Alfy Romeo Giulia a Stelvio mají po faceliftu. Dostaly světlomety à la Tonale a digitální přístrojovku

25 komentářů

Leo
31. října • 12:49

Alfa Romeo by se měla postavit Lamborghini, Ferrari+ vyrábět jedno ostré SUvcoupé. AR má obrovskou sportovní historii. Vyrábět desetikusové lomítky atd. EVšechno ostatní ukončit.

Zlej pán
31. října • 13:25

To je pěkná pitomost, Alfa stála vždycky na sériové produkci.

Leo
31. října • 17:44

Zjistí si něco o historii značky Alfa Romeo než zde budeš zvracet.🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Zlej pán
1. listopadu • 7:38

Koukal jsem se, lepší sériovka, co tam máš dál, tupče?

Leo
1. listopadu • 23:01

Těžko komunikovat s někým kdo má v hlavě nasráno místo mozku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zlej pán
2. listopadu • 8:29

Aspoň ses k tomu přiznal dobrovolně.

JK
31. října • 10:36

Interiér pořád i dnes architekturou jeden z nejhezčích (u obou prakticky stejný), ale ty přední světla jsou bastl. Je z toho strašně cítit, že do původní siluety "jen" nacpaly jiný vnitřek. Nefunguje to.

rembaz
31. října • 8:50

Stelvio sa mi vzdy velmi pacilo. Ale nikdy som ho nemohol kupit lebo je vnutri velmi male.
A pritom ma vonkajsie rozmery skor rovnake napr. s Kodiaqom.

rembaz
31. října • 8:46

Stelvio sa mi vzdy velmi pacilo. Bohuzial je vnutri strasne male.
Napriek skoro rovnakym vonkajsim rozmerom napriklad s Kodiaqom.

Q
31. října • 12:38

Stelvio není zaměřeno na prostor či nízké provozní náklady, ale na luxus, jízdní vlastnosti a výkon. Má platformu s pohonem primárně zadní nápravy a podélně uloženým motorem. Tam, kde Kodiaq výkonem končí, tam Stelvio plus minus začíná, nejvýkonnější verze má 375 kW. Tato dvě auta se o zákazníky nepřetahují.

Pikus
31. října • 20:01

Ano, nepřesahují, proto Stelvio zákazníky prakticky nemají. Za celý rok u nás dali úžasných 29 kousků. Se divím, že se j v autosalonu vyplatí topit/svítit.

homer
1. listopadu • 7:39

Když by uměli financovat měli by prodeje. Jejich leasingová nabídka vypadá spíš jako splátky lichváři a lidí s cash poněkud ubylo.

Zlej pán
1. listopadu • 9:29

Image Alfy je nulové, v prémiovém segmentu se prostě nechytá. Konkurence je dnes o mnoho dále a nějaký "zaměření na řidiče" ohromí leda bandu puberťáků, kteří to ale budou kupovat za patnáct let olítaný na šrot.

Q
1. listopadu • 6:54

To je samozřejmě druhá věc. Nepředpokládám, že se automobilka Alfa Romeo dožije roku 2030. V lepším případě přežije jen značka jako přeznačkované modely Peugeotu/DS/Jeepu/Fiatu. V horším se úplně zavře voda.

Ffff
31. října • 12:25

Oproti kodiaqu má stelvio pouze méně místa vzadu na nohy. Vpředu to je určitě stejné( akorát ve stelviu sedíte, v kodiaqu jste jak na barové židličce) na šířku určitě boduje stelvio. Kodiaq je úžovka. Naprosto nesrovnatelná auta. . .

rembaz
31. října • 13:17

"Pouze. "Ved prave. Pre 2 ludi ok. Ale ako rodinne auto o nicom. A vo dvojici si radsej kupim nieco ine ako SUV (hlavne zamerane na jazdne vlastnosti)

31. října • 19:52

Děti se tam vejdou a puberťáci s tebou jezdit nebudou. Takže ok.

OnlyTruth
31. října • 9:08

To je daň za to , ked nechce človek sediet ako v autobuse na náprave ako pri beznych autach...

Luise
31. října • 9:03

Rozdíl mezi mainstreamem a prémii…

Zlej pán
31. října • 12:07

Už dávno ne. I prémie dnes jede na prostor, protože chtějí zabodovat u rodin. Tohle auto je o dekádu pozadu za konkurencí, a proto ho taky nikdo nekupuje.

Peter(Charouz)
1. listopadu • 8:39

Kdo to je nikdo? V Rakousku je potkávám pořád.

Zlej pán
1. listopadu • 9:42

Ty víš kde je Rakousko ubožáku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
1. listopadu • 22:57

Zlej pán
Ty seš dobrej kuřbuřt

Zlej pán
2. listopadu • 8:28

Nesnaž se, nejsem na kluky.

TF
1. listopadu • 19:41

Řekni paní učitelce, ukáže ti ho na mapě.

Doporučujeme

Články odjinud