Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi má plán na záchranu. Musí ušetřit 55 miliard

16 komentářů

Michal
30. května • 20:23

Stačí se zbavit Nissanu a ještě vydělají.V Evropě Renault jede ale Nissan a Mitsubishi no nevím.Celosvětově to bude opačně.Ti co chcou ušetřit se zbavují neprodejných modelů.Přesunout výrobu Renaultu z Francie do Rumunska.

Josef
29. května • 18:53

A těch 55 miliard má Renault tak ve znaku... Asi se bude jednat o nedražší znak na světě. :-)

julo19
28. května • 14:15

Nissan a Mitsubishi ničím nezaujímavé autá technicky zastarané dizajnov hnusné co čakali

homer
28. května • 23:16

pick-upy jsou cajk

MLokkkk
28. května • 11:02

Komu by chýbal Renault mne určite nie obyčajná tuctová značka ktorá v ničom nevyniká takých je mraky, akurát Nissanu je škoda od kedy sa spojili s Renaultom tak idú dole vodou keby sa zlúčili s inou japonskou značkou ktorá o nich mala kedysi záujem tak by bol Nissan určite inde ako dnes,to je môj osobný názor ale mnoho ľudí ma možno iný.

Allamarein
28. května • 18:37

Nissan šel do háje dávno před spojením s Renaultem, a kdyby toto nenastalo, už bychom o Nissanu vyprávěli jen historky jako o SAABu. Bohužel, začalo se jim dařit líp, cítili se silní, tak si vyšlápli na ty, kdo je z toho dna zvedli.
Renault nebude chybět jen absolutním hlupákům a fanatickým fanouškům VW.

MLokkkk
29. května • 6:49

Tak si užívaj tento francúzsky skvost hlupák pokiaľ ešte žijú bez štátnej pomoci by boli už dávno v p..i

Ghosn
28. května • 13:37

Nissan pred zlúčením s Renaultom vykazal 25 rokov po sebe stratu, na nohy ho dostal az Ghosn.

MLokkkk
28. května • 14:04

Ten Ghosn ktorý spreneveril firemné peniaze a ušiel pred súdom v Japonsku, Nissanu možno dávnejšie pomohol a takto sa im aj odvďačil že sú v tejto neľahkej situácii.

Ghosn
28. května • 14:51

Presne ten. Pamatam si na clanok v Ebize niekedy po roku 2000, bolo to tam presne vysvetlene.

mrazik
28. května • 10:45

Nevite nekdo, jak si stoji Nissan mimo evropu ?
Obavam se, ze Nissan ma sve dny spocitane.

Jan
28. května • 9:28

Myslím,že se z toho dostanou v pohodě....Hlavně Megane grandtour V aby byl,IV s 1,33 a diesly jsou super,mám a naprostá spokojenost,SUV auta nemusím napříč výrobci...

Allamarein
28. května • 8:38

Zase lživý titulek. Nemusí, ale chce. Značce nehrozí zánik, ani není v život ohrožující krizi, prostě chce být jen lépe konkurenceschopná.
Koukám, že jak se nejedná o auta z koncernu VW, tak místní pisálci píší jen samé blitky.

Marvin
28. května • 9:19

Renault, Nissan i Mitsu jsou za loňský rok i letos v hluboké ztrátě. Takže musí, protože pokud tyto úspory někde nevyškrábnou, tak jediná alternativa je vyhlášení bankrotu.

Allamarein
28. května • 18:35

Hluboká ztráta... není to ztráta taková, že by je položila, nebo že by nezískali další peníze na provoz. Tak zase nepřeháněj.

Marvin
28. května • 21:30

Ale položila, zástupce největšího akcionáře to řekl zcela jasně, pokud nedostane státní podporu, tak nebude existovat. A právě podmínkou té státní podpory jsou masivní škrty. Takže je to zcela jednoduché, státní záchrana za masivní škrty nebo bankrot, jiná varianta není.

Doporučujeme

Články odjinud