Tak si užívaj tento francúzsky skvost hlupák pokiaľ ešte žijú bez štátnej pomoci by boli už dávno v p..i
Nissan pred zlúčením s Renaultom vykazal 25 rokov po sebe stratu, na nohy ho dostal az Ghosn.
Ten Ghosn ktorý spreneveril firemné peniaze a ušiel pred súdom v Japonsku, Nissanu možno dávnejšie pomohol a takto sa im aj odvďačil že sú v tejto neľahkej situácii.
Presne ten. Pamatam si na clanok v Ebize niekedy po roku 2000, bolo to tam presne vysvetlene.
Nevite nekdo, jak si stoji Nissan mimo evropu ?Obavam se, ze Nissan ma sve dny spocitane.
Myslím,že se z toho dostanou v pohodě....Hlavně Megane grandtour V aby byl,IV s 1,33 a diesly jsou super,mám a naprostá spokojenost,SUV auta nemusím napříč výrobci...
Zase lživý titulek. Nemusí, ale chce. Značce nehrozí zánik, ani není v život ohrožující krizi, prostě chce být jen lépe konkurenceschopná.Koukám, že jak se nejedná o auta z koncernu VW, tak místní pisálci píší jen samé blitky.
Renault, Nissan i Mitsu jsou za loňský rok i letos v hluboké ztrátě. Takže musí, protože pokud tyto úspory někde nevyškrábnou, tak jediná alternativa je vyhlášení bankrotu.
Hluboká ztráta... není to ztráta taková, že by je položila, nebo že by nezískali další peníze na provoz. Tak zase nepřeháněj.
Ale položila, zástupce největšího akcionáře to řekl zcela jasně, pokud nedostane státní podporu, tak nebude existovat. A právě podmínkou té státní podpory jsou masivní škrty. Takže je to zcela jednoduché, státní záchrana za masivní škrty nebo bankrot, jiná varianta není.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.