Alfa Romeo by se měla postavit Lamborghini, Ferrari+ vyrábět jedno ostré SUvcoupé. AR má obrovskou sportovní historii. Vyrábět desetikusové lomítky atd. EVšechno ostatní ukončit.
To je pěkná pitomost, Alfa stála vždycky na sériové produkci.
Zjistí si něco o historii značky Alfa Romeo než zde budeš zvracet.🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Koukal jsem se, lepší sériovka, co tam máš dál, tupče?
Těžko komunikovat s někým kdo má v hlavě nasráno místo mozku.
Aspoň ses k tomu přiznal dobrovolně.
Interiér pořád i dnes architekturou jeden z nejhezčích (u obou prakticky stejný), ale ty přední světla jsou bastl. Je z toho strašně cítit, že do původní siluety "jen" nacpaly jiný vnitřek. Nefunguje to.
Stelvio sa mi vzdy velmi pacilo. Ale nikdy som ho nemohol kupit lebo je vnutri velmi male. A pritom ma vonkajsie rozmery skor rovnake napr. s Kodiaqom.
Stelvio sa mi vzdy velmi pacilo. Bohuzial je vnutri strasne male. Napriek skoro rovnakym vonkajsim rozmerom napriklad s Kodiaqom.
Stelvio není zaměřeno na prostor či nízké provozní náklady, ale na luxus, jízdní vlastnosti a výkon. Má platformu s pohonem primárně zadní nápravy a podélně uloženým motorem. Tam, kde Kodiaq výkonem končí, tam Stelvio plus minus začíná, nejvýkonnější verze má 375 kW. Tato dvě auta se o zákazníky nepřetahují.
Ano, nepřesahují, proto Stelvio zákazníky prakticky nemají. Za celý rok u nás dali úžasných 29 kousků. Se divím, že se j v autosalonu vyplatí topit/svítit.
Když by uměli financovat měli by prodeje. Jejich leasingová nabídka vypadá spíš jako splátky lichváři a lidí s cash poněkud ubylo.
Image Alfy je nulové, v prémiovém segmentu se prostě nechytá. Konkurence je dnes o mnoho dále a nějaký "zaměření na řidiče" ohromí leda bandu puberťáků, kteří to ale budou kupovat za patnáct let olítaný na šrot.
To je samozřejmě druhá věc. Nepředpokládám, že se automobilka Alfa Romeo dožije roku 2030. V lepším případě přežije jen značka jako přeznačkované modely Peugeotu/DS/Jeepu/Fiatu. V horším se úplně zavře voda.
Oproti kodiaqu má stelvio pouze méně místa vzadu na nohy. Vpředu to je určitě stejné( akorát ve stelviu sedíte, v kodiaqu jste jak na barové židličce) na šířku určitě boduje stelvio. Kodiaq je úžovka. Naprosto nesrovnatelná auta. . .
"Pouze. "Ved prave. Pre 2 ludi ok. Ale ako rodinne auto o nicom. A vo dvojici si radsej kupim nieco ine ako SUV (hlavne zamerane na jazdne vlastnosti)
Děti se tam vejdou a puberťáci s tebou jezdit nebudou. Takže ok.
To je daň za to , ked nechce človek sediet ako v autobuse na náprave ako pri beznych autach...
Rozdíl mezi mainstreamem a prémii…
Už dávno ne. I prémie dnes jede na prostor, protože chtějí zabodovat u rodin. Tohle auto je o dekádu pozadu za konkurencí, a proto ho taky nikdo nekupuje.
Kdo to je nikdo? V Rakousku je potkávám pořád.
Ty víš kde je Rakousko ubožáku?
Zlej pánTy seš dobrej kuřbuřt
Nesnaž se, nejsem na kluky.
Řekni paní učitelce, ukáže ti ho na mapě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.