Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi má plán na záchranu. Musí ušetřit 55 miliard

Allamarein  |  28. 05. 2020 08:38

Zase lživý titulek. Nemusí, ale chce. Značce nehrozí zánik, ani není v život ohrožující krizi, prostě chce být jen lépe konkurenceschopná.
Koukám, že jak se nejedná o auta z koncernu VW, tak místní pisálci píší jen samé blitky.

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  28. 05. 2020 09:19

Renault, Nissan i Mitsu jsou za loňský rok i letos v hluboké ztrátě. Takže musí, protože pokud tyto úspory někde nevyškrábnou, tak jediná alternativa je vyhlášení bankrotu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 05. 2020 18:35

Hluboká ztráta... není to ztráta taková, že by je položila, nebo že by nezískali další peníze na provoz. Tak zase nepřeháněj.

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  28. 05. 2020 21:30

Ale položila, zástupce největšího akcionáře to řekl zcela jasně, pokud nedostane státní podporu, tak nebude existovat. A právě podmínkou té státní podpory jsou masivní škrty. Takže je to zcela jednoduché, státní záchrana za masivní škrty nebo bankrot, jiná varianta není.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  28. 05. 2020 09:28

Myslím,že se z toho dostanou v pohodě....Hlavně Megane grandtour V aby byl,IV s 1,33 a diesly jsou super,mám a naprostá spokojenost,SUV auta nemusím napříč výrobci...

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  28. 05. 2020 10:45

Nevite nekdo, jak si stoji Nissan mimo evropu ?
Obavam se, ze Nissan ma sve dny spocitane.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  28. 05. 2020 11:02

Komu by chýbal Renault mne určite nie obyčajná tuctová značka ktorá v ničom nevyniká takých je mraky, akurát Nissanu je škoda od kedy sa spojili s Renaultom tak idú dole vodou keby sa zlúčili s inou japonskou značkou ktorá o nich mala kedysi záujem tak by bol Nissan určite inde ako dnes,to je môj osobný názor ale mnoho ľudí ma možno iný.

Odpovědět  |   | 
Ghosn  |  28. 05. 2020 13:37

Nissan pred zlúčením s Renaultom vykazal 25 rokov po sebe stratu, na nohy ho dostal az Ghosn.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  28. 05. 2020 14:04

Ten Ghosn ktorý spreneveril firemné peniaze a ušiel pred súdom v Japonsku, Nissanu možno dávnejšie pomohol a takto sa im aj odvďačil že sú v tejto neľahkej situácii.

Odpovědět  |   | 
Ghosn  |  28. 05. 2020 14:51

Presne ten. Pamatam si na clanok v Ebize niekedy po roku 2000, bolo to tam presne vysvetlene.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 05. 2020 18:37

Nissan šel do háje dávno před spojením s Renaultem, a kdyby toto nenastalo, už bychom o Nissanu vyprávěli jen historky jako o SAABu. Bohužel, začalo se jim dařit líp, cítili se silní, tak si vyšlápli na ty, kdo je z toho dna zvedli.
Renault nebude chybět jen absolutním hlupákům a fanatickým fanouškům VW.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  29. 05. 2020 06:49

Tak si užívaj tento francúzsky skvost hlupák pokiaľ ešte žijú bez štátnej pomoci by boli už dávno v p..i

Odpovědět  |   | 
julo19  |  28. 05. 2020 14:15

Nissan a Mitsubishi ničím nezaujímavé autá technicky zastarané dizajnov hnusné co čakali

Odpovědět  |   | 
homer  |  28. 05. 2020 23:16

pick-upy jsou cajk

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 05. 2020 18:53

A těch 55 miliard má Renault tak ve znaku... Asi se bude jednat o nedražší znak na světě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  30. 05. 2020 20:23

Stačí se zbavit Nissanu a ještě vydělají.V Evropě Renault jede ale Nissan a Mitsubishi no nevím.Celosvětově to bude opačně.Ti co chcou ušetřit se zbavují neprodejných modelů.Přesunout výrobu Renaultu z Francie do Rumunska.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A