Nové edice svých nejsportovnějších modelů představí automobilka Alfa Romeo na autosalonu v Ženevě.
Speciální šedivá barva, karbonové kryty zrcátek a speciální maska chladiče. To jsou vnější znaky, podle kterých bude možné zvenčí rozeznat vozy Alfa Romeo Giulia a Stelvio QV. Jejich speciální edice Nürburgring bude představena na autosalonu v Ženevě. Všimnout si bude možné také černých kol s karbon-keramickými brzdami.
Italská značka tyto modely připravila na počest překonání rekordů těchto vozů v příslušných kategoriích na proslulé severní smyčce okruhu Nürburgring.
V interiéru jsou instalovány sedačky Sparco s červenými kontrastními švy a v hojné míře je opět použit karbon. Ve výbavě je dále špičkový audiosystém Harman&Kardon, informační systém s obrazovkou o úhlopříčce 8,8 palců s navigací. Pochopitelně nesmí chybět příslušný štítek s výrobním číslem v rámci dané edice.
Oba vozy pohání přeplňovaný šestiválcový motor se zdvihovým objemem válců 2,9 litru. Jeho maximální výkon činí 375 kW (510 koní) a nejvyšší točivý moment dosahuje 600 Nm. To znamená, že Stelvio této edice zrychluje z nuly na stovku za 3,8 sekundy a rozjede se až na maximálku 283 km/hod. Giulia Quadrifoglio pak má zrychlení 0-100 km/hod 3,9 sekundy a dosahuje maximální rychllosti 307 km/hod.
Produkce obou vozů bude omezena na sérii čítající 108 kusů. Navíc v Ženevě Alfa vystaví dvě speciální verze Stelvia. Jedna je luxusní s koženou palubní deskou a dveřními panely ze stejného materiálu, druhá pak má nový Performance Pack. Ten obsahuje adaptivní tlumiče, uzávěrku zadního diferenciálu a hliníková pádla pro řazení.
Aby toho ještě nebylo dost, budou moci návštěvníci autosalonu obdivovat speciální verze 4C Competizione a Italia. Competizione je kupé s lakem Vesuvio Grey a vzadu má spojler. Použity byly také červené brzdové třmeny, výfukový systém Akrapovič a tmavá kola. Uvnitř opět najdeme červené švy, kožený volant a příslušné plaketky.
4C Italia je pro změnu vyvinuto z modelu Spider a je lakováno modrou barvou Misano. Brzdové třmeny jsou v tomto případě žluté. Agregát pod kapotou je v obou autech stejný. Jedná se turbomotor 1,75 s výkonem 176 kW (240 koní). Zrychlení z nuly na stovku nastane během 4,5 sekundy a nejvyšší rychlost činí 258 km/hod.
Oba vozy budou opět vyrobeny jen v počtu 108 kusů.